POV Emma:
Ella en Sky zijn echt te braaf. Of ze verzwijgen alles. Maar dat doet er niet toe. Scott en ik gaan morgen kijken naar die mobilehome. Of het kan al vandaag zijn. Ik kijk naar onze wekker en jawel hoor, het is al 27 minuten vandaag. Sinds dat Ella en Sky geboren zijn, heb ik veel minder slaap nodig en slaap ik dus ook minder. Maar goed, die mobilehome. Het is een vrij grote, maar toch klein genoeg. De kinderen zullen wel samen in een bed moeten slapen, maar dat zal nog geen probleem zijn. Bon, ik begin echt moe te worden.
Gekke tijdskip van 7,5 uur. (Damn, langste tijdskip tot nu toe)
POV Scott: Het is bijna 8 uur. De kinderen zijn al een half uur wakker en zitten in de woonkamer TV te kijken. Het is Emma's beurt om ze naar school te brengen, maar ze ligt nog te pitten. Ik weet niet hoe ze dat doet. Ella en Sky kijken niet alleen TV, maar praten, roepen en zingen ook. Ik vind dat vragen voor een ochtendhumeur. Maar Emma slaapt daar gewoon door. Maar Ella en Sky moeten zich nog aankleden, ontbijten en op school geraken, dus maak ik Emma wakker. 'Emma, wakker worden' fluister ik in haar oor. 'Want dat was ik nog niet' krijg ik als antwoord. Ze was dus al wel wakker. 'Wil jij die twee gratis wekkers klaarmaken voor school?' 'Het is vrijdag zeker?' 'Ja, ik heb ze gisteren gebracht en gehaald, vandaag is aan jou!' 'Joepie' zegt Emma ironisch. 'Allez, straks zijn ze nog te laat' 'Want da's echt een drama' 'Emma' 'Scott' Ik staar haar aan met een strenge blik. 'Oké, ik ga al' geeft ze uiteindelijk toe. Ze staat op, kleed zich om en gaat naar de woonkamer. Ik hoor wat gestommel en Ella die posteert omdat ze zich niet wil omkleden. Na een tien minuten hoor ik Emma roepen: 'Tot straks' en de deur toeslaan. Ik besluit dat ik mezelf best ook aankleed en doe dat ook. Om 8u 40 komt Emma terug thuis. 'Over anderhalf uur moeten we naar die mobilehome gaan kijken' 'Waar is dat ergens?' 'Duffel, da's 37 minuten rijden' 'Dan hebben we nog een dikke 50 minuten' 'Ik zou gaan voor drie kwartier, ik wil daar niet te laat aankomen' 'Oké dan' Het is even stil. 'Ik heb nog niks gegeten' bedenk ik. 'Ik ook niet. Met Ella's protest had ik geen tijd' 'Zullen dan nu ontbijten?' 'Is dat nog een vraag?' We ontbijten.
Ik ben vandaag jarig! 🥳🎂🎆🎇🎉
JE LEEST
Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en Melle
FanfictionVervolg op 'Wat als het seizoen 4 niet het laatste was?' Eerst dat lezen!