Beslissing

40 3 6
                                    

POV Scott:

Gisteren zijn Ella, Emma en Sky naar de politie gegaan en nu zijn die drie naar de gynaecoloog. Melle en ik zijn samen naar rugby op tv aan 't kijken. 'Hoe gaat het nu eigenlijk met jou?' vraag ik aan mijn jongste zoon. 'Wel oké' 'Zeker? Als je wilt praten, mag dat altijd. Het is niet omdat er nu zoveel gaande is met Ella dat jij niet meer belangrijk bent, hé' 'Ik wil nog eens afspreken met Vic, om even alles een beetje te vergeten' 'Snap ik, zal ik een berichtje naar Vince sturen?' 'Ja, graag' We kijken samen verder. Als snel komen Ella, Sky en Emma terug. 'Hoe ging het?' 'Het was raar' zegt Ella. De andere twee knikken. 'En ik denk dat ik het ga houden...' voegt Ella eraan toe. 'Toen ik het zag, voelde ik een soort verbinding met hem of haar' 'Dat had ik ook' zegt Emma. 'Ik steun je keuze helemaal, Ella. Als je je bedenkt, is dat ook oké' 'Ik weet het. Ik ben heel moe, ik ga slapen' 'Slaapwel meisje' Ella vertrek naar boven. 'Ik ga ook naar boven' zegt Sky. 'Ik ga mee' voegt Melle eraan toe. Emma en ik blijven dus achter. 'Wat vind jij ervan?' vraag ik aan Emma. 'Ik snap het. Ik vind dat we Ella moeten steunen en altijd voor haar moeten zijn. Ook al zegt iets in mij dat ze het beter kan laten weghalen' 'Ik denk het zelfde. Ik weet niet of het nu al het moment is. Plus, als ze het houdt, heeft ze voor de rest van haar leven iets van Alex, iets wat haar zal herinneren aan die nacht' 'Ja... Maar ik had dat ook, dat ik vanaf ik ze zag, er een liefde voor voelde' 'Maar jij was al ouder en jij had mij' 'Exact. Ik weet het niet goed. Maar als Ella dit wilt, moeten we ze steunen' 

Hey!!!

Dit deel is kort, I know. 

 Hadden jullie het verwacht? Laat het weten in de comments. 

Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke vakantie gehad zijn jullie klaar voor school maandag (jeeej!).

Vind jullie mijn verhaal nog leuk? Want ik vind dat ik het echt heeeeel langdradig aan het maken ben. Na de hele verhaallijn van Ella, ga ik wel met dit boek stoppen. Maar de Scemma verhalen gaan niet stoppen hoor! Ik heb er nog veel in mn drafts staan. Ik hoop ook dat degene die schrijven onder jullie, ook niet gaan stoppen omdat er steeds minder mensen van #LikeMe op Wattpad zijn. Zelfs als je niet veel lezers hebt, kan je oefenen op schrijven en hoe meer je schrijft, hoe beter je word. Ik merk dat zelf als ik mn eerste verhaal lees. Dus stop zeker niet. Als je geen inspiratie hebt, kan je altijd in de comments om inspiratie vragen of me een bericht sturen via insta. (Mn insta kan je dan in de comments vragen want ik wil ni dat hier zetten)

Love you! 

PisoDeLuiaard

Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en MelleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu