POV Scott:
'Emma! Waar zijn mijn kleren?' 'In de kast' 'En de kleren van de kinderen?' 'Ook' 'Hebben we dan alles?' 'Nee, papa! We hebben nog geen gezelschapsspelletjes' 'Juist, thanks Sky' Emma gaat naar de kast met gezelschapsspelletjes, gevolgd door Ella en Sky. 'Kiezen jullie maar' Al snel liggen er een stuk of 7 spelletjes op de grond. 'Dit zijn de leukste' 'Oké, dan moeten we nu alleen nog een kast zoeken waar die bij kunnen' Na wat gepuzzel, geschik en geprop hebben we alles in de mobilehome gekregen. Emma zet Ella en Sky in hun autostoeltjes. 'Mama, ik ben hier te groot voor' zegt Ella. Emma zegt: 'Echt?' Ella rolt met haar ogen. Cute. 'Oké dan' Gelukkig gaat het vlotter bij Sky. Nu zitten we klaar om te vertrekken. 'Hebben we alles?' vraag ik voor de zekerheid. 'Ja' 'Maar echt ALLES?' 'Nee' zegt Sky droog. 'Wat zijn we vergeten?' 'We hebben geen olifant mee' 'Ah nee? We hebben Mr. McSlurf toch mee?' Mr. McSlurf is Sky's knuffel. Zonder hem kan Sky niet slapen. Hij is een olifant, Sky's lievelingsdier. Ella heeft koala knuffel. Die heet Spike. Ella kan ook niet slapen zonder Spike en koala's zijn haar lievelingsdieren, ook al vind ze luiaards ook leuk. Mr. McSlurf en Spike komen beide uit de zoo van Antwerpen. Maar bon, we hebben dus wel een olifant mee. 'Vergeten' De manier waarop Sky dat zei, klinkt echt bijna net hetzelfde als Emma dat zegt. 'Bon, grapjas, ik meen het, zijn we NIKS vergeten?' zegt Emma. 'Nee' antwoorden wij in koor. 'Oké, dan denk ik dat we kunnen vertrekken' Ik start de mobilehome en rij de straat uit. 'Welke muziek willen jullie horen?' vraagt Emma aan de kinderen. 'K3!' roept Ella. Van wie ze die liefde voor K3 heeft geërfd, is voor Emma en mij een raadsel. 'Maar ik wil ROX!' zeurt Sky. 'Dan zullen we een playlist maken met evenveel liedjes van K3 en ROX'. 'En wij dan?' vraag ik. 'En ook evenveel liedjes die wij leuk vinden' Emma flanst snel een playlist ineen. Als er een K3-liedje word gespeeld, zingt Ella vrolijk mee. Bij ROX is Sky degene die uit volle borst meezingt. Cute. Emma en ik hebben al een eerste bestemming afgesproken, maar de kindjes hebben nog geen idee waar we naartoe gaan. We rijden naar oosten. Na een dikke 50 minuten komen we aan...
Waar denken jullie dat ze zijn? Laat het weten in de comments. Ik ga morgen mss nog een deel plaatsen maar ik vond dit een leuk einde zodat jullie kunnen raden waar ze naartoe gaan.
Bedankt aan iedereen die dit verhaal leest! Ik vind het superleuk om te schrijven maar het zou niet hetzelfde zijn zonder jullie lieve reacties. 🫶🫶🫶🫶🫶
JE LEEST
Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en Melle
FanfictionVervolg op 'Wat als het seizoen 4 niet het laatste was?' Eerst dat lezen!