POV Emma:
Vandaag zijn onze Klijnentjes jarig. We hebben gisteren de mobilehome gekocht. Speciaal voor hun verjaardag staan Scott en ik extra vroeg op en we versieren de hele woonkamer. Scott gaat nog naar de bakker voor een taart en ik dek de tafel. Rond 9u worden ze wakker. Dat merken we wanneer Ella heel luid: 'Het is onze verjaardag!' schreeuwt. 'Het is nog te vroeg!' reageert Sky. Net als zijn ouders houdt Sky niet van ochtenden. Scott en ik gaan nu naar hun kamer. 'Gelukkige verjaardag!' roepen we in koor. 'Wie wil er taart?' 'Ikke!' roepen Ella en Sky in koor. 'Oei, er is maar een stukje taart' zegt Scott droevig. Ik rol met mijn ogen. Gaat hij de dag echt zo beginnen? 'Dan mag Ella het hebben' zegt Sky snel. Cute! 'Da's kei lief Sky, maar ik heb goed nieuws want papa was een niet-grappig grapje aan het maken' zeg ik terwijl ik tegen Scott aanstoot. 'Dat dacht ik al' zegt Sky met een knipoog. 'Allee, kom nu maar mee' We gaan samen naar de woonkamer, waar al een hele hoop cadeautjes op hun staan te wachten. 'Cadeautjes!' roept mijn tweeling in koor. Ze rennen op de stapel af en al snel ligt de hele vloer onder het inpakpapier. 'Oh een knikkerbaan!' 'Zo leuk!' De kindjes zijn heel blij met hun cadeaus en ze hebben het grootste cadeau nog niet gekregen. 'Dank je mama en papa!' Ze knuffelen Scott en mij. 'Gaan we nu echt taart eten?' 'Ja Sky, we gaan nu taart eten' Na de taart is het tijd voor de laatste verrassing. 'We hebben nog een verrassing, maar daarvoor moeten we naar buiten, dus kleren aan en naar buiten!' Een tijdje later staan we met ons gevieren op de stoep en voor ons staat onze mobilehome, maar dat die van ons is, weten de kindjes nog niet. 'Waar is het cadeautje?' vraagt Ella ongeduldig. 'Je staat ervoor' 'Huh?' 'Papa en ik hebben deze mobilehome gekocht' 'Leuk!' Sky is al super enthousiast. 'Zodat we nog op reis kunnen. Papa en ik wouden samen op wereldreis, maar jullie hebben daar een stokje voorgestoken' 'Dus dachten wij, misschien is het wel leuk als we samen op reis kunnen gaan!' 'Keileuk!' 'Dus zouden jullie deze vakantie met ons Europa gaan verkennen?' vraag ik. Als of ik het antwoord nog niet wist. 'Jaaa!'
Ik ga vandaag nog een deel plaatsen omdat dit zo kort is. Ik zal btw volgende week niet kunnen plaatsen omdat ik dan op vakantie ben en ik daar waarschijnlijk geen WiFi heb. Of ik de week daarna ga plaatsen, weet ik nog niet. Wij (mijn ouders en ik) gaan namelijk met onze mobilehome op vakantie en we weten nog niet zeker wanneer we thuis zijn.
JE LEEST
Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en Melle
FanfictionVervolg op 'Wat als het seizoen 4 niet het laatste was?' Eerst dat lezen!