POV Ella:
Ik kom aan op school en ga naar de tafel waar ik en mijn vrienden altijd zitten. Zion, Sybe en Alex zijn er al. Ze begroeten mij wanneer ik bij hun ga zitten. 'ça va?' vraagt Sybe. 'Ja, ik heb seffens wel Frans dus da's niet zo chill ma oké voor de rest' 'Da's rot. Wie heb je nu ook al weer voor Frans?' 'Meneer Mathijssen' 'Ik had die ook in het 3de, echt de saaiste leerkracht ever' 'Hey guys!' zegt Felien die ook aankomt. 'Wie is de saaiste leerkracht ever?' 'Meneer Mathijssen' 'Da is echt' Na een tijdje is bijna iedereen er. Behalve Klaas en Jinthe. Waarschijnlijk zijn ze te laat. Dat gebeurd wel vaker. Dan gaat de bel. Na een saaie les Frans en ça va les wiskunde is het terug pauze. Als ik aan 'onze' tafel aankom, vraagt Alex of hij mij even onder 4 ogen kon spreken. 'Ja sure' antwoord ik vragend. We hebben normaal geen geheimen voor de rest van de groep. 'Wel Ella, je bent een heel speciaal meisje. Je bent echt de coolste 14-jarige die ik ooit hebt ontmoet. En misschien klinkt het raar, maar ik denk dat ik verliefd ben op jou' zegt hij verlegen. Hoor ik het goed? Is Alex verliefd op mij? Ik glimlach. 'Zal ik nog iets raarder zeggen? Ik ben ook verliefd op jou' Onze hoofden bewegen richting elkaar, we sluiten onze ogen en we kussen. Dan trek ik weg. 'Sorry... eum' 'Nee, het ligt niet aan jou. Ik wil gewoon niet dat Sky ons ziet' 'Hoezo?' 'De snitch gaat dat dan doorvertellen aan mijn ouders en dan zou ik waarschijnlijk veel gezeik krijgen' 'Ah ja' Ik kijk voor de zekerheid nog eens rond en zie Sky nergens staan. Gelukkig.
POV Sky:
Ik kom de speelplaats op tijdens de eerste pauze nadat ik naar het toilet ben gegaan. Direct komt Arjen naar mij toe gerend. 'Ik zag je zus kussen met die ene gast, ik weet ni meer hoe die heet!' 'Wat?!' 'Ja, zo die ene gast van haar vriendengroep, allee, hoe noemt die!' Ik kan mijn oren niet geloven. 'Alex! Dat was zijn naam!' 'Wat bezielt haar! Die gast is 17 ofzo, Ella is nog niet 15!' 'Wat gaat je doen?' 'Met Ella praten duh!' Kwaad stap ik naar 'haar' tafel. 'Wij moeten praten Ella' 'Waarom wil iedereen vandaag zo graag praten met Ella?' vraag een meisje. 'Kom' Ik neem Ella bij haar arm en trek haar weg van de tafel. 'Wat moet jij?' vraagt ze op het moment dat ik vraag: 'Wat denk jij dat jij aan het doen bent?' 'Hoezo?' 'Jij en Alex' 'Hoe weet jij dat?' 'Het klopt dus' 'En dan? Ik ben verliefd op hem en hij op mij' 'Ella, jij bent minstens 2 jaar jonger' 'Dus? Het is niet omdat jij nog niet volwassen genoeg bent dat ik dat niet ben' 'Jij bent duidelijk ook niet volwassen genoeg' Dan geeft Ella me een harde klap op mijn kaak. 'Zeker dat je wilt vechten met mij?' 'Ik ben niet bang van mijn broertje' zegt ze uitdagend. Dan gaat de bel. Ella draait zich om en loop rustig naar binnen. Ik ook naar binnen om daarna stiekem uit te school te sneaken. Ik hang wat rond in Antwerpen. In het stadspark ga ik zitten op een bankje en probeer ik mijn gedachten te ordenen.
Heyy! Ik ga nu terug verder met dit verhaal! Ik heb nog een verhaallijn en daarna ga ik stoppen met die verhaal. Ik had tijdens de vakantie een writer's block en die is nu voorbij! Ik heb een paar half afgemaakte verhalen en ik zou graag willen weten welke jullie het liefst hierna willen lezen. Laat je favoriet(en) achter in de comments!
1. Een romantisch verhaal geïnspireerd door 'Groetjes uit Parijs'
2. Een verhaal met liedjes in over wat er met Scemma zou gebeuren vlak na de proclamatie
3. Een creepy verhaal over een verlaten camping
4. Allemaal kleine sprookjesverhalen in een sprookjesboek
JE LEEST
Was dit wat we hadden verwacht? Ella, Sky en Melle
FanfictionVervolg op 'Wat als het seizoen 4 niet het laatste was?' Eerst dat lezen!