1.0

12.5K 940 199
                                    

Ben geldiiiiiimmm. Selamünaleykümmm. Günün ikinci bölümü kebdnwjsjwjwk bırakın her gün atmayı günde ikiye geçtik. Bu iş açılacak okullar için pek iyi değil jebxnsnsk özellikle sınava 4 ay varken... Olsun siz isteyin ben sınavdan bir gün önce de atarım kendkwjkxks

Bu bölümü ben çok sevdim kbeksbsksjq inşaAllah sizde seversiniiiiz

Bölüme geçmeden önce sizden bir ricam var. Kitapta herhangi bir reklam yapmayın lütfen, bu yorumlar beni rahatsız ettiği kadar okuyanları da edebilir. Gördükçe silmeye çalışacağım bu tarz mesajları. Lütfen yazmayın. Kitap okunmayacak olsa bile bu tarz şeylerle ilgilenmiyorum. Anlayışınız için şimdiden teşekkürler.

Hadi bölüme geçin kızçelerim. Trakya bölgesinde kızan ve kızçe çok yaygın kullanılır. Maksat genel kültür olsun nwbdnnskx

Bölüm şarkısı: Maher Zahin-The Way of Love

○●○●○●○●○●○●○

"Ya ama ya." Berçem burnunu çekerek konuştuğunda kafamı hafif kaldırıp ona baktım. Hepimiz ağlıyorduk. Ve Berçem ağlarken burnu da aktığı için burnunu çekerek konuşuyordu.

Sahabe hayatlarını anlatırken ister istemez çok duygusal olmuştuk. Her sahabe hayatı arasında molalar vermiştik. Daha doğrusu ağlama molaları verdik.

"Daha en sevdiğimiz kısımları söylememiz lazımdı. Biz oturmuş beş koca eşşek ağlıyoruz. Halimize bak ya." Sona doğru ağlarken gülmeye başlamış ve göz yaşlarını silmişti. Gerçekten çocuk gibi duruyor olmalıydık dışarıdan.

Mercan ise ayaklanmış göz yaşlarını siliyordu. "Ay tamam tamam. Sende iki ağlatma." Hepimiz gülerek Berçem'in ellerini belinde birleştirip küskün küskün Mercan'a bakmasını izliyorduk.

"Sus ikiz çakması. Zaten cipslerimi çaldın." Bunun üstüne ağlama moodu birden gülmeye dönmüştü. Kızlarla birlikte bu tarz etkinlik yaptığımız geceler için her zaman aburcubur alışverişi yapardık. Bimden aldığımız 6 cipsi tabaklara koymuş ve herkese bir tabak vermiştik. Berçem tuvalete gittiği bir ara Mercan Berçem'in cipslerini yemişti. Berçem'in tuvaleti yarım saat olduğu için geldiğinde herşey için çok geçti.

"Ya bak birde trip atıyor. Kızım sen hepimizin tabağının yarısını kendi tabağına sözde çaktırmamaya çalışarak koymadın mı?" Herkes kahkaha atarken Berçem'in gözleri büyüdü. "Siz onu gördünüz mü?" Herkes kafasını sallayınca Berçem "Af tamam sanki naptık. İki cips aldık." diyip yine triplenmişti.

Mercan ona kafasını 'olmamışsın' dercesine sallayarak bize döndü. "Hadi mutfağa geçelim ya, atıştırmalıklar beni kesmedi." dediğinde mideme ihanet edemeyeceğim için bende kalkmıştım. Berçem ise sanki bu teklifi bekliyor gibi koşmuştu.

Mutfak camını yemekten hemen sonra örtmüş ve üstümüze rahat birşeyler almıştık. Tokamı alıp saçımı topuz yaparak mutfağa ilerliyordum. Duru ile Papatya ise "Daha yeni yemek yemiştik" diyerek sızlanarak geliyorlardı. Oysa haberleri yok ki o sofradaki müzekkerlerden dolayı benle Mercan yemek yiyememiştik doya doya.

Gerçi Berçem hiç umursamadan yemesine rağmen hâlâ açtı.

"Abinler yarın kaçta geliriz demişti?" diye Mercan sorunca Papatya'ya baktım. Nazlı teyze yemekten hemen sonra annemlerin yanına geçmek için kalkmıştı. O kalkınca Kerem gelip "Bizde haftasonu Demir'lerde takılacağız. Sabah geliriz yine." demişti. Gerçi Demir bunun üstüne "Öyle mi yapıyoruz?" diye sormuş, Kerem ise "Öyle yapıyoruz kardeşim." diyerek onu da alıp gitmişti.

"Erken gelmezler ya. Yarın haber verir zaten merak etmeyin." diyince hepimiz mutfaktaki masaya oturmuştuk.

Mercan makarna ısınsın diye ocağı açarken Berçem de pizzaları tabağa koyuyordu. Hiç kalkacak hâlim olmadığı için sadece izlemek ile yetiniyordum bende. Sabah üniversitede dersim vardı ve hâlâ onun yorgunluğu üstümdeydi. Psikolojinin yüksek lisansı ölümcül zordu.

Kalbime Hoş Geldin (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin