1.2

12.1K 909 166
                                    

Ben geldiiiiiiiiim! Siz de hoşgeldiniiiiz nar tanelerim

Oy ve yorumlarınızı bekliyoruuum. Eğer oy ve yorumlar çok olursa yarın bir bölüm daha gelebilirmiş öyle duydum owhdlxbdjjsk

Bölümü aniden karşıma çıkan ve bir kez dinleyeyim diyip tüm sözlerini ezberlediğim bu şarkı ile yazdım :) Siz de lütfen bu şarkıyı açın. Tekrarlamaya alarak tüm bölümü bu şarkı ile okuyun. * işareti koyduğum yerde ise şarkıyı başa alın ve dinleyin lütfenn

Bölüm şarkısı: Sena Şener-Bak Bana

○●○●○●○●○●○●○

"Abi bu haliniz ne?" Papatya ağzı açık bir şekilde Demir ve Kerem'e bakarken Kerem Papatya'yı sakinleştirmeye çalışıyordu. "Birşey yok abicim. Sen bir sakin mi olsan? Gözlerinden duman çıkıyor?"

"Hemen açıklama alalım süt bozuntusu?" Duru Demir'e sinirli sinirli baktığında Papatya ile ekip olmuşlardı. Biz ne mi yapıyorduk? Duru ve Papatya'nın dudakları ve kaşları patlamış bu iki adamı azarlamasını dinliyorduk.

"Süt bozuntusu ne kızım?" Demir sitemli sitemli konuşurken Berçem kahkaha atmıştı. Birden gözler onu bulunca gülmemeye çalışsa da daha çok gülmüştü. "Siz devam edin lütfen. Beni kendi halime bırakın."

Demir, Duru'nun bakışlarından sonra pes etmiş olacak ki Kerem'e bakıp onay istedi. Kerem sıkıntılı bir nefes verirken Papatya'ya döndü. "Densizin biri sinirimizi bozunca ufak bir konuşma yaptık abicim." demişti. Sanırım konuşma anlayışımız çok farklı. Sanırım konu çok hararetliydi ki Kerem'in dudağı patlayıp Demir'in ise kaşı patlamıştı.

"Kim? Ya niye hemen şiddet ya? Bir oturun adam akıllı konuşun. Bir de konuştuk diyor HasbinAllah! Siz böyle mi konuşuyorsunuz oğlum?" Papatya aniden patlayınca Demir bile ona dönüp korkarak bakmıştı. O da Demir'in ona döndüğünü anlamış bir an ona dönmüştü. Demir'e bakınca sinirli yüzü bir an durulmuş hemen kafasını çevirmişti.

Papatya, sende birşeyler seziyorum. Benden neyi saklıyorsun acaba?

Berçem'in telefonu çalınca hiç şu konuşmayı bırakmak istemese bile üzüle üzüle mutfağa geçmişti.

"Oğlum felan hayırdır kızım? Abinim ben senin?" Kerem gülerek yumuşatmaya çalışırken Papatya yine sinirlenmiş ona bakıyordu. "Kimle 'konuştunuz' oğlum olmayan abicim?"
Kerem aniden birşey hatırlamış gibi sinirlendi ama hemen ifadesini düzeltti. Gözleri bir an bana kaydığında göz göze gelmeden gözlerimi hemen çektim.

"Onur it- yani Onur." Demir bir anda söyledikten sonra bize doğru dönmüştü. Bunlar niye bana bakıyor? Banane canım siz kardeşlerinize hesap verin, onların tepkisine bakın.

Bir dakika Onur mu?

"Onur mu?" Uzun süre sessiz kaldıktan sonra konuştuğum için herkes bana bakmıştı. Fısıldayamadım anlaşılan...

"Bir sorun mu var?" Kerem bana bakmadan konuşurken sanki tepkimi ölçmeye çalışıyordu. "Yok." Dümdüz cevap verdiğimde bir an gülümser gibi olmuş sonra geri toparlanmıştı. Sen fark etmedim san, ben görüyorum ki.

Sahi ilk defa görüyorum. Kerem'e şimdiye kadar hiç dikkat etmemiştim. Psikoloji okuyordum ama duygularını anlamamıştım. Çünkü bakmadım, görmedim ya da umursamadım şimdiye kadar.

"Onur mu? Şu hani Ahu'ya yanık olan?" Duru'nun sözleri ile erkekler Duru'ya baktı birden. Burası yine mi sıcak oldu? Berçem acaba kaloriferin derecesini mi arttırdı?

"Ben yakacağım onu görecek." Kerem'in dediği şeyle bir an ona baktım. Diğerleri bakmıyordu. Sadece Papatya gülmemeye çalışıyordu. Ben onların tarafında olduğum için kendi kendine konuştuğu şeyi duyabilmiştim.

Kalbime Hoş Geldin (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin