3.5

7.9K 618 243
                                    

Öncelikle selamunaleykümm çiçeklerim, hoşgeldiniz wjbdkwbxkwjd böyle bir farklı hissettirdi nedense

Buradan link bırakamıyormuşuz o yüzden size bir haberim var. Bir okurum buradaki şarkılardan bir playlist yaptı ve tamamen Kalbime Hoşgeldin'e özel💖 Playlistin adını dinlemek isteyen olur diye buraya bırakıyorum:

nElifijijiej-♡

Profili bulamazsanız instagram sayfamda yani @twlendin de öne çıkarmalarımda var çiçeklerim🤎

Hadi bölüme geçelim şimdi jebdjdbxjsnsm oy ve yorumlarınızı bekliyorumm

Bölüm şarkısı: Gökhan Türkmen-Aşk

○●○●○●○●○●○●○

"Kerem zamanı mı sence?" Gözlerim timi azarlayan Kerem'deyken daha yeni olan sinirli hâline tezat gülümseyerek bana dönmüştü.

"Özür dilerim ceylanım." Böyle diyince de utandım ama...

Time geri dönerken gülümseyen hâli gitmişti. "Biz görüşürüz zaten askeriyede." Tim korku ile birbirine bakarken bu hallerine gülmek istemiştim.

Gözleri beni bulduğunda Tarhan'ın "Yenge, nolur yardım et. Vallaha benim belim kopacak artık şınav çekmekten. Senin kocan 500 tane vermiyor, 5000 tane veriyor." demesi ile içim acımıştı.

Ben Kerem'in sadece masum aşık tarafındaydım ve sanırım görev başında oldukça ciddiydi...

Kerem tek kaşını kaldırdığında tekrar hazır ola geçmişlerdi. Millet bize tuhaf tuhaf bakarken gülüyordum. Nikah salonunun önünde çıkan ufak bir tartışma yüzünden koca tim azar yiyordu ve hepsi sivil göründüğü için kimse ne oluyor anlamıyordu.

Yavaşça yaklaşıp Kerem'e arkadan sarıldığımda tüm vücudu birden durup kalmıştı. "Kocam bey lütfen önce nikahımızı kıyabilir miyiz? Çocuklar yapmış bir hata, bizim en özel günümüzde onlara ceza mı vereceksin?"

Tim bana kurtarıcılarıymışım gibi bakarken Kerem birden dönünce ellerim boşa düşmüştü. Kerem'in yüzlerimizi yaklaştırması ile donup kalmıştım. Midemde kelebekler uçuyor demek isterdim ama sanırım oraya buraya çarpıyorlar çünkü çok değişik hissediyorum...

"Zaafım olduğunu biliyorlar ya. Daha sittin sene kullanırlar." Fısıldadığında gülümsemiştim. Yüzlerimizi biraz daha yaklaştırıp hangi cesaretle bilmiyorum ama "O zaman sende onları bırakıp zaafınla ilgilen." dedim.

Kıvrılan dudakları ile gülümserken "Kalbime kastın mı var Ahu'm?" diye fısıldıyordu. Gülümseyip "Kalbime kastım var." demiştim. Anladığı anda yeşilleri şaşkınlıkla karışık aşkla bakmaya başlamıştı.

Hafif geri çekilecekken koluyla belimi tutarak engel olmuştu. "Sana yakın olduğumda uzaklaşasım hiç gelmiyor." diye sitem etmesiyle küçük bir çocuğu andırıyordu.

"Nikahımız var Kerem." Gülümseyip kolundan kurtulduğumda "Önce nikah." demiştim. Gülümseyip "Önce nikah." diyince tüm timin sırıtarak bizi izlediğini fark etmiştim.

Hafiften utanmam ile hemen kızarmamak için "Gidiyorum. Çocuklara kızmadan gel." diyerek geriye dönüp gitmeye başladım. "Ben sizin, o benim komutanım olduğuna göre..." Kerem'in sesini duyduğumda gülümsüyordum. "Marş marş içeri."

Aptal adam, senin yüzünden yine kızardım...

Nikah salonunun kapısındayken telefonumdan kendime bakınca, pembeleşmiş yanaklarım ben buradayım diyordu.

Birazdan evliliğimizi resmiyete dökecektik ve ben deli gibi heyecanlıydım.

Kerem ile aldığımız karar sonucu doğuya taşınacaktık. Çünkü Kerem genel olarak doğuda olacaktı ve askeriye oradaydı. Eğer burada kalırsam göreve gitmediği sürelerde bile az görüşebilecektik. Tabii ben yüksek lisansımı tamamlayınca olacaktı bu taşınma. Bu dönem sonu bitecekti lisansım da.

Kalbime Hoş Geldin (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin