2.4

11.9K 748 297
                                    

Ben geldiim ayyy çok güzel olacak bu bölümmm inşaAllah🥺 Hoşgeldiniiiz, selamünaleykümmm!

Hayat nasıl gidiyor ballarım? Ben yine bölümü erken attım kwbxbqksjzhwjsjks bekliyordunuz kabul edin...

Bu bölümü istiyordunuz sksbdjdbskw bende zaten yapacaktım kensjsjsk çok güzel zamanlamalı oldu bence

Oy ve yorumlarınız başımızın tacıdır efeniiiim ksnejwbsjjs evet atın diyorum hwvxbsvznsnsm

Bölüm şarkısı: Yaşar-Kumralım

(Arda kumral bu arada sjsbxhzbsk)
○●○●○●○●○

Berçem ve Arda Özel Bölüm

2,5 yıl önce

"Sanane çocuk adam sanane!" Kulağıma dolan sesle bıkkınlıkla gülümsedim. Sabahtan beri yanımda duran kız ondan numarasını isteyen bir çocuğu tersliyordu. Arada epey yaratıcı küfürler de duymadım değil.

"Bak senin o gözlerini alırım, salyangoz salyasına bulayıp top gibi sektiririm. Uza kardeşim!" Acaba yanımda bir psikopat olma ihtimali kaç?

"Ya naz yapma güzelim. Sıktı bu numaralar cidden." Çocuğun lafıyla kafamı sağa çevirdiğimde hâlâ elindeki telefonu bırakmadığını görmüştüm. Yanımda duran yeşil şallı kız ise yeşil şalıyla uyumlu yeşilleriyle ateş saçıyordu şuan. Fakat karşısındaki densiz onun gözlerinin içerdiği duygulara değil kendi kafasında kurduğu seneryoya önem veriyordu.

"Bana bak seni varya..." Boğazımı temizlediğimde bir saniye duraksayıp bana bakınca körpe zihnimin bir yaratıcı küfüre daha hazır olmadığı gerçeği ile araya girme gereksinimi duydum. "Kız istemiyorum diyor. Uzatma." Çocuk bana alaylı alaylı baktığında kafasını kırma isteği doğmuştu içime.

"Pardon sanane kardeşim? Farkındaysan bu bizim aramızda." Alaycı ses tonu ile söylediği cümleler yanımda duran kızda patlama etkisi yaratırken ayağa kalkıp birden tüm amfinin duyacağı şekilde "Bana bak! Seni öyle bir döverim ki sol tarafımda duran meleğe üç saat mesai yaptırırım. Biz ne lan!" Sol tarafımdaki melek?

Amfiden çıkmak için ilerlemeye başlamışken çocuk da peşinden gidip önüne geçmişti. "Bu işin sonunu ikimiz de biliyoruz. Uzatmasan mı canım?" Şimdi sinirlerimin tepeye çıktığını hissetmiştim işte. Bir kadın hayır diyorsa hayır. Bu kadar. Bunu anlamak için süper zeka olmak gerekmiyor.

Birden elini tam uzatacakken kız ondan kaçınca ayağa kalkıp onlara doğru ilerledim. Beni görmemişlerdi fakat tüm amfi buraya bakıyordu. Çocuk tekrar kolunu tutmak için hamle yapınca tam tutacakken ben onun kolunu tuttum. Kolunu elimden kurtarmaya çalışsa bile yaptığının nafile olduğunu o da biliyordu.

Kolunu sıkarak gözlerine gözlerimi sabitledim. "Bence de biliyoruz. Ya sen şimdi deffolur bir daha bu kıza yaklaşmazsın. Ya da ben vücudundaki tüm uzuvların yerini değiştiririm." Sessiz ama sinirli bir şekilde dediklerimi amfi duymasada yanımdaki kızın duyduğunu attığı kahkahadan anlamıştım.

Kahkaha sesi kulağıma ulaştığında bir anlık duraksamam sonucu çocuk elini kurtarmış ve amfiden çıkmıştı. Çıkarken ise "Manyak bunlar." diyerek söyleniyordu. Gücü sadece kadınlara yetenlerden her zaman nefret ettim.

Yeşil şallı kız hâlâ gülerken ona doğru baktım. Gülüşü çok güzeldi. Kalp ritmimi değiştirecek kadar.

Bir anlık aksiyon sonucu kalp ritmimin değiştiğini varsayıyorum çünkü sabahtan beri hiç hayal bile edemeyeceğim kadar yaratıcı bir sövme taktiği olan bu kız yüzünden kalbimin ritminin değiştiğini varsaymak bana korkutucu geliyordu.

Kalbime Hoş Geldin (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin