Ben geldiiiiiim hoşgeldim nsbensvsnsbsks sizde hoşgeldiniiiiz, selamunaleykümm💖
Oy sınırını değiştirmiyorum çünkü Oy konusunda çok sorun yaşamışsınız🥺 kıyamam ki ben size🥺🥺 Ama yorumda kıyarım cwbsjwmwvskjw çünkü hem ben yardım ediyorum hem de maşaAllahınız var🤎
Bölüm sınırları
Oy: 250
Yorum: 280Bölüm şarkısı: Yedinci Ev-Sevsene Beni
○●○●○●○●○●○
"Bence gelmesinler, ne gerek var ki? Hem ben misafir sevmem gelmesinler." Berçem ayakta volta atarken biz kızlarla yere oturmuş güle güle cips yiyorduk.
"Berçem ne misafiri? Yeni ailen geliyor!" Papatya bile bile üstüne giderken Berçem'in heyecanı on kat arttığı için, attığı volta hızı yükselmişti.
"Ya sevmezlerse beni? Ya annesi beğenmezse? Ya kız kardeşi istemezse? Ya babası karşı çıkarsa?" Berçem strestten ne dediğini bilmez bir hâldeyken Mercan ayağa kalkıp Berçem'in kolunu tutarak durmasını sağladı.
"Öyle birşey olmayacak Berçem. Seni ben bile seviyorsam herkes sever. Hem onlar kim sevmeyecek seni?" Mercan ciddi ciddi konuşurken Berçem dudaklarını bükmüştü bile. "Ya beni istemezlerse? Ya gelmekten vazgeçerlerse?" Berçem dehşet içindeyken Mercan elini omzuna koyarak "Berçem, Arda seni seviyor. Bu kadarı yeterli." demişti.
Berçem emin olamazken bende ellerimi çırpıp ayağa kalktım ve Berçem'e doğru ilerledim. Ben ilerleyince Mecan hafif geri çekilmişti. "Berçem'im, korkuyorsun biliyorum ama çok normal bu. Ben dün ellerimin titremesini durdurana kadar gün bitmişti. Kendini korkutma. Gelecekler ve hepsi de seni sevecek. Hem öyle olsa Arda niye hemen gelmek istesin?" Berçem hafif sakinleşirken derin bir nefes almıştı.
"Severler değil mi? Ay sevsinler canım ya banane! Sanki onlarla evleniyorum!" Berçem hafif kendine gelince istemsizce gülmüştüm. "Ya bizi de havaya sotunuz gören de nikah kıyılacak sanacak." Duru'nun dediklerine katılırken gülerek Berçem'e baktığımda suçlu suçlu kafasını eğip dudaklarını birbirine bastırmıştı. Bir dakika! Ne?
"Berçem, sakın bana..." Berçem gözlerini gözlerime çıkarırken suçunu bilen çocuk gibi gülümsüyordu. "Ya vallaha ahududum ben olmaz, yapmayalım dedim!" Gözlerim şok içinde açılırken Mercan bildiğini belli edercesine iç çekti. Kızlar da en az benim kadar şaşkınken hepimiz Berçem'e dehşet içinde bakıyorduk.
"Ay yok tövbe. Yalan olmasın şimdi fikir benden çıktı." Dedikleri üstüne daha çok şok olurken Berçem ne dediğini yeni fark etmiş ve eliyle ağzını kapatmıştı. "Berçem, hemen bana şuan herşeyi anlat!" Berçem üzgün üzgün bakarken ellerini indirip yere çöküp bağdaş kurmuştu.
Mercan omzuma 'ne yaparsan arkandayım' der gibi dokunup o da oturunca bende şoktan çıkmasam da oturmuştum. "Şimdi sözümü kesmeyin yoksa unuturum." Duru ile Papatya heyecanla cips yiyerek beklerken kafalarını sallamıştı.
"Arda beni hani dışarı çağırmıştı ya konuşmaya. He işte öyle az buçuk konuştuk. Meğer Arda garibime Kerem gelirken söylemiş bizden önce olacağını. Arda da dedi ki 'Madem yarış başlattı, biz de kurallarına uyalım küçük hanım' diye." Arda'dan bahsederken bir an yüzü yumuşamıştı. Bu kız cidden fena derece de aşıktı...
"Ya işte 'Nişan yapalım mı?' dedi. Bende 'İstersen nikah da kıyalım' diye takılınca... 'Tamam' dedi..."
Şok içinde bakarken istemsizce bir an Kerem'in bunu öğrenince yüz ifadesini merak etmiştim. Kesinlikle kafayı yiyecekti...
Arda'nın ağzından
Mutfaktan Berçem'i çağırdıktan sonra kapı ağzına geçmiştik. Gözün gördüğü bir yer olmasına dikkat etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Hoş Geldin (Texting)
Ficțiune adolescenți0536****: "Merdüm-i dîdeme bilmem ne füsûn etti felek Giryemi kildi hûn eksimi füzûn etti felek Şîrler pençe-i kahrımdan olurken lerzân Beni bir gözleri âhûya zebûn etti felek." 0536****: Anlamı ise: "Bilmem gözlerime felek nasıl bir büyü yaptı ki ...