1.5

12K 852 125
                                    

Ben geldiiiim. Hoşgeldiniiiiz! Bir bölümden daha selamünaleyküm

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummmm

Hadi bölüme geçelimmm dmndnsbskaj iyi okumalaaar!

Bölüm şarkısı: Berk Baysal-Yaralarını Ben Sarayım

○●○●○●○●○●○

"Oğlum hemen gitmek zorunda mısınız?" Ağlayan Nazlı teyze ile gözlerim bir an Papatya'ya kaydı. Onun da gözleri dolu doluydu ve ağlamak üzereydi.

Saat 11 civarıydı ve Kerem ile Demir gitme zamanları olduğunu söylemiş ve hazırlanmışlardı. Şuan veda aşamasında kapıdaydık. Zaten biz varız diye evde kalamamışlardı ve Nazlı teyze de dün hep Defne ablanın yanındaydı. Keşke annemler başka zaman gitseydi kaplıcaya.

"Görev beklemez annecim. Hem yapma böyle bak uçağı kaçıracağız." Kerem eliyle annesinin gözyaşlarını silerken Demir zaten annesi ile vedalaşıp buraya geldiği için şuan ona sarılan Duru ile ilgileniyordu. Duru onu ne kadar bırakmak istemese Demir geri çekilip Duru'nun yüzünü avuçları içine almıştı.

"Ağlamak yok küçük hanım. Her seferinde böyle yapıyorsun bak. Sonra ben giderken aklım sende kalıyor kızım, ağlamasana." Duru gözyaşlarını silerken Demir ona tebessüm ediyordu.

"Abi... Geri geleceksin değil mi?" Papatya'nın sesi ile Kerem Nazlı teyzeden ayrılıp ona doğru ilerledi. Cevap vermeden tebessüm edip ona sarıldı ve şalının üstünden buse kondurdu.

"Bir dahaki izin zamanı çok uzun süre sonra olmaz abicim. Acil çağırdıkları için tekrar izin verirler." Gelirim dememişti. Görevden sonra geleceğim demedi. İzin zamanı dedi. Neden bilmiyorum ama sanki bu kalbimi acıttı.

"Gelirken bana çiğköfte almazsan eve almam seni." Kerem gülerek Papatya'dan ayrıldığında anlından öpüp "Alırız inşaAllah baş belası alırız." diyip burnundan makas almıştı. Bu sırada Demir ise çaktırmadan onları izliyordu.

Demir ile Papatya arasında birşeyler dönüyor... Ben de Ahu isem bu oyunu bozarım.

Demir'i şu saniye çıkarıyorum listeden ama bunu kızlar bilmese de olur. Hem Demir zaten hiç bana öyle bir şekilde bakmamıştı. Eminim Defne ablanın işidir talip olma mevzusu. Mahalledeki kadınlar kimi beğenirse gidip isteme kapasitesine sahipti...

"Hadi gidiyoruz biz. Allah'a emanet olun." Kerem ile Demir vedalaşmayı bitirmiş ayakkabılarını giyiyorlardı.

"Allah'a emanet olun. Vatan size emanet." demişti Nazlı teyze de. Biz de kızlarla hep bir ağızdan "Allah'a emanet olun." diyince gülümseyerek aşağı doğru ellerindeki çantaları ile indiler. Üniforma ile geldiler ve üniforma ile gidiyorlardı.

Papatya burnunu çekerken Duru da aşağıya bakıyordu. Nazlı teyze gözyaşlarını silip bize döndü.
"E bu sıpalarda böyle kızlarım. Bir gelirler yüreğim hoplar bir giderler yüreğim hoplar." Gülümsediğimizde telefona gelen bildirim sesi ile elim cebime gitmişti.

Yazan kişiyi gördüğümde tebessüm ettim. Bu zamanlamalar yüzünden şüpheye düşmeme az kaldı komutan.

_______

Komutan: Arkasında ağlayan bir ceylan bırakmak ülfet olurmuş insana...

Ahu: Ben ağlamıyorum? Arkanda kalmadım?

Komutan: Ya niye bozuyorsun şuan ama

Komutan: Olmuyor böyle bak

Ahu: Oluyor oluyor

Komutan: E napıyorsun şuan gönlümün çiçeği

Ahu: Ben şu sınır işini daha kaç kez hatırlatmalıyım

Kalbime Hoş Geldin (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin