Ben geldiim. Soru cevap bölümünden merhabalaaar efendiiiiim! Selamünaleykümmmm.
Hadi bölümeee wnsbnwbsns hepsini cevaplatmaya çalıştım nsbxbxjxjd
Bölüm şarkısı: Kalben-Haydi Söyle
○●○●○●○●○●○
Soru: Ahu'ya sorum; Kerem'i sevdiğini nasıl anladın? Ne zaman ve hangi olayla?
Kerem: Yazan parmaklarına sağlık be! Bunu bende çok merak ettim :)
Ahu: İnan hiç anlamadım ama hep de biliyordum. Kerem'in anonim olduğunu zaten gittikleri gün anlamıştım. Onur mahalledeydi ve Demir şıkkı içime hiç sinmemişti. Geriye tek Kerem kalmıştı. Kesin olmadığı için anonime birşey demedim sadece.
Aslında browni anısını hatırlayınca herşey kesinleşince anladım. Çünkü zaten ilk çocukken kalbimi heyecanlandırmış. İlk kızarışım onun yanında olmuş... Bunu hatırlamak herşeyi tamamen kesinleştirdi fakat tam olarak farkına varmam sanırım Kerem bana cevap vermeyince oldu. Bir insan yanındayken duygularını anlamayabilirsin ama uzaktaysa kalbini susturamazsın...
Yazar: Benim sayemde yani kwbsbxbxjjdkd
Kerem: Kimin yazarı beeee🥺
Ahu: Kerem kız daha diğer soruları cevaplayacak.
Kerem: Sen ne dersen o ceylanım
Soru: Kerem 700 küsür mesajı okudu mu? Okuduysa nasıl hâlâ yaşıyor skxbskbzks
Kerem: Mesaj mı? MESAJ MI VAR DIĞER HATTA! E BEN DIĞER HATTA GIRMEDIM AMA!
Ahu: Ben iki hatta da seni komutan diye kaydettim ya....
Boşver okuma bence...
Kerem: Ya güzelim oraya yazsana müstakbel sözlüm, yârim, helalim diye ya....
Neyse beni oyalamayın diğer hattı bulmam lazım.
Ahu'm mesaj yazmış tek tek okumalıyım
Ya şaka gibi 700 kusur mesaj hemde💖
Ahu: Te Allah'ım...
Soru: Komutan Ahu'ya olan aşkını nasıl ifade edersin?
Kerem: Biliyor musunuz, edemem. Ben bile anlam veremiyorum hislerimin bu kadar yoğun olmasına. Ama ifade etmeye çalışsaydım su gibi derdim.
Yaşamak için ihtiyacım var her zerremle ama beni yaşattığı gibi öldürme gücü de onda. Beni boğabilir ama asla yaklaşmaktan çekinmem. Tek seferde hayatımı bitirebilir ama asla geri durmam.
Ahu benim için herşey ama bir o kadar da hiçbirşey. Herşeyim oldu ve onsuz ne yaparım bilmiyorum ama aynı zamanda hiçbirşey gibi değil. Hepsinden daha farklı benim kalbimde.
Tek bildiğim şey Ahu'yu anlatmak için sözlükteki tüm sözcükler yetersiz kalır. Siz gelin ona benim kalbimden bakın...
Yazar: Kerem lütfen bu kadar çıtayı yükseltme wksbwhjsjsjsksj
Kerem: Banane, canım yazarım ve sevgili okurlarımız öyle basit seven adamlara kanmasınlar işte...
Hepinizi çok seviyorum bu arada🤍
Soru: Arda, Berçem'e isteme tarihini şaka olarak mı sordun yoksa ciddi miydin? Niye?
Arda: Şaka mı :)
Ben ailemi hazırladım bile uçak biletleri hazır ilk uçakla buraya geliyorlar. Hayırlı bir iş için :)))
Ben zaten uzun süredir Berçem'e dair hisler besliyordum ve bir kez onu kaybetme korkusu yaşadım. Aslında ben, benden nefret ettiğini sanıyordum. Birden bunu duyduğum için içimde hep saklı kalan o istek kendini ortaya çıkardı hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Hoş Geldin (Texting)
Fiksi Remaja0536****: "Merdüm-i dîdeme bilmem ne füsûn etti felek Giryemi kildi hûn eksimi füzûn etti felek Şîrler pençe-i kahrımdan olurken lerzân Beni bir gözleri âhûya zebûn etti felek." 0536****: Anlamı ise: "Bilmem gözlerime felek nasıl bir büyü yaptı ki ...