Ben geldiiiiiiiim! Hoşgeldim inşaAllah sjwbsjsbsjdjek siz de hoşgeldinizz
Medya türev çözerken gelen bildirim sesleri sonucu oluştu kwbxksnxk sizde görün istedimmm
Bu bölüm biraz kısa olacak haber vereyim kwbxjjskdj bir sonraki bölümü uzun yapma niyetim var çünkü sjbwwjshsjjs
Yeni bölüm isteyenler varmış hemen yazarız dedim ldjdhdjdjhsjs (demedim)
Bölüm şarkısı: Kalben-Kalp Hanım
○●○●○●○●○●○
"Ya kardeşim gider misiniz odamdan? Dışarıda halledin meselenizi." Sabahtan beri Arda Berçem'e 'ne dedin sen' isimli şiiri okurken Berçem 'sana dediğim nereden çıktı yahu' diye kaçmaya çalışıyordu. Tabi bunların sonucunda Kerem herkesi kovmuş bulunuyordu şuan.
"Gerçekten gidelim. Yeni uyandı, dinlensin." diye konuştuğumda Kerem birden susmuş ve tavana doğru bakmaya başlamıştı. Gözlerimi geri çekerken gülümsediğini fark etmiştim. Gülme adam sonra kızarıp kalıyorum.
"Gitme." Kulağıma dolan sesle bir yatağa bir de kızlara bakıyordum. Berçem niye bana pis pis sırıtıyor yine? Bu kız böyle yapınca ben korkuyorum birşey gelecek diye.
"E biz o zaman çifte kumruları başbaşa bırakalım." Berçem bana doğru bakarken şaşkınlıkla ona bakıyordum. Niye sıcak kardeşim burası?
"Berçem sanki en son evlenen sendin?" Berçem'e yönlendirdiğim soru ile bu sefer utanma sırası ona geçmişti. Bir dakika Berçem utanmıştı. Her an pişman olabilirim ama şuan beni defalarca utandırmasının bedelini keyifle izliyordum.
"Silahımla vuruldum arkadaş." Sessiz sessiz kendi kendine söylediği şey ile Arda kısık bir kahkaha atmıştı. Berçem'in gözleri ona kayacak gibi olduğunda gözlerini geri çekmişti. Aşıksın diye yorumluyorum.
"Komutanım. Bende mi dışarı? Bir tek yenge hanım abla mı kalsın?" Yenge? Hanım? Abla? Ne?
"Ferit koçum, ikile. Bir tek..." birden gülerek lafına devam etmişti. "Yenge hanım abla kalsın." Yo ne münasebet ilk ben çıkıcam.
"Ama komutanım daha konuşamadık düzgünce. Hem ben size bir Mercan gözlüye nasıl tutulduğumu anlatacaktım." Mercan birden sabahtan beri olan keyifli hâlini bozarak sinirle ona dönünce "Kardeşim ben seni bir tutarım görürsün." diye sinirle laf attığında Ferit gülerek ona bakıyordu.
"Gördünüz mü komutanım? Çok güzel değil mi?" Kerem dudaklarını birbirine bastırarak gülmemeye çalışırken Mercan ise her an kalkıp dövebilirmiş gibi bir hava içindeydi. Döverdi.
"Ya sus ya da konuşacağın bir dilin kalmayacak adam." Ferit Mercan'a hayran hayran bakarken Mercan "HasbinAllah" çekiyordu.
Kızlara baktığımda Berçem Arda'dan saklanmaya çalışıyordu ama çok da başarılı sayılmazdı çünkü Arda hâlâ gülüyordu. Duru kapıya yaslanmış keyifle izliyordu. E tabi buldu film izliyor...
Papatya ise gülerek bizim tarafa bakarken Demir arada ona kaçamak bakışlar atarak gülümsüyordu. Kaçamak bakışlar atarak gülümsüyordu? Neler oluyor bu nalet olası yerde?
"Ben en son hepinizi kovmadım mı oğlum?" Kerem konuşurken gözlerim ufaktan ona doğru kayıyordu. O bana doğru mu gülümsüyordu? Bana gülümsemiyordur di mi? Gamzesi mi çıkmıştı onun? Çok güzel duruyor.
Tövbestağfurullah yarabbim sen bu kafir nefsimin aklını başına getir.
Gözümü hemen oradan çekip yüzük parmağımda olan yüzüğe getirip onunla oynamaya başladım. Burası niye sıcak arkadaş, niye?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Hoş Geldin (Texting)
Teen Fiction0536****: "Merdüm-i dîdeme bilmem ne füsûn etti felek Giryemi kildi hûn eksimi füzûn etti felek Şîrler pençe-i kahrımdan olurken lerzân Beni bir gözleri âhûya zebûn etti felek." 0536****: Anlamı ise: "Bilmem gözlerime felek nasıl bir büyü yaptı ki ...