Ben geldiiim! Selamunaleykümm💗
Geçen bölüm tepkileriniz çok komiğime gitti jedjdhxkjdkd aynı tepkileri bende verdim çünkü mdbdnsbxnwbd
Ya bu bölüm ağlarım ama ben ya...
Yanlış anlamazsınız dilenci değilim ama yorum ve oylarınızı alırım kebdkjwmsbw
Bölüm şarkısı: Mavi Gri-Şiir Senin Yüzündür
○●○●○●○●○●○
Berçem'in resmi nikahından sonra sıra bize gelmişti ve nişan planını aynı günde iki nikah yapacağımız için iptal etmiştik. Sabah dini nikah, akşam resmi nikah vardı ve ben inanılmaz heyecanlıydım...
"Benim nikahım daha güzeldi, ağla ahududucum." Berçem ağzına cips atarken dediği şeyle ona doğru dönüp gülmüştüm.
"Yanlış hatırlamıyorsam resmi nikahta 'Ya biz evliyiz zaten, uzatmaya gerek yok. Belgemi verin.' diyen sendin?" Berçem sırıtarak bakmış ve "Vallaha çok güzel yaptım. Banane canım o da üç saat konuşuyordu." diyerek önündeki cips tabağını yere uzanarak bırakmıştı. Kafamı sallayarak güldüğümde aynada gördüğüm üstümdeki elbise ile derin nefes almıştım.
"Çok değişik hissettiriyor değil mi?" Berçem kendini yatağa bırakarak konuştuğunda gözlerim aynadan ona kaymıştı. "Öyle. Sanki bir az sonra her şey değişecekmiş gibi." Kendi kendime mırıldandığım şeyler ile Berçem kahkaha atmıştı. "Zaten değişiyor. Mesela birlikte uyuyorsunuz, aynı evde yaşıyorsunuz." Kendi kendine gülerken bende gülümsemiştim.
"Kerem'in arkadaşları da gelecekmiş nikaha." Elbiseyi düzeltirken heyecanımı gizleyemiyordum. "Arkadaşları?" diye sorduğunda gülmüştüm. "Ferit de dahil olmak üzere tüm tim." demem ile çaktırmadan sırıtmıştı. "Mercan sinirden dört köşe olacak kesin." Güldüğümde kapının çalınması ile "Gel" demiştim.
Kızlar kapıdan girip içeri geçtiğinde gülümsedim. "Oha peri." Duru bana yaklaşıp elbiseyi incelerken bol bol "MaşaAllah." diyordu. Onun bu hâline gülerken Papatya "Abim seni böyle görünce bayılmazsa iyi." diye iç çekmişti.
"Çok güzel olmuşsun Ahu'm." Mercan üzgün üzgün bakarken bende hüzünle gülümsedim. "Ağlarsam görürsünüz."
Kızlar gülünce Berçem "Ya ben daha güzeldim ama." diye muzipçe gülerek laf atmıştı. "Egonu çek Berçem Aydın." Mercan laf soktuğunda Berçem dilini çıkarmıştı. "Berçem Sancak Aydın, cicim." Hepimiz gülerken çalan kapı ile midemde ismini veremediğim şeyler olmaya başlamıştı.
Annemlerle sabah ağlama toplantısı yaptığımız için şuan gelen kişinin, gelmesi için tek sebebi Kerem ve imamın gelmiş olmasıydı.
"Ahu, hazır mısın kızım?" Annemin sesini duyduğumda heyecandan kalbim dört nala koşuyor desem yeriydi. "Geliyoruz." Mercan seslenince annem aldığı onay ile içeri geri gitmişti.
"Aşırı gerildim." dediğimde kızlar gülüyordu. "Yeni gelin stresidir. Akşama bir şeyin kalmaz, guzum." Berçem, sırıtarak dediği şey ile Mercan'ın kötü bakışlarına maruz kalmıştı.
"Gidelim hadi." Papatya gülerek olaya dahil olduğunda Duru ona sırıtıyordu. "Tabii insanın görmek istediği olunca acele ediyor." Papatya gözlerini kocaman açıp Duru'ya bakarken Duru onun hâline kahkahalarla gülüyordu.
"Duru hanım, bu kadar büyük laflar ediyorsunuz ama aşık olunca göreceğiz biz seni." Berçem duruya laf attığında Duru dilini çıkarmıştı. "Gerçek insanlara aşık olmam ben."
Papatya ise gülerek "Sen bu kadar büyük konuş, Allah yazsın da o zaman gör sen." dedi. Duru yüzünü ekşiterek "Yok yazmaz Rabbim. Yani inşaAllah." dediğinde hepimiz gülmüştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Hoş Geldin (Texting)
Novela Juvenil0536****: "Merdüm-i dîdeme bilmem ne füsûn etti felek Giryemi kildi hûn eksimi füzûn etti felek Şîrler pençe-i kahrımdan olurken lerzân Beni bir gözleri âhûya zebûn etti felek." 0536****: Anlamı ise: "Bilmem gözlerime felek nasıl bir büyü yaptı ki ...