Yavaş yavaş sahaya ilerleyen sarı kırmızılılara ve bordo mavililere bakarken gülümsüyordum.Güzel bir derbi olacak gibi hissettim.Gözümü Galatasaraylı oyuncularda gezdirirken sıra ona gelince gülümsemem genişledi.Kumral saçları yine harika duruyordu ve ela gözleriyle uyuyordu.O kim mi?O 7 numara.O Kerem Aktürkoğlu.Ve en önemlisi O benim aşık olduğum adam.Onun gerek karakteri gerekse oynadığı top beni öyle büyülüyorki ona hayran kalamamam mümkün değil.
...
Maç tüm hızıyla ilerlerken ben ne mi yapıyordum?Yedek kulübesinde oturmuş maçı seyrediyordum-siyahlar içinde ki ben bu durumdan şikayetçi değilim-Yardımcı teknik direktörlüğünü yapacağım Galatasaray oyuncularından Zaha 13.dakika da gol atmış ve beni bozguna uğratmıştı.Çünkü bana kalırsa kendisi canı istediğinde iyi oynayan ve saha da şov yapma peşinde olan bir oyuncuydu.Bu maçta oynayası geldiğini düşünerek pek umursamadım.
...
Devre arasına girdiğimiz de yatsı namazını kılmak için herhangi birine mescit olup olmadığını sordum.Fakat aldığım 'hayır' cevabı ile yüzümü buruşturdum.Namazımı kılmam gerekiyordu.O sırada arkamdan hafif bir öksürme sesi geldi.O yöne döndüğümde O'nu gördüm, 7 numarayı.
"Namaz kılacak bir yer arıyorsun sanırım?" dediğinde soğukkanlı kalarak başımla onayladım."Gel ben sana göstereyim.Ben de kılacaktım zaten."dedi.
"Teşekkür ederim."dedim nezaketen.
"Rica ederim." dediğinde bir kapının önünde durmuştuk."Sanırsam abdestin var.Eğer varsa bu içeride kılabilirsin."dedi eliyle kapıyı göstererek.
"Evet abdestim var fakat burası ne odası?" dedim merakla.
"Yani normalde bir eşya odasıydı fakat benim ricam sayesinde odayı temizleyerek küçük bir mescit haline getirdik."dedi bana açıklamaya çalışarak."Daha yeni yaptığımız için de çok kişi bilmez.O yüzden az önceki çocuk hayır dedi sana."diye de ekledi.
"Tamamdır o zaman.Tekrardan teşekkür ederim."dedim.
"Rica ederim.Allah kabul etsin."dedi gülümseyerek.
"Sağol seninkinide."dedim ben de hafifçe tebessüm ederek.O son bir kez daha bana baktıktan sonra giderken ben de kapıyı açarak içeri girdim.Güzel döşenmiş sade bir mescit vardı karşımda.Az önce yaşadıklarımı çok takmayarak mescitin kadınlar için ayrılmış bölümüne geçtim ve namazımı kılmaya başladım.Ben ilk sünneti bitirmiş farz için niyet ederken kapı açıldı ve içeri biri girdi.Arada perde olduğu için görmedim fakat umursamadım da ve namazıma devam ettim.Diğer rekatları da kıldım ve namazın bitiminde duamı edip fatihayı okuduktan sonra kalkıp kapıya yönelirken de saate bakmayı unutmadım.İkinci yarının başlamasına az kalmıştı.Hızlı adımlarla yedek kulübesine ilerleyecekken oyuncularında çıkmaya başladığını farkettim.Umarım çıkarken çok dikkat çekmezdim.Kenardan kenardan sahaya geçtim ve ordan da yedek kulübesine oturdum.Biraz sonra bütün oyuncular sahadaydı ve kerem 1-2 dakika geç kalmıştı.Büyük ihtimal ben namaz kılarken gelen oydu ve maça yetişmek için hızlıca kılmıştı.Allah'ım inşallah affeder hızlı kıldığı için. Oyunculardan sonra sahaya gelen Okan hoca sahaya göz gezdirdikten sonra benim yanıma gelip oturdu.
"Abdülkerim'in ayağını incitmesi kötü oldu." dediğinde kna döndüm.
"Olsun Sanchez de iyi bir oyuncu." diye cevapladım onu.
"Öyle, öyle de Abdülkerim diğer maç çıkabilir inşallah."dedi temennisi sunarak.
"Bence çok önemli bir şeyi yok.Maça kadar dinlenirse çıkar." dedim.Beni başıyla onayladı ve sahaya odaklandı.O sırada yanımıza Abdülkerim geldi ve bana garip garip bakarak oturdu.
"Sare ben, Sare Adal."dedim tanışma amaçlı.
"Abdülkerim zaten biliyorsundur."dedi.
"Evet, biliyorum."dedim onu onaylayarak.
"Iıı, ayıp olamayacaksa eğer tam olarak kimsin?"dedi merak ederek.
Ona hafifçe gülümsedim ve "Bence sen de takımla beraber öğrenmelisin sürpriz olsun."dedim."Ama şunu bil; bundan sonra birbirimizi çok göreceğiz."dedim daha da tebessüm ederek.O da biraz düşünceli bir tavırla gülümsedi ve sahaya odaklandı.
...
Zaha'nın 2.golü de gelince biz de Abdülkerim ile biraz kaynaşmıştık bu süre içerisinde ve kenarda beraber tezahürat yapıyorduk.Biz daha 2.golün sevincini bitirememişken Kaan Ayhan galatasaraydaki ilk golünü atmıştı ve 3-0 öne geçmiştik. Abdülkerim ile sevincimize devam ederken maç da devam ediyordu.
...
Korner kazanmışlardı ve bunu büyük bir avantaja çevirerek gol attılar.Ben hüzünle sahaya bakarken bir anda Kerem'in gol atması ile büyük bir sevinçle ayağa kalktım. Abdülkerim de benle beraber heyecanla ayağa kalkınca beraber ayakta tezahürat yapmaya başladık.Okan hoca da gülümseyerek bize baktı.
...
Artık 90+6 oynanıyordu ve ben daha gol olmayacağını düşünerek umursamaz bir şekilde maçı izliyordum.Fakat son 1 dakika kala hiç beklemediğim bir anda Kerem gola atınca yine coşkulu bir şekilde sevindim.1 dakika sonra da maç bitmişti.Bütün oyuncular sahadan çıkmıştı ve Okan hoca da beni yanına çağırdı.
"Şimdi çocuklar bir üzerini değiştirsin, bekleyelim.Sonra gideriz ve seni tanıtırız.Olur mu?" dediğinde onu başımla onayladım ve beklemeye başladım.O sırada telefonuma göz gezdirirken hemen maç ile ilgili paylaşımlara baktım ve içlerinde Kerem'in de ön planda çıktığı bir fotoğrafı hikayemde paylaştım. Biraz daha telefonumda gezindikten sonra Okan hocanın bana seslenmesiyle yanına gittim.
"İşlerini halletmişlerdir artık.Gel gidelim."dediğinde yine onu başımla onayladım ve beraber soyunma odasına doğru ilerledik.Okan hoca önce kapıyı tıklattı ardından da içeri girdi.Onun arkasından ben de girdiğimde odaya göz gezdirmeye başlamıştım bile.Oyuncuların çoğu çıkmak için eşyalarını topluyordu.
"Galibiyetinizden dolayı tebrik ederim çocuklar.Saha da yine harikaydınız fakat bildiğiniz gibi galibiyete aldanıp boşvermişlik yapmamalısınız." Tüm oyuncular onu başıyla onaylarken aynı zamanda meraklı gözlerle de beni inceliyorlardı."Şimdi size güzel bir haberim var.Biliyorsunuz ki yardımcı antrenörümüz İrfan Saraloğluydu.Fakat biz onla yollarımızı ayırmaya karar verdik.Ve belki Dünya da değil ama Türkiye de ilk olarak bir erkek futbol takımına kadın yardımcı antrenör getirmeye karar verdik.Sizi yeni antrenörünüz ile tanıştırayım.Kendisi Sare Adal.!İşinde oldukça başarılı ve eminimki sizlere ve takımımıza bir çok şey katacaktır."diye tamamladı sözlerini.
"Eh sanırım şimdi benim konuşmam lazım fakat konuşacak çok da bir şey yok.Koyu bir Galatasaraylı olarak takımımın başarısı için elimden geleni yapacağım ve bu büyük ailenin bir parçası olmaya çalışacağım.Umarım başarabilirim." Sözlerimi bitirdiğimde beklediğim yargılayıcı bakışlar yerine gururlu bakışlar görünce bem de kocaman tebessüm ettim.Sanırım uzun bir süre yuvamda olacaktım...
...
Eveet ilk bölümümüz bitti.Elimden geldiğince bölüm atacağım.Genelde her yerini benzetmeye çalışacağım fakat bazı bilgi eksikiliklerinden hatam olabilir.Mazur görün lütfen.
23.01.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...