Yine lanet bir güne uyandığımda uykulu bir şekilde yavaş hareketlerle elimi be yüzümü yıkadım.Üzerime gri eşofman takımımı giyip koltuğa yayıldım ve televizyon seyretmeye başladım.Yaklaşık yarım saat sonra hafif hafif uykum açılınca bu aralar kilo aldığımı hissettim.Eskiden kız futbol takımlarına antrenörlük yaptığım için onlarla rahat rahat top oynuyordum fakat şimdi erkek takımı olunca pek rahat olamıyordum.Sürekli yiyip yiyip oturunca da kilo almıştım sanırım.Buna canım sıkıldığı için hemen İkra'ya mesaj attım.
Siz:Şşşt güzellik
Siz:Buraya bak bakim
İgra:Baktım
Siz:Bugün boş musun?
İgra:Evet
Siz:Top oyanayak mı?
İgra:Ama ben futbol oynayamıyorum.Voleybol oynayalım.
Siz:Tamam.Sen hazırlan ben seni alcam.
İkra mesajıma 'tamam' işareti bırakınca telefonu kapattım ve yatak odama gittim.İkra ile tesettürlü kadınların rahat rahat top oynayabileceği bir yere gidecektik.Bunu ayda en az 2 kere yapardık.
Yazar notu:Öyle bir yer var mı bilmiyorum.Ben kendim salladım.
Hızlıca bir spor çantasına siyah eşofman takımımı koydum.Üzerime de siyah sweat,siyah etek ve siyah şal giydim.Siyah ayakkabılarımı da ayağıma geçirip eşyalarımı aldım ve arabaya bindim.İkra'nın evi yakın olduğu için 5 dakikaya varmıştım.Kornaya basmam ile Şkra dışarı çıktı ve elinde benimki gibi bir çantayla arabaya bindi.Ön koltuğa oturup çantayı arka koltuğa koydu.
"Selamın aleyküm." dedi gülümseyerek.
"Aleyküm selam." dedim ben de gülümsemesine karşılık vererek.Bugün erken kalktığım için şanslıydım.Öğlendeki antrenmana gitmeden önce baya bir vaktim olacaktı top oynamak için.Kısa bir sürenin ardından tesettürlü kadınlar için olan spor salonuna vardık.Çantalarımızı alıp resepsiyondan da iki tane dolap anahtarı aldık.Giriş ücretsiz olduğu için de ayrı bir mutluydum.Çantalarla üzerimizi değiştirmek için olan kabinlere girdik.Salon çok kalabalık değildi.Genelde hafta sonu çok kalabalık oluyordu.Ben eşofmanlarımı giydim ve kabinden çıktım.Bir kaç dakika sonra İkra da kabinden çıkınca eşyalarımızı aldığımız anahtarlarla dolaplara kilitledik.Aslında bu zamana kadar hiç hırsızlık olmamıştı fakat tedbiri elden bırakmaya gerek yok.İkra ile voleybol sahasının oraya gittik.Saha çok kalabalık değildi.5'e 5 oynuyorlardı.
"Hadi bugün rakip olalım." dedim İkra'ya gülümseyerek.Beni başıyla onayladı ve özgüvenle gülümsedi.Lise de hem voleybol hem de futbol takımındaydım.İkra da voleybol takımındaydı.Ben sağ taraftaki takıma geçtim.İkra da sol taraftaki takıma geçti.Ben takım üyelerine dönüp konuştum.
"Aranızda pasör olan yoksa ben geçebilir miyim?" dediğimde herkes beni başıyla onayladı.İkra da karşı da 4 numaraya geçmişti.Hadi başlayalım bakalım.
...
Yorgunlukla suyun altında ıslanırken aynı zamanda zaferin tadını çıkarıyordum.İkraları set olarak 3-1 yenmiştik.Üst üste 2 set aldığımız da hırslanmış ve bir set almışlardı.Fakat biz hemen son seti de alarak kazanmıştık.Çok açık ara sayı farkı yoktu.25-23,-25-21 falandı genelde setler.Maçtan sonra buradaki duşakabinlerde kısa bir duş almaya karar verdik.Bir kaç dakika daha suyun altında durduktan sonra geniş kabin de kurulandım ve askıya astığım gelirken giydiğim kıyafetler giydim.Kirlileri alıp çantaya koydum ve saate baktım.Antrenmana yarım saat vardı.Kabinden çıkıp İkra'yı beklemeye başladım.İkra beni çok bekletmeden çıktığında hemen konuştum.
"Antrenmana yarım saat var.Bence bir kaç bir şey atıştırabiliriz.Ben kahvaltı da yapmadım." dedim hızlıca.
İkra beni başıyla onaylayıp "Ben de kahvaltı yapmamıştım iyi olur." dedi.Beraber kafeteryaya gittik.İki tane karışık bol malzemeli tost ile vişneli ve karışık meyve suyu söyledik.Bir kaç dakikaya siparişlerimiz hazır olunca ücretini ödedik.Yemeklerimizi alıp cam kenarı bir masaya geçtik.Kafeterya 3.katta olduğu için manzarası güzeldi.İkra ile sohbet ederek yemeklerimizi yedik.Sonra eşyalarımızı da alıp anahtarları resepsiyona teslim ettik.Arabaya bindiğimiz de aklıma muhteşem bir fikir geldi ve hemen İkra'ya döndüm.
"Sen de benimle gelsene antrenmana." dedim hevesle.
"Bilmiyorum Sare, yani benim ne işim varki?Kimseyi de tanımıyorum.Halil ve Kerem dışında." dedi çekinerek.
"Bir şey olmaz işte tanışırsın." dedim.En sonunda dayanamayarak kabul etti.Gülümseyerek kısa bir sürede tesislere vardık.Hemen sahaya gittik.Eşyalarımı arabada bırakmıştım.Sadece defterim ve kalemim vardı elimde.Bir kaç dakika sonra oyuncularda gelince samimi olduklarımı İkra ile tanıştırmıştım.Halil ve Kerem de İkra'ya selam vermişti.Okan hoca da İkra ile tanışınca en sonunda antrenmana başlamıştık.Hızlıca ısındıktan sonra 8'e 2 pas ile devam ettik.Ben notlar alırken İkra da dikkatlice izliyordu.Gözü genelde Halil'deydi ama neyse.Pas çalışmasının da ardından beraber taktik çalıştık.Antrenman bitince Samsun'a gideceğimiz için ben eve gittim.Halil de İkra'yı bırakmak isteyince bir şey demedim.Hızlıca siyah bir sırt çantasına ihtiyacım olabilecek eşyaları aldım.Ardından evi kontrol ettikten sonra kilitleyip taksi çağırdım.Kısa bir yolculuğun ardından hava limanına varmıştım.Dikkat çekmemek için hırkamın kapüşonunu da hafif başıma geçirdim.Bir kaç dakika sonra takım otobüsü de gelmişti.Oyuncular ile-Kerem ve Halil- uçağa doğru ilerledik.Tabi arada tanıyana rastlayınca imza da verdiler.Uçağa bindiğimizde rahatça koltuğa yayıldım.Yanıma Kerem oturunca yolculuğun güzel geçeceği de kesinleşti.
...
Eğlenceli ve bol şakalaşmalı bir yolculuğun ardından Samsun'a varmıştık.Büyük bir coşkuyla karşılandıktan sonra takım otobüsüyle otele gelmiştik.Odama geçip eşyalarımı koyduktan sonra takımla akşam yemeği yemiştik.Ardından yorgun olduğumuz için odalara geçtik.Üzerimi değiştirip alarm kurdum ve yattım.Yarınki maçı düşünerek dua ettim ve kendimi rüyalar alemine bıraktım.
...
Arkadaşlar size bir soru sordum.Siz de cevap vermediniz.Ben de bundan sonra kısa veya uzun her gün bölüm atacağım.Hayalet okuyu olmanızı sıkıntı etmiyorum.Oy vermemeniz de çok önemli değil fakat size bir soru sorduğumda cevap vermediniz.Keşke böyle yapmasaydınız.Neyse.Bir sonraki bölüm de görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...