Gözlerimi telefonumun zil sesiyle açtığımda bu güne de nağlet ettim.Sabah sabah kim arıyor diye bakacakken hem saatin öğlen olduğunu hem de arayanın İkra olduğunu gördüm.Hızlıca telefonu açtım.
"KIZIM SEN MANYAK MISIN?NİYE BAKMIYORSUN ARAMALARIMA?" diye bağıran İkra ile kulağımı tuttum.Kaç desibel bu kızın sesi ya?
"İkra bir sakin ol lan!Uyuyordum anca uyandım.Ne oldu?" diye cevap verdim boğuk sesimle.
"Ne olacak ya?Altı üstü linç yağmuruna tutuldun, kapına taraftar dayandı istifa et diye.Daha sayayım mı?Mesela bir de şey oldu ya kapındaki taraftar az daha evini yakıyordu son anda polis geldi." diyen İkra'nın söylediklerini algılamam zaman aldı.
"Lan ben kış uykusuna mı yatmışım?" diye şaşkınlıkla cevap verdim.
"Hemen üzerine düzgün bir şeyler giyip o yataktan kalkıyorsun ve kapıyı açıyorsun Sare!" dedi hiddetle.Hemen telefonu suratına kapattım ve aceleyle üzerimi ve evi topladım.Bunların hepsini 5 dakika içerisinde yaparken zil de 3 kere çalındı.Koşarak kapıyı açtım.Karşımda endişeli bir Kerem, sinirli bir İkra ve sırıtan bir Halil vardı.
İkra "Çekil çekil!" diye kolumdan ittirerek içeri girdi.
Kerem ve Halil bana bakarken onları içeri buyur ettim.Halil hemen içeri girerken Kerem kapıdan bana bakıyordu."İyisin değil mi?" diye sorduğunda sevinmiştim.
"İyiyim çok şükür ya." dedim gülümseyerek.Sonra merakla "İkra'nın bahsettiği taraftarlar pek gözükmüyor ve siz antrenman da değilsiniz?"dedim.
"Okan hoca senin antrenmana gelmenin tehlikeli olcağını düşündü ve biz de sana yardım etmek için izin aldık.Buraya geldiğimiz gibi polis çağırdık.Polis hepsini toplayıp karakola götürdü." dedi.Onu başımla onayladım ve elimle içeriyi gösterdim.Soğuktan burnu kızarmıştı.İçeri girdi ve ben de onun peşinden içeri girdim.İkra ve Halil 3'lü koltuğa oturmuş bizi bekliyorlardı.Kerem ve ben de onların karşısındaki koltuğa oturduk.Bu arada İkra matematik öğretmenliğinin yanı sıra benim menajerliğimi de yapıyor.Nasıl ikisini birden yapıyor ben de bilmiyorum.
İkra "Öncelikle sosyal medyadaki linçleri halletmek için bir yazı ya da video çekmeliyiz.Hiç olmadı basın açıklaması yapmalıyız." deyince onu başımla onayladım.
"Bence yazı yazmak en iyisi." dedim.Hiç video veya basın ile uğraşacak halim yok.İkra beni başıyla onayladı.
...
İki saate tüm sorunları halletmiştik İkra ile.Önce linçleri susturmak için bir yazı paylaşmış sonra karakola gidip kapıya dayanan her taraftarı dava etmiştik.Ardından da bana ulaşmaya çalışan Galatasaray'ın teknik adamlarına gerekli bilgilendirmeyi yapmıştık.Sonra da gruptaki mesajlara geri dönüş yapmıştım.Kerem ve Halil de tüm bu süreçte yanımda olmuş ve yardım etmişlerdi.Tüm bu işlerin ardından tekrar benim eve gelmiştik.Herkese kahve yaparken kendime de çay yapmıştım.Normalde dışarıda içecektik fakat bunun tehlikeli olacağını düşünüp vazgeçmiştik.
Çay ve kahvenin ardından İkra film izlemek istemişti.Kerem ve Halil de onu kırmamıştı.Beraber "Remember Me" izlemiştik.Film gerçekten güzeldi.Filmin ardından Keremler gitmişti.Biz de kız kıza akşama kadar vakit geçirmiştik.Sabah yaşananları ve gelen linçleri unutmuştum.Zaten çok alıngan veya umursayan biri de değildim.İkra'ya ben de kalmasını teklif ettim.O da kabul etti.Beraber yer yatağı yapıp uyurken aklımda tek bir şey vardı; Sabah benim için endişelenen Kerem ve elaları...
...
Bu bölüm kısa oldu fakat her gün bölüm attığım için ben de yoruluyorum.Lütfen siz de beni anlayın.Bu arada önceki bölümler oylayan herkese çok çok teşekkür ederim. İnanın bana sizin oylamalarınızı gördükçe benim daha çok bölüm yazasım geliyor:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...