Arabanın içinde çalan şarkıyı kapattığımda eve de varmıştım.Eşyalarımı alıp içeri taşıdım.4-3'lük skorla kazandığımız maçın ardından sonraki antrenmanın cumartesi günü olduğunu öğrenince ben de memlekete gitmeye karar vermiştim.Acele ile küçük bir valiz ile ihtiyacım olan eşyaları da alarak Ordu'ya giden ilk uçağa binmiştim.Orada geçirdiğim 5 günün ardından cuma akşamı yani şimdi de geri dönmüştüm uçak ile.Arabamı İkra'dan istemiştim ve o da hava alanına getirmişti.Eşyalarımı tek tek yerleştirdikten sonra -iftarı Ordu'da yapmıştım- çay içmek için ocağa su koydum.Ardından telefonu alıp Kerem ile olan sohbetimize girdim.Bu 5 gün boyunca sürekli onunla konuşmuştuk.Ya ben ya da o bana yazıyordu ve bir şekilde sohbet ediyorduk.Gerçekten seven konuşmak için bir konu buluyordu sanırım.Çünkü salı günü konuşacak hiç bit şeyimiz kalmadığında Kerem Yunus ve Halil'in aşk hayatına kadar inmişti sırf konuşalım diye.En son sahurda kısa bir mesajlaştığımız için ona mesaj atmaya karar vermiştim.Zaten eve vardığımdada haber vermemi istemişti.
Siz:Eve vardım.
Anında çevrimiçi olup yazmaya başladığında gülümsemiştim.
Ela Gözlüm:Güzel.İyisin değil mi?Bir sorun yok?
Siz:Evet iyiyim.Hiç bir sorun yok.
Ela Gözlüm:İyi yarınki antrenmana geliyorsun?
Siz:Evet Allah izin verirse.Sen?
Ela Gözlüm:Ben de geliyorum inşallah.
Attığı mesaja tik işareti bıraktıktan sonra daha konuşulacak bir şey olmadığını düşünerek telefonu kapatacaktım ki Kerem'in bir şet yazdığını gördüm.
Ela Gözlüm:Şey yarın antrenmana gelirken yeşil sweatini giysene.
Siz:Tamam.
Bu söylediğini garip bulsamda tamam yazdım.Zaten bana renkli giyinmem gerektiğini söylediğinden beri onun olduğu ortamlara giderken genellikle yeşil veya mavi giyiyordum.
Ela Gözlüm:Yarın görüşürüz o zaman.
Siz:Görüşürüz.
Kerem ile olan sohbetten çıkıp telefonu kapattıktan sonra mutfağa gittim.Çayın olduğunu farkederek kendime bir bardak çay koydum.Çayımı ve dolaptan aldığım çikolatayı elime alarak salona televizyonun karşısına kuruldum.Televizyonu karıştırırken 'Rüzgarın Oğlu' adındaki bir filmin dikkatimi çekmesiyle açtım ve izlemeye başladım.
...
Bardaktaki son yudumu da içtikten sonra çok fazla çay içtiğimi farkettim ve bardağımı masaya bıraktım.Film de bitmişti zaten.Çikolatanın çöpünü ve bardağı alarak mutfağa gittim.Çöpü çöp kovasına artıktan sonra bardağı da sudan geçirip makineye attım.Ardından saatin 00.00'a geldiğini farkedince odama geçtim ve üzerimi değiştirip yatağa girdim.Her zamanki gibi Kerem'i düşünerek rüyalar alemine daldım.
...
Gözlerimi açtıktan sonra rutin işlerimi hallettim ve geçen gün okumaya başlayıpta bitiremediğim kitabı elime alıp yatakta rahat bir pozisyona geçtim.O sırada her zaman içinde kaybolduğum sayfalar tekrar beni içine çekmeye başlamıştı bile.
...
Bu bölümün son satırını da okuduktan sonra antrenman saatinin yaklaşmasıyla ayracı sonraki sayfaya koyup kitabı kapattım.Kitabı odadaki çalışma masamın üzeri e bıraktıktan sonra biraz önce okunan ezanla abdestimi aldım ve öğle namazımı kıldım.Namazın ardından antrenman için üzerime yeşil kazağımı-özellikle Kerem istediği için-,siyah eteğim ve kazakla uyumlu yeşil şalım ile siyah hırkamı giydim.Ayağıma da yeşil spor ayakkabılarımı giydikten sonra eşyalarımı alarak arabama bindim ve tesislere gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...