Arkadaşlar dikkatinizi çeksin diye buraya yazıyorum.Aşağıda önemli bir soru var lütfen cevaplayın.
...
Gözlerimi açtığımda hiç uyanmak istemesemde bir kere uyanmıştım.Dünüşü yoktu.Kalkıp uyuşuk hareketlerle elimi yüzümü yıkadım.Ardından üzerimdeki pijamaları çıkarıp siyah eşofman takımını giydim.Salondaki koltuğa kendimi bırakıp kumandayı elime aldım.Telefona bakmak istemiyordum.Kerem'e yazılan kötü yorumlara bakmak istemiyordum.Bizim hakkımızda çıkmış olabilecek magazin yorumlarına bakmak istemiyordum.Bana da yazılmış olabilecek kötü yorumlar umrumda değildi.Sadece Kerem'in onları okumaması içim dua ettim.Televizyondan herhangi başlamak istediğim bir diziyi açtım ve seyretmeye başladım.
...
Dizinin 2.sezonunu da bitirdikten sonra telefonumundan bildirim sesi gelmesiyle onu elime aldım.
Ela Gözlüm:Selam.
TÖVBE BİSMİLLAH!KÖR OLMADIM İNŞALLAH!HALİSÜLASYON MU GÖRÜYORUM BEN?!Kendi kendime şaşırmayı bırakıp Kerem'e cevap yazdım.
Siz:Selam.
Ela Gözlüm:Nasılsın,ne yapıyorsun?
Siz:İyiyim,öyle dizi izliyordum.Sen?
Ela Gözlüm:Hangi dizi?
Siz:Atlanta.
Ela Gözlüm:Severim.
Siz: :)
Siz:Ee cevap vermedin.Nasılsın,ne yapıyorsun?
Ela Gözlüm:He iyiyim ya.Barış ve Halille oturuyoruz da.Ben şey diyecektim sen de gel.
Ela Gözlüm:Yani ister misin?Gelmek ister misin?
Siz:Olur.Nerdesiniz?
Ela Gözlüm:Benim evimdeyiz de ya konum atayım ya da alayım seni.
Siz:Konum at.
Ela Gözlüm:************* .
Siz:Görüşürüz o zamaan.
Ela Gözlüm:Görüşelim.
Hemen sohbetten çıkıp üzerimi değiştirmek için odama gittim.Dolabıma kısa bir göz gezdirip beyaz bir badi üzerine siyah-beyaz kareli bir süveter ve siyah bir etekte karar kıldım.Başıma da siyah bir şal takıp siyah hırkamı giydim.Ayağıma geçirdiğim siyah botlarla hazırdım.Telefonumu alıp hızlıca binadan çıktım.Arabama binip Kerem'in attığı konumu açtım ve oraya sürdüm.Evi çok uzakta sayılmazdı.Kısa bir sürenin ardından eve vardığımda zile bastım ve beklemeye başladım.Biraz sonra kapı açıldığında karşımda gri eşofmanlarıyla Kerem vardı.Gri onu açmış.Bence de iç ses.
"Hoşgeldinn." diyen Kerem ile gülümsedim ve hemen cevap verdim.
"Hoşbuldumm." dediğimde beni eliyle içeri davet etti.Ben de içeri girdim.Sanırım ayakkabıları çıkartmıyoruz diye geçirdim içimden.Kerem kapıyı kapatıp koridor da ilerlerken ben de onu takip ettim.Beraber salona geçtik.Halil ve Barış bir tane ikili koltukta oturmuş fısır fısır konuşuyordu.Barış bizi görünce Halil'i dürttü ve ayağa kalktı.
"Hoşgeldin Sare." dedi gülümseyerek.
"Hoşbuldum." dedim Barış'a.Halil de ayağa kalktı.
"Hoşgeldin Sare ve Sare mi diyim yoksa sen mi gerçek ismini açıklamak istersin Aria?" dediğinde kahkaha attım.Ben kahkaha atarken Barış tebessüm ediyor, Halil bana katılıyor Kerem ise Halil'e 'Salak mısın?' bakışı atıyordu.En sonunda ben ve Halil susunca hemen o malum soruyu sordum.
"Nereden öğrendiniz ya?" dedim merakla.
Halil sırıtarak "Kerem laf arasında bahsetti." deyince Kerem'e döndüm.
Kerem "Eee şey ben sonra anlatırım uzun mevzu.Otursana." dedi eliyle koltukları göstererek.Halil ve Barış aynı yere otururken ben de karşılarındaki ikili koltuğa oturdum.Kerem de yanıma oturdu.Biraz normal muhabbet ederken dün ile alakalı hiç konuşmuyorduk.Belliki Barış ve Halil kafasını dağıtmaya gelmişti.
Halil "Sare pes oynamayı biliyor musun?" dedi heyecanla.Onu başımla onaylayınca bu sefer Kerem'e döndü."Kerem konsolları getirdi pes atalım Sare'yle ikiye iki." deyince Kerem konsolları getirmek için salondan çıktı.Kerem çıktıktan sonra Halil bana döndü ve "Ben Barış ile olcam.Ne sana ne de Kerem'e peste güvenmiyorum." dedi sırıtarak.Tabi ben yer miyim?Yersin.Kes iç ses.Halil yine beni Kerem ile yakınlaştırmaya çalışıyordu.
"Ben yendiğim zaman da bunları söyle." dedikten sonra Kerem elinde konsollar ile içeri girdi.Pes'i açtıktan sonra biz kavga ile de olsa Galatasaray'ı almıştık.Halil ve Barış ise Real Madrid'i almış ve kapak yapmıştı.Ben onları cıkcıkladıktan sonra da oyun başlamıştı.
...
Çayımı içerken zafer ile Halil ve Barış'a bakıyordum.Maçı 7-0 kazanmıştık.Nasıl oldu inanın bilmiyorum fakat Kerem ile çok iyi bir takım olmuştuk.Tabi ara sıra Halil ve Barış'ı sabote etmiştik ama olsun.Pes oynama işi bitince ben gitmek istesem de Kerem'in çay içeli ısrarlarına dayanamamıştım.Bardağımdaki çayı bitirince ayaklandım.Onlar da benimle ayaklandı.Onlara "Görüşürüz." dedikten sonra aabama binip kısa bir yolculuğun ardından eve vardım.Üzerimi değiştirip kitap okumaya karar verdim.Yaklaşık 1-2 saat kitap okuduktan sonra acıktım ve yemek yemek için mutfağa giriştim.Kısa sürede yaptığım köfte ve patatesleri iştahla yedikten sonra elime telefonu alıp biraz sosyal medya da dolaştım.Ardından biraz da televizyon seyredip yatmaya karar verdim.Gözlerimi kapattım ve bol Keremli rüyalara daldım.
...
Eveet bu bölüm de bitti.Şimdi çok önemli bir şey soracağım umarım okursunuz.
Her gün bir günü anlatan bölüm mü?
İki günde bir iki günü anlatan bölüm mü?
Lütfen cevap verin bu önemli.Görüşürükkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...