2.4

80 9 11
                                    

 Güneş ışıklarıyla gözlerimi açıp yataktan kalktım.Saat daha sabahın körüydü ve kargalar bokunu yememişti.Ama biz İstanbul'a gideceğimiz ve eşyalarımızı yerleştireceğimiz için erkenden gitmek zorundaydık.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra yatağımı topladım ve üzerimi değiştirdim.Ardından elime telefonu alıp Kerem'e mesaj attım.

Siz:Günaydınn

Hemen çevrim içi olup mesajıma yanıt vermesi beni gülümsetmişti.

Ela Gözlerine Öldüğüm:Günaydın güzelim.Nasılsın?

Siz:Fazlasıyla uykulu,sen?

Ela Gözlerine Öldüğüm:Aynı şekilde.Önümü göremiyorum vallahi.

Siz:KDNDLSMDLESM Beni görünce ayılırsın merak etme.

Ela Gözlerine Öldüğüm:Seni görünce güneşim doğacak inşallah.Da bir geleydin içeri

Siz:Tamam tamam geldim.

Telefonu kapatıp eteğimin cebine koydum ve içeri gittim.

"Günaydın herkese!" diye neşeyle selam verdikten sonra herkesten karşılık almıştım.İçeride annemi ve Evre ablayı göremeyince mutfağa gittim.Annem salatalık doğruyordu.Ecre abla ise ortalıkta yoktu.Büyük ihtimalle Araf'ın yanındaydı.Sessizce arkadan anneme sarılmam ile annem sıçrayıp besmele çekerek bana döndü.

Ben ona gülerken o kafama vurarak "Akılsız ödümü kopardın." diyordu.

"Ah!Niye vuruyorsun sultanım şaka yaptım sadece." dedim.

"Aklım çıktı deli kız." deyince güldüm ve tekrar sarıldım.Bu sefer o da karşılık vermişti.Bir kaç saniye sonra ayrılmıştık.

"Eee ne yapıyoruz bakalım?" diye sordum.

"Daha yeni başladım hazırlamaya aklımda pek bir şey yok." dedi.Ardından da "Kerem oğlum ne sever?" diye ekledi.

"Bildiğim kadarıyla menemene bayılıyor.Hem de soğanlı ve yumurtalı." dedim.

"Tamam o zaman sen menemeni yap.Ben de patates kızartıp omlet yapayım." dedi.Onu başımla onayladıktan sonra işe koyuldum.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra masayı kurmuştum ve hep birlikte sofraya oturmuştuk.

Çayları dökmek için demliği almaya gideceğim sırada abim beni durdurmuş "Otur sen sakar.Ben dökerim." demişti.Ona dil çıkardım ve elimle 'kış kış' işareti yaptım.Sofranın başında babam solunda sırasıyla annem,ben ve abim oturuyordu.Abimin karşısında Ecre abla,Kerem ve Akif oturuyordu sırayla.Abim mutfağa girerken benim gözlerim ise Kerem'deydi.Ona baktığımı farkedip göz kırptı ve ağzını oynatarak 'Sakar' dedi.Bu söylediğiyle o gülerken ben sinirlenmiştim.Cebimden telefonumu çıkartıp mesaj attım.

Siz:Komik mi?

Ela Gözlerine Öldüğüm:Hayır

Siz:O zaman?

Ela Gözlerime Öldüğüm:Daha çok şirin diyecektim

Gülümsememe engel olmayarak ona baktım tekrardan.O ise benim gülümsememi izliyordu.Ecre ablanın öksürüğüyle ikimizde ona döndük.Gözleri ile babamı işaret edince ona baktım.Sinirle Kerem'e bakıyordu.Yakalanmıştık.Aferin size.Cafer bir kamyonet bez getir.Büyük sıçtık.Keser misin Ela?Makas yokki?Ha ve ha çok komik mal.İç sesime göz devirdikten sonra tekrar babama odaklanmıştım.Hâlâ Kerem'e bakıyor olduğunu fark edince ben de Kerem'e baktım.Kerem de babama bakıyordu.Bu döngüyle kafam karışmıştı.Babam 'Bittin sen' bakışları atarken Kerem ise 'Bir şey yapmadım lan' diyordu sanki.Aynen Sare.Babana lan dediğini düşünsene.KXNDISNEOSKSK tamam tamam saçma olur.Aşağıdan ayağımla Kerem'in ayağına vurduğumda bakışları bana dönmüştü.O sırda bundan bile rahatsız olan babam öksürmüş ve konuşmaya başlamıştı.

Kerry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin