Sabah kalktığımda kafam rahattı çünkü 2 ligden de elendiğimiz için artık önümüzde sadece süper lig maçları kalmıştı.Ve bu da çok seyrek antrenman yapmamıza neden oluyordu.Sabahki rutin işlerimi halledip kendime kahvaltı hazırladım.Bugün evde kalmak istiyordum.Ki dışarıdaki hava da biraz bozuk duruyordu.Kahvaltımı bitirip bulaşıkları topladım ve kendime atıştırmalık hazırlayıp televizyonun karşısına kuruldum.Uzun zamandır başlamak istediğim o diziye -Atlanta-başladım.
...
Gerinerek koltuktan kalktığımda her yerim tutulmuştu.Bir kaç saattir televizyonun başında oturduğum için her yerim tutulmuştu.Öğle namazını kılmam gerektiğini farkedip lavaboya gittim.Fakat regl olduğum için namaz kılamıyordum.İhtiyaçlarımı hallettikten sonra canım tatlı çektiği için mutfağa geçtim.İnternetten magnolia tarifi açıp hazırlamaya başladım.
...
Keyifli geçen mutfak maceramın ardından 2 bardak magnolia alıp tekrar televizyon karşısına kuruldum fakat bu sefer elimde kitapta vardı.Televizyona çok bakmam istemediğim için çok sevdiğim kitaplardan olan "Hayvan Çiftliği'ni" okumaya başladım.Bu sırada da zevkle büyük uğraşlarla yaptığı tatlımı yiyordum.
...
Yine saatlerce oturmuştum ve her yerim tutulmuştu.Yine de kitabı bitirmenin verdiği mutlulukla hem gülümsüyor hem de geriniyordum.Biraz da olsa rahatladığımda tül perdenin ardındaki gökyüzüne baktım.Ben koltukta otururken akşam olmuştu.Acıktığımı hissederek mutfağa geçtim.Kendime güzel bir yemek hazırlayıp yedim.Bulaşıkları da yıkadıktan sonra tekrar o müthiş(!) koltuğa oturdum.Telefonuma bugün hiç bakmadığımı farkederek elime aldım.Oyunlardan gelen bildirimleri-evet oyun oynuyorum-göz ardı ederek whatsApp'a girdim.İkra bugün okulda yaşadıklarını anlatırken annemler özlediklerini ve müsait olduğumda onları aramamı söylemişlerdi.İkra'nın mesajlarına girdim ve her bir mesajına -yaklaşık 100 tane mesaj atmıştı-tek tek cevap verdim.Ardından annemlere benimde özlediğimi müsait olup olmadıklarını sordum.Yaklaşık 5 dakikanın ardından annem büyük çabalarla-öyle tahmin ediyorum-3 harf yazıp atmıştı.
Anam:Sra
Evet bu bir harfi de yanlış yazmıştı.Onun bu haline güldükten sonra onu aradım.Hemen telefonu açtı ve bir haftanın özlemiyle görüntülü konuşmaya başladık.Annemlerle yaklaşık 1 saat konuştuktan sonra uykuları geldiği için telefonu kapattılar.Ben de yavaştan uykumun gelmesiyle üzerimi değiştirip hayal alemine daldım.
...
Dışarıdan gelen korna sesleriyle gözümü açtığımda bir kere daha İstanbul trafiğine lanet etmekteydim.O sırada telefonum çalmaya başladı.Sabah sabah kimin aradığını tahmin etmek zor değildi.
Telefonu açıp kulağıma götürdüm ve uyku mahmurluğuyla "Hı?" dedim.Karşı taraftan erkeksi bir gülme sesi geldiğinde telefonu kendimden uzaklaştırıp yazan isme baktım.Ardından uykumu açacak kadar küçük çaplı bir şok geçirdim.Hemen telefonu kulağıma götürüp "Çok pardon Kerem.İkra sandım bir an.Genelde erken saatlerde o arar beni de." diyerek açıkladım kendimi.
"Sanırım uyandırdım,kusura bakma.Ama saatte pek erken değildi." dedi hem mahcubiyet hem de gülmeyle karışık bir sesle.
"Saat kaçki?" diye sordum merakla.
"Saat tam olarak 17.48." dedi.
Bir anda şaşkınlıkla "Ne!?" diye bağırdım.Fazla uykucu olsam da genelde sadece çok yorulunca bu kadar uyurdum.
"Ah!Az yavaş olsana kızım ya!" dedi.Sanırım sağır olmuştu.
"Özür dilerim." dedim mahcubiyetle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...