0.5

202 11 1
                                    

 Gözlerimi açtığımda heyecanlıydım.Bugün maç vardı ve ben son maçın ardından kıldığım her namaz da Kerem'in bu maçta gol atması için dua etmiştim.Kalktığım gibi elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı hazırladım.Genelde kahvaltı yapmayı sevmezdim ama bugün içimden gelmişti.Kahvaltımı bitirip bulaşıkları topladıktan sonra daha saan erken olduğuna karar verip biraz oturdum.O sırada gruptan mesaj geldi.

Halil Reis: Akşamki maça hazır mıyız gençliik?

Ela Gözlüm: Her zaman

Kaptan#1: Tabikide hazırız abicim

Yavşak Barış:Ne zaman hazır olmadıkki?

Kerem Abi:Barış bu sefer hangi mevkidesin aslanım cogmdlxmdlx

Torreira:I think he's a striker in the opposing team.

*Bence karşı takımda forvet.*

Yavşak Barış:Ayıp oluyor he

Ela Gözlüm:Ağlama Barııış 

Siz:Barış ağlamaaa FLDMDLXMLDXMDLDM

Yavşak Barış:Gidiyorum ben ya

Halil Reis: Nereye ya daha karpuz kesecektik?

Barış: Sevgilim daha önemli

Ela Gözlüm: Bu kaçıncı mümin kardeşim?

Yavşak Barış:Allah bilir

Siz:Çorap mı değiştiriyon **

Halil Reis: Sansüre gerek yok it diyebilirsin bence

Yavaş Barış: Sen de mi be brütüs

Ela Gözlüm: Acitasyon yapma Barış

Siz: Hadi git 

Halil Reis: Dönme gerii

Siz: DONDODMDLDMD

Halil Reis: DLMDOXMDLSMDLSSÖ

Siz: Neyse tamam çok boş yaptık.Benim hazırlanmam lazım .Görüşürük Halil Reis

Halil Reis: Tamamdır.Tesiste görüşürüz.

Grup sohbetinden çıkıp telefonu kapattım.Sonra da üzerimi değiştirmeye gittim.Beyaz bir sweat, siyah bir etek ve siyah şalımı giydikten sonra beyaz ayakkabılarımı ayağıma geçirip siyah montumu da giydim ve evden çıktım.

 ...

 Tesislere vardığımda Berkan, Hamza ve Ali Turap hariç herkes gelmişti. Onların doğum günü olduğu için Hamza da onları oyalıyordu.En son geldiklerin de beraber öğle yemeğini yemiştik ve ardından doğum günlerini kutlamıştık.Sonra da zaten biraz taktik çalıştık Okan hocayla.Ardından Okan hoca oyunculara dinlenmelerini söyledi.

 Kerem "Yakınlarda bir kafe de maça kadar oturacağız.Gelmek ister misin?" deyince teklifini havada kaptım.Beraber kafeye geçtik.Kerem,ben,Halil,Torreira,Ndombele ve Barış vardı.Kerem herkese bir çay söylecekken Ndombele tatlı da istemişti.Biz buna gülerken Kerem siparişe tatlıyı da ekleyip garsonu göndermişti.Çaylar gelince sıcak bir sohbet eşliğinde hem çaylarımızı içmiştik hem de keyiflenmiştik.Akşamki maç güzel geçecekti inşallah.

...

 Maçın başlamasına dakikalar kala oyuncular ısınmak için saha çıkmışlardı.Düdük çalmadan yarım dakika önce Kerem her maç yaptığı gibi ellerini açtı ve dua etti.Rabbim benim kabul olacak dualarımda ona gitsin.Ve düdük çaldı.Hadi hayırlı olsun.İnşallah hayırlı olur iç ses.

Maç başlayalı yaklaşık 15 dakika olmuştu.Kerem şu an kötü gidiyordu ve düzelmesi için sürekli dua ediyordum.Bir kaç kez şut denemesi yapsak da biz atağa geçtiğimiz an ceza sahasında en az 5 kişi oluyordu karşı takımdan.Bu da savunmayı güçlendiriyordu.Kerem tam gole yaklaşırken sürekli çelme takıyorlardı ve hakem bunu görmezden geliyordu.En garibi de taraftarlar bile görmüyordu.Hakem bariz bir şekilde taraf tutuyordu bana göre.Bu sene fener yine şampiyon olmak için hilelere başvuruyor.Ne zaman adil dövüştülerki?Haklısın iç ses.

Maç başlayalı yaklaşık yarım saat olmuştu.Bir kaç dakika önce yediğimiz golle moralimiz epey bozulmuştu ve Kerem'in durumu da iyiye gitmiyordu.Ve benim elimden sadece dua etmek geliyordu.Bir kaç dakika sonra İstanbulspor'dan bir oyuncunun sarı kart görmesiyle Kerem penaltı noktasına gelmişti.Heyecanlanmıştım.Derin bir nefes aldım.Sanki Kerem bunu işitmiş gibi yedek kulübesine döndü.Bana baktı, göz göze geldik.Ona destek vermek için gülümsedim.Okuyabildi mi bilmiyorum ama dudaklarımı oynatarak "Yapasın Aslanım!" dedim.O da gülümseyerek önüne döndü.Ağzını okuyabildiğim kadarıyla besmele çekti ve vurdu.GOLLLL!36. dakikadan Kerem'den mükemmel bir gol!İşte bu!Ben bu gole zaferle bakarken  Kerem yedek kulübesinin olduğu tarafa döndü ve o hayran kaldığım sevincini yaptı.

 İlk yarının sonlarına doğru her şey hızla gelişti.Biz daha gol sevincini yeni bitirmişken Kerem hakeme itiraz ettiği için sarı kart görmüştü.Ben o anda sahaya atlayıp sakinleştirmek istesem de yanımdaki Okan hoca izin vermemişti.Benim yerime Muslera Kerem'i sakinleştirmeye çalışıyordu.Muslera bir kaç bir şey söyledikten sonra Kerem bu tarafa baktı.Dudaklarımı oynatarak sakin olmasını söyledim.Beni başıyla onayladıktan sonra maça tekrar dönmüştü.Ardından İstanbulspor bir kaç sarı kart daha yerken Zaha da sarı kart görmüştü.Sonra araya girdiğimize şükrettim.Takım ile soyunma odasından kısa bir konuşma yaptık.Kerem'in gözleri nedense hep bendeydi.O an ona aldırış etmedim.

İkinci yarı başladığında durum 1-1 di.Tete oyundan çıkmış, İcardi forvete, Zaha sol kanata, Kerem de sağ kanata geçmişti.2. yarının ilk dakikaları 1.yarıya göre daha iyi gidiyordu. Kerem abiyi çıkarıp Ndombele'yi oyuna sokmuştuk.İstanbulspor da oyuncu değişikliği yapmıştı.

 İlerleyen zamanlar da yine gol denemeleri olmuştu fakat başarı sağlanamamıştı.Kaleci zaman kazanmak için topu elinde fazla bekletince sarı kart görmüştü.Bir kaç dakika sonra da biz frikik hakkı kazanmıştık.Kerem atacaktı.Bu sefer sakindim sanki atacağından emin gibiydim.Yine derin bir nefes alırken ilk yarı yaşananları aynısını yaşadık keremle.Ve Kerem takıma 2.golü de kazandırdı.Kerem'in galibiyeti getirecek olan bu golü hem ben hem de taraftarlar tarafından coşkuyla karşılanmıştı.

İlerleyen dakikalar da yine oyuncu değişiklikleri olmuştu.Zaha yerine Halil, Mertens yerine de Eyüp oyuna girmişti.Topla olabildiğince vakit geçirmeye çalışıyor aynı zamanda averaj için de gol fırsatı yakalamaya çalışıyorduk.Tam o sırada Mendy Barış'ın ayak bileğine ayağıyla sertçe vurdu.Barış'ın durumu kötüye benziyordu. Barış oyundan çıkarken Mendy de kasıtlı olarak vurduğu için kırmızı kart yemişti.Barış'ın yerine oyuna Berkan girmişti.

 90+5 kararı verildikten sonra Halil bir gol denemesi yapsa da başaramamıştı.Bunu ardından İcardi penaltı kazanmıştı ve takıma 3.golü getirmişti.Ve maç da bitmişti.Düdük sesi duyulduğunda taraftarlar hala "Aşkın olayım" söylüyordu.Okan hoca soyunma odasına giden oyuncuları tebrik ederken ben de yanında onunla beraber tebrik ediyordum.En son Kerem çıkarken Okan hoca ona sarıldı.Kerem yine de biraz asık suratla sahadan çıktı.Ben de Okan hoca ile beraber basın karşısına geçmek için gittim.

...

 Eve geldiğimde kafam allak bullaktı.Maçın ardından Okan hoca ile basına açıklama yaptık ve formaliteden imza attık.Tam da beklediğim gibi tepkiler yağdı.Umursamamaya çalışsam da bazıları kafama takılıyordu.Mesela biri bugünkü maçın sorumluluğunu bana yüklemişti.Olabilir diye düşünmeden edemiyorum ben de.Sonra bu düşünceleri kafamdan sildim.Bizim basın toplantısının ardından oyuncularla kısa bir röportaj yaptılar.Kerem yine dürüstçe hakeme tepkilerini dile getirmişti.Ona her zamanki gibi hak verdim.

Düşüncelerimi bir kenara bırakıp üzerimi değiştirdim.Ve kafamı yastığa koyduğum gibi uykuya daldım.Gözlerimin önündeyse en  manzaram Kerem'in elaları vardı.

...

 Eveet bu bölümde aralarında biraz daha elektriklenme oldu.E artık zamanı da geliyor yavaş yavaş zemin hazırlıyoruz.Maça olan tepkilerimi bu bölüme de biraz yansıtmış olabilim kusura bakmayın.Görüşmek üzere.

Kerry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin