Gözlerimi açtığımda burnuma güzel kokular geliyordu ve İkra yanımda değildi.Bu kızı seviyorum ya!İnah bana ben de iç ses, ben de.Kalkıp yer yatağını topladım ve yine siyahlara büründüm.Hemen mutfağa İkra'nın yanına koştum.Sofrayı hazırlamıştı bile.
"En sevdiğim arkadaşım benim.Günaydın!Ellerine sağlık." dedim leziz gözüken yiyeceklere bakarak.
Gülerek "Afiyet olsun!" dedi.Beraber kahvaltıyı yaptık.Ardından bulaşıkları topladık ve oturup sohbet ettik biraz.Ardından antrenman saati yaklaşınca hazırlandık. Onu eve bırakıp tesislere geçtim.Oyuncular ile selamlaştım ve eşyalarımı odama bıraktım.Antrenman başlamdan önce kenarda otururken oyuncularla da sohbet ettik.Herkes geldiğinde idmana başladık.
Dinamik ısınma ile başladığımız idmanı 8'e 2 pas ile devam ettirdik.Ardından topa sahip olma çalışması yaptırıp hücum çalışması ile son verdik.Antrenman bitiminde Okan hocanın isteği üzerine Kerem ve Halil dünkü antrenmanı tekrar ederken ben de dünkü antrenman kayıtlarını izleyip oyuncuların antrenman analizlerini yaptım. Tüm işlerim bittiğinde tesisten ayrıldım.Bugünkü antrenmana eski oyunculardan Cassio Lincoln de katılmıştı.Onunla tanışıp sohbet etmeyi de unutmamıştım tabi.Eve vardığımda gruptan mesaj gelmişti.'
Halil Reis:Ya biz Sare için antrenmanı aksatalım.Okan hoca ek antrenman yaptırsın.İyilik yapıyoruz burada ya!
Ela Gözlüm:Bugün de haşatımız çıktı çok şükür.
Siz:DOMDLDMDLDXOEMDLD
Siz:Siz yine top oynamışsınız eğlenmişsinizdir.Ben dünkü antrenmanın kayıtlarını izlemek zorundaydım.HEM DE DURDURA DURDURA!KAÇ SAAT MASA BAŞINDAYDIM!
Kerem Abi:Sinirlendirmeyin küçük enişteyi focmroxmld
Siz:Ayıp oluyor he
Kerem Abi:Şaka yaptım şaka.Haklısın valla top oynarken yine eğleniyorsun.Masa başı iş sevmediğin de belli.
Siz: Öyle valla
Kerem Abi:Ne dim geçmiş olsun.Allah bir daha yaşatmasın
Siz:AMİN!
Ela Gözlüm:AMİN!
Halil Reis:AMİN!
Gülerek sohbetten çıktım.Kendime birkaç atıştırmalık alıp geçenli diziye devam ettim.Yarın antrenman akşam altıdaydı.
...
Dizinin son sezonunu da izledikten sonra geç olduğunu farkettim.Dizi bitmemişti fakat final sezonu da daha yayınlanmamıştı.Kalkıp üzerimi değiştirdim ve yatağa girdim.Kulaklıklarımı kulağıma takıp süre ayarladım ve müzik açtım.Umarım kulaklıklar yatağın içinde kaybolmaz.Umarım iç ses.Çalan şarkı ile aklıma direk Kerem geldi.Şarkı "Muhtemel Aşk" idi.
...
Bu bölümde kısa oldu biliyorum uzun bölüm istiyorsunuz fakat gereksiz detaylar vermeden ancak bu kadar oluyor.Umarım beğeniyorsunuzdur :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...