Sabah kalktığımda her zamanki gibi uykuluydum.Yok arkadaş ben kış uykusuna da yatsam uykum yeterli gelmez.Yataktan uyuşuk hareketlerle kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Ardından her zamanki gibi kahvaltıyı es geçil üzerimi giyindim.Bugün farklılık olsun diye gri bir sweat, siyah bir etek, gri bir hırka ve siyah şal ile kombinimi tamamladım.Ayağıma da beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve eşyalarımı alıp evden çıktım.
Kısa sürede tesislere vardım.Benim ardımdan oyuncular da gelince ısınmaya başladılar kısa süre sonra.Pas ve topa sahip olma çalışmalarının ardından çift kale maç ile antrenmanı sonlandırdık.Maçın kazananları arasında Tete,Zaha,Ndombele ve Eyüp gibi isimler vardı.
Antrenman çıkışı Okan hoca ile samsunspor maçı ve taktikler hakkında konuştuk.Ardından eve geçtim.Televizyon izleyip kitap okuduktan sonra yemek yedim ve telefonda gezindim.Ardından uykum gelince pijamalarımı giyip yatağa girdim.Gözlerimi kapatıp bugün antrenmanda Kerem ile göz göze gelişimiz ve onun gülümsemesini düşündüm.Bence o da bana karşı boş değil.Umarım üzülmezsin Sare.Umarım iç ses,umarım...
...
Bu bölüm aşşırı aşşırı kısa oldu biliyorum fakat sürekli bir olay olursa saçma olur diye düşündüm her gün bölüm attığım için de böyle oluyor.Kusura bakmayın.Görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...