Kahvaltımı yaparken telefonuna gelen bildirimle hemen parmağımı okutup telefonun kilidini açtım.Gruptan gelmişti.
Halil Reis:Akşamki antrenmanın ilk 15 dakikası canlı yayın yapılacakmış.
Siz:Benim bundan nasıl haberim olmaz ya
Kerem abi:Karar zaten yenidir büyük ihtimal.Etkileşim almaya çalışıyorlar.
Ela Gözlüm:Aynen öyle.
Mesajlara "👍🏻" şu emojiden koyduktan sonra çayımdan bir yudum alıp telefonu kapatacakken bir kere daha bildirim geldi.Bu sefer gruptan değildi.Halil özelden mesaj atmıştı.
Halil Reis:Şşt kız buraya bak az
Siz: Eendim Halil
Halil Reis:Bugün boş musun?
Siz:Bildiğim kadarıyla evet
Siz:Ne oldu?
Halil Reis:Eğer yakın olduğun bir arkadaşın varsa alda gel ben de Kerem'i alim.Takılalım bugün.Uyar mı?
Siz:Olabilir aslında.Bir sorayım arkadaşıma
Halil mesajıma tamam anlamında işaret bırakınca en yakın arkadaşım İkra ile olan sohbetime girdim.
Siz: Şşt şeker kız!Buraya bir bak bakim.
Anında çevrimiçi olup cevap yazmaya başladı.
Uslanmaz Enayi:Söyle gülüm
Halil ile olan mesajları ss alıp attım.
Siz:*Fotoğraf*
Siz:Ne dersin?
Uslanmaz Enayi:LAN
Uslanmaz Enayi:HALİL DERKEN
Uslanmaz Enayi:ŞU GALATASARAY DA OYNAYAN HALİL İBRAHİM DERVİŞOĞLU MU??
Siz: Yanii benim bildiğim kadarıyla Halil Dervişoğlu ama evet o.
Uslanmaz Enayi: Yani ben fenerliyim ama aşkın takımı olmaz pfmfodmfldö
Siz: Salak doxmdodmdldm
Siz: Bak gönül eğlendirmek yok he
Siz: Yani Halil iyi çocuk kırma
Uslanmaz Enayi: Lan gönül eğlendiren sensin.Ben ciddi ilişki insanıyım zaten-ki çocuk öyle sizin aranızda yalnız kalmamak için çağırmış beni
Siz: Neyse ne işte.
Siz:Bekle ben Halil'e söyleyeyim de saatini sorayım.
Hemen Halil ile olan sohbete girdim.
Siz: Arkadaşım boşmuş.Kaç gibi ve nerede buluşuyoruz?
Halil Reis:2 saate **** kafe de buluşalım.
Halil'in mesajına tamam anlamında tepki bırakıp telefonumu kapattım.Hızlıca kahvaltımı yaptıktan sonra bulaşıkları topladım.Ardından odama geçip ne giyeceğime karar verdim.Siyah bir ince kazak, beyaz bir hırka, siyah rahat bir etek ve beyaz -daha doğrusu krem- renk bir şal da karar verdim.Hemen üzerimi değiştirip arkadaşımın evine doğru yol aldım.Giderken onu arayıp geleceğimi de haber verdim.
...
Yaklaşık yarım saate arkadaşımın evine varmıştım ve 1 saat boyunca sohbet etmiştik.Şimdi de onun hazırlanması için kıyafet seçmeye çalışıyorduk.Dolabına bir kez daha göz gezdirdiğimde bir etek takımı gözüme batmıştı. Hemen onu askıdan çıkarıp İkra'ya uzattım. Siyah bir badi, krem renk bir hırka ve krem renk bir etek vardı takımda.Dolaptan bir de siyah şal çıkarıp İkra'ya verdim.İkra hemen üzerini değiştirmeye gitti.Ben de onu beklerken telefonuma göz gezdiriyordum.Bir kaç dakika sonra İkra hazır bir halde yanıma gelince çantasını ve telefonunu da aldı.Benim arabam-simsiyah-ile gidecektik.Yaklaşık 15 dakikanın ardından-çok şükür ki trafik yoktu-kafeye varmıştık.Arabayı parkettikten sonra kafeye girdik.Masalara göz gezdirirken Halillerin çoktan geldiğini farkettim.İkra'ya "Gel."diyerek masalarına doğru ilerledim.
"Selam!" dedim ve hemen bir sandalye çekip oturdum.Kare masanın benim karşımdaki kısmına İkra otururken sağ tarafım da Halil sol tarafım da Kerem vardı.
"Hoşgeldiniz kızlar." Halil'in konuşması ile ona döndüm.Beyaz bir kazak ve siyah bir pantolon giymişti.
"Hoşbulduk Halilcim." dedikten sonra elimle İkra'yı gösterdim."Tanıştırayım arkadaşım İkra.İkra zaten Halil ve Kerem'i biliyorsundur." dedim.İkra beni başıyla onayladı.
Halil "Tanıştığıma memnun oldum." deyince İkra sadece hafifçe gülümsedi.
Kerem "Ben de tanıştığıma memnun oldum." dedi.İkra ona da gülümsedi.Sonra Kerem bana dönerek "Sipariş vermek için sizi bekledik." dedi.
"Tamam o zaman garsonu çağırıp bir menü isteyelim." dedim.Bir el hareketiyle genç garsonu masaya çağırdım."4 tane menü alabilir miyiz?" diye sordum.
Halil "4 taneye gerek yok ya 2 yeter.Sen Kerem ile ben de İkra ile bakarım."dedi.
Ben de "Tamam o zaman.İki tane menü alabilir miyiz?" dedim.Garson beni başıyla onayladı ve bir kaç dakika sonra elinde 2 menüyle geldi.Menüleri bıraktıktan sonra gitti. Halil menülerden birini alıp sandalyesini biraz İkra'ya yakınlaştırdı ve beraber menüye bakmaya başladılar.Kerem de menülerden birini alıp sandalyesini biraz bana yaklaştırdı.Kerem ile bir kaç dakika menüye baktıktan sonra kararımızı vermiştik.Fakat Halil ve İkra hala menüye bakıyordu.Bir kaç dakika sonra onlar da karar verince Halil ufak bir el işaretiyle aynı garsonu çağırdı.
Halil eliyle menüleri uzattıktan sonra siparişini verdi."Ben bir limonata ve magnolia alacağım." diyen Halil'den gözlerini çeken garson İkra'ya döndü.
İkra "Ben de sıcak çikolata ve çikolatalı kruvasan alacağım." dedi.
Kerem de "Ben san sebasitan ve sütlü kahve alayım." dedi.
Ben de hızlıca "Ben de san sebastian ve açık bir çay alayım.Ama lütfen çay demli olmasın." dedim.Garson bizi başıyla onaylayıp gitti.Yaklaşık 10 dakika sonra aynı garson siparişlerimizi getirdi.Biz de hem yiyor hem de sohbet ediyorduk.Halil'in isteğiyle fotoğraf çekindik.Halil benim ve İkra'nın iznini alıp fotoğrafı gruba attı.Diğerlerine nispet yapmak istiyormuş.Yaklaşık bir saat daha ırada oturduktan sonra kalktık.Ne kadar dirensem de Kerem hesabı ödedi.
Halil "Kızım boşver enayi parası." deyince ona güldüm.
"Bir dahakiler benden ama." demeyi de unutmadım.Kafeden çıkınca Halil'in teklifiyle bowling oynamaya gittik. Halil İkra ile takım olmak isteyince İkra da onu kırmadı.Şerefsiz Halil sabahtan beri Kerem ile yakın olmam için elinden geleni yapıyordu.Sanki hoşuna gitmiyor senin de.Ya iç ses sen şöyle biraz daha içlere git de duyulma.İyi beh sen beni ararsın ama.He he ararım.
...
Kendimi koltuğa attığım da bugünü düşünüyordum.Çok güzel bir gündü.En son bowlingte Kerem ile İkra ve Halil'i alt etmiştik.Sonra biraz daha sahilde dolaşmıştık ve hava kararmaya başlayınca Keremlerle vedalaşmıştık.Ben İkra'yı eve bırakırken İkra Halil'in ne kadar komik ve hoş olduğundan bahsediyordu. İkra'yı da bıraktıktan sonra eve geçince yorgunlukla koltuğa yığılıp kaldım. Sonra da üzerime pijamalarımı giyip yatağa girdim.Bugün uzun bir gün olmuştu.Gözlerimi kapattığımda aklımda sadece Kerem'in gülüşü vardı.
...
Eveeet bu bölümün de sonuna geldik.Bu arada bazı namaz vakitlerin de kıldığını yazmıyorum ama herhangi bir namazı kaçırma durumu yok.Umarın hikayeyi beğeniyorsunuzdur.Bir dahaki bölüm de görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...