0.3

220 14 7
                                    


 "Hayır,yok." dedim düz bir şekilde.İyi bok yedin.İç ses bir susar mısın sen?!"Senin var mı?" diye sordum.

 "Hayır, benim de yok" cevabını alınca gülümsedim.Yolun geri kalanı sessiz geçti.Yol gerçekten de çok karışıktı.Fakat beni asıl şaşırtan vardığımız yerin iki katlı bir ev olmasıydı.

"Şey ben sana söylemeyi unuttum ama yemeği Kerem abilerin evde yiyeceğiz.Hem kameralardan da kaçmış oluruz diye düşündük.Senin için bir sorun olmaz değil mi?" diye sordu.

"Yok, önemli değil. Bence de iyi düşünmüşsünüz." cevabımla gülümsedi ve arabadan indi.Ben de  kemerimi çıkarıp arabadan inecekken o arabanın etrafından dolaşıp kapımı açtı.Eliyle reverans yaptı.

"Buyurun hanımefendi." dedi eliyle dışarıyı göstererek.

 Gülerek "Tabi beyefendi" dedim ve arabadan indim.O da kapıyı kapatıp arabayı kilitledi ve beraber eve doğru ilerledik.O sırada benim kafamda İstanbul Beyefendisi çalıyordu.Kerem'in çaldığı kapıyı otuzlu yaşlarında esmer bir kadın açtı.Tahmin ettiğim kadarıyla Kerem abinin karısı Melina'ydı bu.

"Hoşgeldiniz çocuklarr" dedi samimi bir şekilde.

Kerem ile aynı anda "Hoşbulduk!" deyince Melina abla bize gülerken biz şaşırmıştık.Sonra çok aldırmayarak surat ifademi düzelttim.Melina abla bizi içeri davet etti.O önden ilerlerken biz de onu takip ettik.Oturma odasına geldiğimizde Kerem abi, Barış Alper, Halil, Abdülkerim, Torreira ile kısaca selamlaştık.Sonra da beraber yemek masasına geçtik.

...

 Yaklaşık yarım saattir sohbet ediyorduk.Yemekten sonra Melina abla kahve içip içmediğimi sormuştu.Ben de kahve sevmediğimi söyleyince çay yapmıştı.Bu sırada biz de sohbet ederken Abdülkerim'e bacağının nasıl olduğunu sordum.

"Sol alt arka adale grubunda 2. derece zorlanma, kanama ve kısmi yırtık tespit edildi." diyen Abdülkerim'e şok ve üzgünlükle baktım.Abdülkerim gülerek "Benim sağlığım için mi üzülüyorsun yoksa maçta benim gibi mükemmel bir oyuncuyu oynatamayacağın için mi üzülüyorsun?" dedi.

 Gülerek "Tabiki de 2.si." dedim.Şaka yaptığımı bildiği için güldü."Neyse tamam şaka maka yaptık ama cidden çok kötüymüş." dedim.

 "Öyle." dedi o da biraz üzülerek.Sonra Halil ortamı neşelendirmek için çok alakasız bir espri yapınca herkes ona "Salak mısın Cemile?" bakışı atsa da o umursamadı.

...

 İlerleyen vakitlerde de tatlı tatlı sohbetler edildi.1-2 saat sonra geç olduğu için kalkmak istedim.Kerem de beni onayladı.Kerem ile yine sessiz geçen bir yolculuğun ardından eve varmıştım.Kerem'e teşekkür edip eve geçtim.Bugün cidden cıvkım çıkmıştı.Hemen üzerimi değiştirip kendimi koltuğa attım. Televizyondan The Umbrella Academy'nin 2.sezonunu açarak izlemeye başladım. İzlemekte biraz geç kalsam da yoğun olduğum için böyle oluyordu.

...

 Tam dizinin 3.sezonuna geçecekken saatin gece yarısını geçtiğini farkedip yatmaya karar verdim.Pijamalarımı giyip gözlerimi kapattım ve derin bir uykuya daldım.

...

 Sabah kalktığımda hava yine soğuktu.Buna surat asarak lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım.Ardından kahvaltı yapmak istediğim için mutfağa geçip bir kaç sosis kızarttım ve kahvaltılıkları masama yerleştirdim.Kahvaltım bittiği gibi bulaşıkları topladım.Sonra da şarkı açıp kulaklığımı taktım ve evi topladım.Bunun ardından öğle namazımı kılmak için abdest aldım ve namazımı kıldım.Sonra da işte telefona falan baktım.Gün böyle normal geçti.

Yatsı namazını kıldıktan sonra telefona bakarken whatsApptan bildirim gelmesiyle uygulamaya girdim.

"Halil ve Minik Aslanları" grubuna eklendiniz.

Hemen gruptaki kişilere baktım ve profillerine göre kaydettim.Grupta Kerem,Halil,Muslera,Ndombele,Boey,Barış,Torreira,Mertens,Abdülkerim,Kerem abi ve Berkan vardı.

Halil Reis:Hoşgeldin Kaptan.

Siz: Hoşbuldum Halil.    

Halil Reis: Grup ismimiz nasıl ama?

Siz: Çok güzel çok.Kesin sen koymuşsundur.

Berkan: Müneccim boku mu yedin kız?

Siz: He tadı çok güzeldi.Sen de ister misin?

Berkan: Yok ben almim.

Siz: Sen bilirsin.                                      

Kaptan#1:Hoşgeldin Sare.

Siz: Hoşbuldum Kaptanım.

🔙Berkan: Müneccim boku mu yedin kız? 

Kaptan#1:Berkan arkadaşım böyle kelimeler hiç hoş değil.

Berkan: Kusura bakma Kaptan.

Kaptan#1:Tamam tamam affettim.

Ela Gözlüm:İtili biğr uyuyakığm defik lağn.Yime neğ oluypğ by aşapılıj gdukya!

İyiki bir uyuyalım dedik lan.Yine ne oluyor bu aşağılık grupta?

Halil Reis: Şapşal ya soru işareti yerine bile ünlem koymuş cxpdmeoxmld

Ela Gözlüm:Lan Sare varmış grupta.Kusura bakma Sare.

Halil Reis:Varsa var Sare.Yabancı sanki salak.

Kaptan#1:Halil kardeşim argo kelimeler kullanmaz mısın lütfen?

Halil Reis:Emredersin kaptan.

Siz: dondoesnoedk Helal kaptan.Sen hepsini ipe dizersin bu gidişle.

Kaptan#1: Sağol Sare.

 Muslera'nın mesajına kalp bıraktıktan sonra telefonumu kapattım ve yatak odama geçtim.Bugün de Kerem hakkında yeni bir şey öğrendik.Uykuluyken sinirli ve çok tatlı oluyormuş ela gözlüm.

...

 Bölüm biraz kısa oldu ama kusura bakmayın lütfen zaten her gün bölüm atıyorum.Bu arada geçen bölüm yazmayı unutmuşum ama Ts maçı Trabzonda oynandı biliyorum fakat benim Sare'yi takımla tanıştırmam için İstanbul'da olması gerekiyordu.O hatamı mazur görün lütfen.Umarım beğenmişsinizdir.Görüşmek üzere.

Kerry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin