Sabah yine geç kalkmış ve yine uykuluydum.Yok arkadaş ben kış uykusuna da yatsam yine uykumu alamam.Ha şunu bileydin.Bildim iç sesim bildim.Elimi yüzümü yıkayıp kendime küçük-kuş sütü eksik-bir kahvaltı hazırladım.Şaka yapıyorum ya ihtiyacım kadarını hazırladım, israfa yer yok!Kahvaltıdan sonra oturup biraz telefona baktım.Ardından da kitap okumaya karar verdim.Yaklaşık 4-5 saat kitap okudum.
Yazar notu:Arkadaşlar böyle şeyler oluyor çok şaşırmayın.Ben bir ara kitabı bitircem diye yemek yemeyi falan atlamıştım.
Gözlerimin ağrıdığını farkedip kitabı bıraktım.Ardından biraz kestirmek için koktuğa uzandım.
...
Gözlerimi açtığımda hava kararmıştı.Umarım herhangi bir namaz vaktini kaçırmamışımdır diye dua ettim içimden.Sonra heme saate baktım.Çok şükürki kaçırmamıştım.Hemen kalktım.Şarjda duran telefonumu elime aldım.Kilidi açtığım gibi bildirimler yağdı.Hem gruptan hem İkra'dan hem de Halil ve Kerem'in özelden attığı mesajlardandı bildirimler.Hemen sohbetlere girdim.Önce gruptaki mesajları okudum.Öyle komik bir sohbetti.Orayı es geçtim İkra'nın mesajlarına baktım.O da öylesine normal yazmıştı.Geriye Halil ve Kerem kalınca biraz heyecanlandım.Önce Halil'in sohbetine girdim.
Halil Reis:Şşt
Halil Reis:Alooo
Halil Reis:Sana diyom kızım baksana
Böyle böyle bir sürü seslendiği mesaj vardı.Kesintisiz 10 dakika yazmış manyak.En son da şükür ki meseleden bahsetmişti.
Halil Reis:İyi bakmazsan bakma.Ben de gidim başka iki kız bulup Kerem ile çifte randevu yapayım hıh.
Siz:Halil ne saçmalıyorsun sen ya!
Siz:İyiki bir kitap okuyup uyumuşum he.
Siz:İnşallah randevu falan yapmamışsınızdır Halil.
Siz:Yani kıskandığımdan değil sadece size günah olmasın diye.
Mesajlar yaklaşık 4 saat önce gönderilmişti.Yani ben yaklaşık 2 saat kestirdiğime göre ben kitap okurken atmış mesajları.İnşallah çifte randevu falan yapmamışlardır.İnşallah iç ses.Halil'in sohbetinden çıkıp Kerem'inkine girdim.
Ela Gözlüm:Sare merhaba.
Ela Gözlüm:Rahatsız ediyorum kusura bakma.Sana bir şey soracaktım.
Ela Gözlüm:Eğer müsaitsen yarın sabah seninle kahvaltıya gitsek mi?
Ela Gözlüm:Off olmadı böyle.
Ela Gözlüm:Yani eğer yarın sabah işin yoksa beraber kahvaltı yapalım mı?
Ela Gözlüm:Heh şimdi oldu.
Mesajlar yaklaşık 6 saat önceydi.Ben kitap okurken gelmişti yine.Hızlıca cevap yazdım Kerem'e.
Siz:Yarın sabah müsaitim.Eğer istersen seni evimde karşılamak isterim. Malum dışarıda oek rahat gezemiyorum.
Kerem anında çevrimiçi olup cevap vermişti.
Ela Gözlüm:Olur olur.Kaç gibi geleyim?
Siz:Saat 11 gibi uygun mudur?
Ela Gözlüm:Olur o zaman antrenmanda görüşürüz.
Siz:Görüşelim.
Kerem'in sohbetinden çıkıp telefonu kapattım.Hemen üzerimi değiştirdim.Siyah giyinmiştim her zamanki gibi.Hızlıca montumu da giyip eşyalarımı alarak tesislere gittim.Boey de gitmişti yakın zamanda.Veda etmişti fakat ben orada olamamıştım.Neyse telefon numarası var ararım sonra.Tesislere girdiğim gibi eşyalarımı odama bırakıp sahaya çıktım.Herkes gelmişti.Ela gözlüm de...
...
Dinamik ısınma ile başladığımız antrenmanı yine 8'e 2 pas ile devam ettirmiştik. Son olarak da taktik çalışmıştık.Antrenmanın ardından bizimkilerle biraz sohbet etmiştik.Ardından ben yorgun olduğum için eşyalarımı alıp eve geçmiştim.Eve geldiğim gibi de telefona alarm kurup kendimi yumuşacık yatağa bırakmıştım.Aklımda ise yarın Kerem ile yalacağımız kahvaltı vardı...
...
Arkadaşlarrr geçen bölüm yazmayı unutmuşum ama 1 hafta olduu. Kitap hakkında yorumlarınızı alırsam sevinirim.Biliyorum bu bölümde kısa oldu fakat yavaş yavaş olayları ilerletmeye çalışıyorum.İnşallah ileride uzun bölümler de atacağım.Bu arada şimdi şu an tatilde olduğumuz için rahatım fakat okul başlayınca biraz sıkışabilirm. O zaman 2 ginde bir bölüm atabilirm.Bilgilendireyim dedim.Umarım beğenmişsinizdir.Görüşürükk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...