Sabah gözlerimi açtığımda eski enerjim yerine gelmişti.Mental olarak kendimi kötü hissettiğim için 20 günlük bir izin alarak memleketime-Ordu'ya-gitmiştim. Dün akşam İstanbul'a geri gelerek bu akşamki maç için erken kalkmıştım.Ben yokken takımda bir çok değişiklikler olmuştu.Mesela Halil kiralık olarak sezon sonuna kadar Hatayspor'a gitmişti.Bir ara Kerem'in mental çökmüştü-asla ağlamadım asla-.Tabi bunlar yaşanırken ben Ordu da ailemin yanında fındık yiyordum.Neyse işte o sırada takımdaki kimseyle de konuşmadım.Çünkü ne bilim işte konuşmak istemedim.Neyse bu kadar uzatmak yeter.Kalktığımda hızlıca kısa bir duş aldım.Ardından yine gri bir sweat ve siyah bir etek giyip gri bir şal taktım.Siyah ayakkabılarımı da giyip gri hırkamı üzerime geçirdim.Eşyalarımı aldıktan sonra tesislere doğru yol aldım.Giderken acıktığımı hissederek yoldaki bir pastaneden 2 tane yağlı simit ve karışık meyve suyu alıp yedim.Tesislere vardığımda heyecanlıydım.Çok fazla olmasa da onunla yüz yüze vakit geçirmiştim ve yaklaşık bir aydır da onu görmemiştim.Üstelik kimsenin geleceğimden haberi yoktu-Okan hoca hariç-Tesislere biraz geç geldiğim için tüm oyuncular gelmişti.Ben de hızlıca kimseye görünmeden eşyalarımı odama bıraktım.Ardından yavaş adımlarla oyuncuların toplandığı alana geçtim.Kapıdan içeri girdiğimde ilk elalarla karşılaşmak gerçekten acı vericiydi.Elalarıma bakarken gözlerinde kırgınlık ve hayal kırıklığı görmek beni de yıkmıştı.Yine de pes etmeyerek ilerledim."Selam!" dedim tüm acıya rağmen gülümseyerek.Herkes şaşkınlıkla bana bakarken-arada yabancılayan gözlerde vardı- Okan hoca direk lafa atladı.
"Hoşgeldin kızım." dediğinde gülümsedim.
"Hoşbuldum Okan Abi." dedim.
Gülümseyerek "Daha iyisindir umarım." deyince çok fazla lafının açılmasını istemediğim için onu başımla onayladım.O sırada Kerem hemen lafa atladı.
"Ne olmuştuki Sare'ye?" diye sorunca ben kalakalmıştım.
Hızlıca geçiştirmek için "Önemli bir şey yok ya." dedim."Öyle olsun." der gibi kafa salladıktan sonra beraber taktik çalıştık.Ardından hep beraber öğle yemeği yedik.Yemekte yeni transferlerle de kaynaşmıştım fakat Halil'in yokluğu hissedilir derecedeydi.Ben yemek tabaklarına dalmışken hafif bir öksürük sesiyle yemeğin başında özellikle yanıma oturan Kerem'e döndüm."Hayırdır?" dercesine bir bakış attım.Kerem gülünce bunun çok kekoca olduğunu farkedip ben de güldüm.
"Eğer aşırı özel kaçmayacaksa neden bunca zamandır gelmediğini ve mesajlara bakmadığını sorabilir miyim?" dedi ciddileşerek.
Ben de ciddileştim ve "Hayır aşırı özel değil sadece ben senin kadar güçlü duramadım ve mental olarak biraz çöktüm.Mesajlara da dönemedim değil de dönmek istemedim daha çok." dedim.Tatildeyken Kerem cidden aşırı mesaj atmıştı.Ben de en son dayanamayarak Okan hocaya onlara beni merak etmememlerini söylemesini istemiştim.Ardından artık mesaj atmamıştı.
"Peki yine öyle olsun bakalım." dedi ve yemeğine döndü.O da Halil'i özlüyor gibi duruyordu.Hazır aklıma gelmişken telefonumu çıkarttım ve Halil'in attığı her mesaja tek tek cevap verdim.
Ardından yemek bitmişti tekrar çalıştıktan sonra artık maç vakti gelmişti.Ali Sami Yen Spor Kompleksine gittik.Kerem yine ilk 11 başlayacaktı.Umarım diye geçirdim içimden umarım Kerem gol atar.Sarı kırmızılılar sahaya çıkarken Kerem ile göz göze geldik.Ona güç vermek istercesine gülümsedim.Ve sarı kırmızılılarımız sahaya çıktılar
...
İlk başlarda Antalyaspor biraz baskı kursada sonra biz hakimiyeti ele almıştık.12. dakika da Tete'ye yapılan müdahele sonrası Kerem penaltı için topun başına geçti.Çok fikkat çekeceğini bilsem de o an içimden geldi ve "Haydi Kerem!" diye bağırdım.Kerem bana bir bakış attıktan-Wolf bakışlım- sonra topa odaklandı ve vurdu.GOOOL!Sevinçle yerimden kalkarken Okan hoca ise bu benim eserim dercesine gülümsüyordu Kerem'e bakarak.O sırada Kerem ise cezalı olan İcardi'nin gol sevincini yapmıştı.Tribünlerdeki İcardi ise gülerek dostuna bakıyordu.Kerem yine sihrini yapmıştı.Bana yaptığı gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...