Beynimi rahatsız eden alarm sesiyle gözlerimi açtığımda lanet edip geri kapattım.Uyanmak istemiyordum.Fakat kalkmam gerektiğini farkedince gözlerimi açtım ve yatakta dikeldim.Alarmı kapattım ve odanın içindeki lavabo da ellerim ile yüzümü yıkadım.Ardından yatağı düzeltip çantadan siyah kıyafetlerimi aldım ve giyindim.Odaya bir kez daha göz atıp dağıttığım yerleri topladım.Ardından telefonumu alıp otelin restoranına indim.Takımdakiler bir masaya oturmuş sohbet ediyordu.Kerem'in yanının boş olduğunu görünce gözlerim Halil'i aradı.Kerem'in diğer tarafında oturmuş sırıtarak bana bakıyordu.Gülümsedim ve Kerem'in yanına oturdum.Herkese "Günaydın." dedikten bir kaç dakika sonra kahvaltı masaya kurulmuştu.Takım ile güzel bir kahvaltının ardından bir yerde toplanmış ve taktik çalışmıştık.
...
Maç saati geldiğinde takım sakin ve kendinden emindi.Düdük çaldığında gülümsedim ve Kerem'e baktım.Her zamanki gibi dualarım onun ve takım içindi. 5. dakikada kazandığımız kornerde Kerem abi ön direğe ortaladı. Icardi'nin geriye aşırttığı topta geriden gelen Nelsson, sert bir kafa vuruşuyla fileleri bulunca sevinçle yerimde zıpladım.Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar erken gol atmıştık.Mertens'in savunma arkasına pasında Barış Alper Yılmaz vücudunu rakip arasına çok iyi koyarak topu önüne aldı ve Okan Kocuk'u geçerek topu boş filelere yolladı.11. dakika da gelen golle ilk yarıya hızlı başlamıştık.Umarım devamı da böyle gelir.
...
Gelmedi.Maça devam etsek de çok net bir gol pozisyonu gelmedi.Tabi bu sıralar rakip de boş durmadı.Fakat Muslera yine mükemmel bir performans gösterdi.Bir ara İcardi gol atmıştı fakat çok net bir şekilde ofsaytdı. İlk yarı bitimi takım ile soyunma odasına gittik.Biraz taktik çalıştıktan sonra Okan hoca Kerem'e ikinci yarının ilerleyen dakikalarında onu oyundan çıkaracağını farklı taktikler denediğini söyledi.Kerem onu hiç itiraz etmeden onayladı.Okan hocaya güveni tamdı belliki.Bir kaç dakika sonra tekrar sahaya çıktılar ve düdük ile ikinci yarı başladı.
...
65.dakika da Kerem ve Zaha değişikliği oldu.Kerem taraftarı alkışlayarak kulübeye geldi.Yanıma oturduğunda ona döndüm.
"İyiydin ikinci kaptan." dedim gülümseyerek.
O da hafiften tebessüm etti ve cevabı geciktirmedi."Eh işte fena değildi.Yine bir kaç pozisyon kaçırdım."
"Saçmalama lütfen Kerem.Her oyuncu pozisyon kaçırır.Absürt bir pozisyon kaçırmadın." dedim.
"Peki,peki." dedi gülerek ve maça odaklandı.
...
Maçın ilerleyen dakikaları da pek inanılmaz geçmedi.Yine pozisyonlar kaçtı falan filan.
Maç sonu taraftar üçlü çekmek içinKerem'i çağırınca ağzım kulaklarıma varıncaya kadar gülümsedim.Kerem taraftara karşı biraz kırgın görünse de onu çağırdıkları için hafif bir tebessüm vardı yüzünde.Taraftarla üçlü çektikten sonra Torreira ile biraz boğuştular.Ardından Kerem soyunma odasına gitti.Ben de gittim.
Eşyalarımızı alıp otele döndük.Bu gece geri dönecektik.Otelden de eşyaları alıp havaalanına geçtik.Uçakta yine Kerem ile yan yana oturmuştuk.Fakat ben dönüşte yorgunlukla uyuya kalmışım.
...
Dürtülmemle gözlerimi açtığımda bana bakan yeşilimsi elalarla gülümsedim.O da gülümseyince aptallığımı farkedip elimle yüzümü kapadım.Hafif bir kıkırtı duyunca da çektim elimi.
"Vardık Aria." dedi Kerem gülümsemesini silmeyerek.Onu başımla onayladım ve kalktım.Uçaktan indiğimizde havaalanı çıkışında kalabalık bir taraftar grubu karşılamak için zi bekliyordu.Havaalanından çıktıktan sonra Kerem'in ısrarlarına rağmen taksi çağırdım.Eve vardığımda hızlıca üzerimi değiştirip kendimi yatağa attım.Bugün cidden yorucuydu.Ama Kerem'in ı tebessümünü görmeye değerdi.
...
Arkadaşlar takım ne zaman dönüyor tam olarak bilmiyorum ama ben bu şekilde yazdım.Sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...