Heyecandan bayılmazsam iyidir şu an.Çünkü Okan hocanın isteği üzerine tüm oyuncularla tek tek tanışıyorum.Aaah bayılacam birazdan.Soyunma odasındaki sıraya göre ilk Ali Turap'ın yanına gittim.Onunla kısaca vedalaştıktan sonra sıradaki isim Torreira'nın yanına gittim.Onunla da ingilizce konuşup tanıştım.Çok samimiydi.Ali Yeşilyurt ile de kısaca tanıştıktan sonra aşırı heyecanlıydım çünkü sırada Muslera vardı.
"Merhaba." dedi biraz bozuk aksanıyla.
Kocaman tebessüm ederek "Merhaba!"dedim heyecanla.
"Tanıştığıma memnun oldum Sare." dedi yine bozuk aksanıyla.
"Ben de!Müsait olduğun bir zaman imzanı almak isterim." dedim yüzümdeki gülümsemeyi silmeden.
"Elbette." dedi.Muslera'dan sonra Efe Akman ile de tanışıp sıradaki kişiye baktım.Sıra Mertensdeydi. Ah ah oralarda Sneijder olurdu oralarda.Neyse kısaca Mertens ile de tanıştım.O da Torreira gibi samimiydi.Olivera ile de tanışıp Zaha'ya gelmişti sıra.
"Hello!" dedim biraz çekingence.
Kocaman tebessüm ederek"Hello!" diye karşılık verdi bana.
"You were great in the match today!"dedim ona neşeyle.
"Bugün maçta bir harikaydın!"
"Thanks." dedi o da bana gülümseyerek.Sıradaki kişi Kerem Demirbaydı. Onla da samimi bir şekilde tanıştıktan sonra suradaki kişiye geçtim.Kaan Ayhan'ı da bugünkü başarısından dolayı tebrik edip Abdülkerim'e döndüm.Gülümseyerek bana bakıyordu.
"Demek bu yüzden yedek kulübesindeydin."dedi.
"Evet, sana ve takıma sürpriz olmasını istedim."dedim.
"Eh iyi oldu.İrfan abi de bayağı yaşlanmıştı." dedi gülerek.Ben de bu dediğine güldüm.Yan taraftan gülme sesi geldiğin de o tarafa döndüm.Yüzüme bakan ela gözlerle karşılaşmayı beklemiyordum.
"Merhaba!" dedi Kerem bana gülümseyerek.
"Merhaba." dedim ben de ona.
"Tanıştığıma memnun oldum." dedi bana en güzel gülümsemelerinden bahşederek.
"Ben de tanıştığıma memnun oldum." dedim ona.Çok uzatmak istemeyerek sıradaki kişiye geçecekken hafifçe bana dokunmasıyla hemen kolumu çektim.
Hemen "Afedersin." dedi.
"Önemli değil.Sadece temastan hoşlanmıyorum o yüzden." diye açıkladım kendimi.
Beni başıyla onayladıktan sonra hafifçe bana yaklaştı ve kulağıma eğildi."Eğer seni yargılarlarsa onları takma ve başarına odaklan olur mu?"dedi fısıldayarak. Geri çekildim ve gülümseyerek onu başımla onayladım.Tanışmak için yan taraftaki Halil'in yanına gittim.
"Keremle ne konuşuyorsunuz fısır fısır?" dedi göz kırparak.
Ona saçmalama bakışı ve gülüşü attıktan sonra "Ben de tanıştığıma memnun oldum Halil." dedim.
Hafifçe bana yaklaştı ve sessizce "Bence çok yakışıyorsunuz ve ona olan bakışlarını gördüm." dedi.
Ben de sessizce "Bu sadece bir hayranlık, fazlası yok Halil." dedim.
"Öyle olsun Sare." dedi.Gülümsedim ve sıradaki kişiye geçtim. Nelsson ve Kazımcan ile de kısaca tanıştım.Sırada Barış Alper vardı.Onla da kısaca ve samimi bir şekilde tanıştım.Sırada Tete vardı.Onla düz ve kısa bir şekilde tanıştım.Pek sevmiyorum onu.Berkan işe de tanışıp Boey'e geçtim. Booey kocaman gülümseyerek bana bakıyordu.Tesettürlü olmam onu sevindirmişti sanırım.Onunla da samimi bir şekilde tanıştım.Sıra da Ziyech vardı normalde ama kadro dışı olduğu için şu an yoktu.Kalan kişilerlerle de kısaca tanıştım. İcardi hemen gittiği için daha onunla tanışamamamıştım ama olsun.Yarın tanışırız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerry Potter
General FictionKerem Aktürkoğlu FF./ Galatasaray'ın yeni yardımcı antrenörü ve Galatasaray'ın yıldız sol kanatının kaderlerinin kesişmesi...