2.0

100 8 0
                                    

 Alarm sesiyle gözlerimi açtığım gibi geri kapatmak istesem de bunu imkansız olduğunu bildiğim için mecburen yataktan kalktım.Alarmı kapattıktan sonra her zamanki rutin işlerimi hallettim.Bugün Antalya'ya gideceğimiz için erken kalkmam gerekmişti.Rutin işlerimin ardından üzerime mavi sweatimi,siyah eteğimi,siyah hırkamı ve mavi şalımı geçirdikten sonra ayağıma da beyaz spor ayakkabılarımı giymiştim.Kerem'in mesajlarına cevap verdikten sonra da çantamı alarak bir taksi çağırmış ve direkt havalimanına gitmiştim.Kapıdan güvenlikle geçen Galatasaray takımının yanına hızlı adımlarla varıp herkes ile selamlaştım.Ardından Kerem'in yanına geçtim ve beraber sohbet ederek uçağa bindik.

Uçakta Kerem'in yanına oturmuştum ve yol boyunca-sadece 1 saat 20 dakika olsa da-sohbet etmiştik.Tabi yolun yarısına kadar Barış ve Abdülkerim bize imayla baksada Kerem'in onları tehdit etmesiyle önlerine dönmüştüler.Uçak indikten sonra eşyaları da alarak otele geçmiştik.Eşyaları odalara bıraktıktan sonra takımla vakit geçirmiştik.Kimi zaman langırt kimi zamansa hokey-o küçük masalardaki oyunun adını bilmiyorum- oynamıştık.Antrenman saati gelince herkes hazırlandı ve beraber Cullinan Belek'e gittik.Ben Okan Hoca ile ileriki maçlar hakkında konuşurken talım ısınma hareketlerini bitirmişti.Bunu görünce takıma iki grup halinde 8'e 2 pas çalışmasını söyledim.Pas çalışması da bittikten sonra topa sahip olma ve ikiye iki oyun çalışmasının ardından dört takımlı turnuvayla antrenman sona ermişti.Antrenman bittikten sonra zaten biz antrenmandayken ezan okunduğu için hep beraber akşam yemeğini yemiştik.

Yemeğin ardından odama çıkıp namazımı kılmıştım.Namazın ardından kuran okumuş ve ardından da yatsıyı kıldıktan sonra ortak alanda kendi kendine takılan takımın yanına gitmiştim.Kerem,Torreira ve Muslera langırt oynuyorken İcardi ise Barış ve Köhn ile onları izliyordu.Hızlı ve seri adımlarla gülümseyerek yanlarına gittim.

"Hey Kerem'i neden yalnız bıraktınız?" diye sordum İngilizce olarak Köhn, Torreira ve İcardi'ninde anlaması için.

"Seni istedi yanında." dedi Torreira sırıtarak.Bu lafına sevinsem de utanmıştım.Yine de gülümseyerek Kerem'in yanındaki yerimi aldım.

Bundan sonrası ise keyifli geçen dakikalardı.Langırtta Torreira ve Muslera'ya yenilsekte güzel vakit geçirmiştik.Vakit geç olduğunda Muslera'nın emri üzerine odalara dağılmıştık.Odaya çıktığım gibi üzerime pijamalarımı giymiş ve yatağa girmiştim.Beni bekleyense bol Keremli rüyalardı.

...

 Sabah gözlerimi açtığım gibi telefonumu elime almış ve saate bakmıştım.Öğlene geldiğini görünce uyuşuk hareketlerle işlerimi halledip yanıma aldığım kıyafetlerden bir şeyler geçirdim üzerime.Ardından telefonumu da elime aldıktan sonra yatağa oturup telefona bakmaya başlamıştım.Biraz daha oyalandıktan sonra ezan sesiyle öğle namazını koldum ve kuran okudum.Ardından telefona bildirim gelmesiyle elime aldım.Bildirim takımla olan grubunuzdan gelmişti.Bildirime tıklayıp şifremi girdiğim gibi ekran açıldı.

Muslera:Ortak alanda beraber sohbet ediyoruz.Gelsenize.

Muslera'nın yazdığı mesajı okuduktan sonra zaten hali hazırda olan üzerimle birlikte yanımada telefonu alarak ortak alana gittim. Kerem ve İcardi dart ;Torreira,muslera,Barış,Abdülkerim langırt; Köhn ve Ziyech ise hokey oynuyordu.Onları gördüğümde hedefim direkt Keremlerin yanı olmuştu.Onlarla kısaca selamlaştık.

"Sare sen de bize katılsana." dedi İcardi.

"Yani pek iyi değilim ana bu oyunda." dedim.

Kerem " Önemli değil.Boşver ve gel hadi." dedi ısrarla.En sonunda dayanamayarak kabul ettim.

...

Keremlerle eğlenceli ve güzel geçen oyunun ardından herkes antrenman için hazırlanmış ve ardından beraber Cullinan Belek'e gitmiştik.Oyuncular hazır olduğunda ısınma hareketlerine başladılar.Isınmanın ardından iki grup halinde 8'e 2 pas ve topa sahip olma çalışması yaptılar.Son olarak da takımlı turnuvayla antrenmanı bitirdik.

Antrenmanın ardından takımla beraber restauranta geçmiş ve iftarımızı yapmıştık.İftarın ardından ise herkes odalarına çekilmişti ve sonrasındada bir daha görmemiştim.Odada kalıp kendi kendime vakit geçirmiş uykum gelince ise yatmıştım.Aklımda ise her zamanki gibi yalnızca Kerem vardı.

...

 Gözlerime vuran güneş ışığı ile gözlerimi açtığımda geri kapatmıştım.Fakat sonra ışığın rahatsız edici etkisiyle yeniden açmak zorunda kalmıştım.Sahurdan sonra biraz uyku tutmayınca kitap okumuş fakat sonra da uykum gelince geri yatmıştım.Kitap okuyarak geçirdiğim bu süre sabah daha geç uyanmama neden olmuştu.Rutin işlerimi hallettikten sonra her zamanki gibi ortak alana inmiştim.Bu sefer geçen günlere nazaran daha az kişi vardı.Ve oyun oynamak yerine koltuklara oturmuş sohbet ediyorlardı.Yanlarına gidip selamlaştım ve kendimi koltukta Kerem'in yanındaki boşluğa bıraktım.O sırada yine bir konudan sohbet açılmıştı ve ben kendimi koyu bir sohbetin içinde buldum.

...

Takımla beraber Cullinan Belek'e girdikten bir kaç dakika sonra oyuncuların hazır olmasıyla dinamik ısınma hareketlerine başladılar.Bir kaç dakikaya ısınma hareketleri bitince üç grup halinde 8'e 2 pas çalışması yaptılar.Onlar pas çalışması yaparken ben de etraflarında gezip yaptıkları çalışmalara bakıyordum.Eksik bir yer gördüğüm zaman karşındakini küçük düşürmemeye özen göstererek ona doğrusunu anlatıyordum.Yine genç oyunculardan biri olan Hamza pas atarken ufak bir hata yapınca onu kırmadan ve aşağılamamaya çalışarak hatasını anlattım ve doğrusunu gösterdim.O sırada karşıda gülümseyerek bizi izleyen Kerem'i görünce anlık olarak utandım ve gözlerimi kaçırdım.

"Hadi bakalım koşu çalışmasına geçiyoruz!" diye bağırdım aynı utançla.Herkes koşu çalışması yaparken yine sürekli Kerem ile göz göze gelmemizle artık dayanamamış ve Okan hocaya haber vererek lavaboya gitmiştim.Lavabodan döndüğümde elimi yüzümü yıkamış bir biçimde rahatlıkla antrenmana devam ettim.Koşu'nun ardından ikiye iki oyun,orta-şut çalışması ve üç takımlı turnuva yapmışlardı.Antrenman bittikten sonra orucumu açmış ve odama geçmiştim.Namazımı kılıp kuran okuduktan sonra gruptan gelen mesajla bildirime tıklayıp şifremi girdim.

Barış:Otelin bahçesine masa kurdurduk.Çay içiyoruz.

Yazmıştı İngilizce olarak.Bu mesaj üzerine üstüme kalın ve düzgün bir şeyler giydikten sonra bahçeye indim.Masa ben gelene kadar çoktan dolmuştu ve bir tel Kerem'in yanı boş kalmıştı.Büyük ihtimal geleceğimi tahmin ederek benim için ayırmıştı.Bu düşünceye gülümseyerek Kerem'in yanına ilerledim ve herkese selam vererek boşluğa oturdum.Çaylar,tatlılar ve hoş sohbetle masada güzel bir hava vardı.

...

Günler bu şekilde geçiyordu Antalya'da.Kalkıyor takımla vakit geçiriyor ardından da antrenmandan sonra yemek yiyorduk.Perşembe günü de bu şekilde antrenman yaptıktan sonra cuma dinlenmiş cumartesi de antrenman yapmıştık ve bugünde yapacaktık.Akşama doğru antrenman vakti gelmesiyle takımla Cullinan Belek'e gitmiştik.Oyuncuların hazır olmasıyla ısınma hareketlerine başlamışlardı.Isınma bittikten sonra 8'e 2 pas,savunma ve hücum çalışmaları yapıldı ve antrenman sona erdi.Yemeği yedikten sonra takımla yemek yemeye gittik.Çarşamba gününden beri oruç tutamıyordum ve bu yüzden çok acıkmamıştım.Yemeğin ardından takımla yine bahçeye masa kurdurmuştuk.Bu sefer herkes çay değil kahve içerken ben kendime sallama çay yapmıştım.Masada yine Kerem'in yanına otururken artık bu durum o kadar garip gelmiyordu.Sanki gelenekleşmiş bir şeymiş gibi her yerde Kerem'in yanında oluyordum.Bu yüzden genellikle Barış,Abdülkerim,Torreira,Muslera ve İcardi'nin imalı bakışlarına maruz kalsam da Kerem onları uyarınca öneletine dönüyorlardı.Şimdi olduğu gibi.Kerem onları uyardıktan sora bana döndü.

"Onları takma lütfen.Her şeyi yanlış anlamaya müsaitler.Barış,Abdülkerim ve Torreira'yı anlarım İcardi ve Muslera'dan bekelemezdi-" diyecekken kabalık olsa da sözünü kestim.

"Hey Kerem sakin ol.Ben rahatsız olmuyorum." dedim gülümseyerek.Gülümsediğimi görünce o da rahatlayarak gülümsedi.Ve sohbet tüm hızıyla devam ederken ben de kendimi sohbetin içinde buldum.

...

Geç saate kadar orada oturduktan sonra gelip bize kızan Okan Hoca ike odalarımıza dağılmıştık.Üzerimi değiştirip yatağa girdiğimde aklımda bu hafta Kerem ile olan yakınlaşmalarımız vardı.

...

 Yine kısa bir bölüm oldu biliyorum ama olayları hızlı geçiyorum ve bayrama özel bölüm falanda atacağım.Neyse işte kusa olduğu için özür dilerim.Kusura bakmayın tekrardan.Eğer bayramda falan geçmesini istediğiniz yer varsa söyleyin yazarken ekleyeyim.Bu da bu kadardı işte hadi görüştükk

Kerry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin