2.9

41 6 6
                                    

 İkra'ya "Görüşürüz." dedikten sonra arabayı evime sürdüm.Antrenmandan önce üzerimi değiştirmem gerekiyordu.Gün boyu İkra ile gezmiş ve sohbet etmiştik.Antrenman vaktinin yaklaşmasıyla onu eve bırakmış evime gidiyordum.Tanıdık binayı görmem ile arabayı park ettim ve hızlı haraketlerle eve girdim.Hızlıca üzerimi giyindikten sonra çantamı da alıp arabaya bindim.Kısa bir sürenin ardından tesislere varmıştım.Güvenlik görevlisine selam verip içeri girdim.Herkesin geldiğini görünce kendime sinirlenip elimi anlıma vurdum.Geç kalmıştım.Hızlıca eşyalarımı kenara bırakıp başlamak için beni bekleyen takımın ve Okan abinin yanına gittim.

"Evet,Sare de geldiğine göre siz ısınmaya başlayın." dedi Okan abi.Herkes onu onaylayıp ısınmaya geçerken Okan abi bana döndü.

"Kusura bakma abi.Arkadaşımlaydım zamanı farketmemişim." dedim.

"Önemli değil Sare.Sakin ol.İlk defa geç kalıyorsun zaten." dedi beni yatıştırmak için.Onu kafamla onayladıktan sonra "Gel senle konuşalım biraz." dedi.

Anlam veremesemde onu kafamla onaylayıp oturma alanına giderken onu takip ettim.O sırada üzerimde bir çift göz hissedince o tarafa döndüm.Kerem endişeyle buraya bakıyordu.Ona 'sorun yok' dercesine gülümsedim.Gülümsediğimi görünce rahatlayıp o da gülümsedi.Ardından bakışlarımı ondan çekip Okan abiyi takip etmeye devam ettim.

Okan abiyle bir kaç taktik meselesi ve takım hakkında konuştuktan sonra sahaya geri döndük.Onlara iki grup halinde 8'e 2 pas çalışmalarını söyledikten sonra ben de onları izleyerek not alıyordum.Pas çalışmasını tamamaladıktan sonra yanlarına gittim.Su içiyorlardı.Tabi yaramazlık yapmadan duramadıkları için İcardi elindeki su şişesiyle Kerem'i ıslatıyordu.

Gülerek onları izlerken İcardi'ye "Hey Mauro!" dedim.Bana meraklı gözlerle döndüğünde "Sevgilimi rahat bırak yoksa sana extra antrenman yazarım." dedim gülerek.Mauro teslim olurmuş gibi ellerini kaldırıp şişeyi yere bıraktı.

Berkan "Amanda aman.Sakın elletme sevgiline." dedi.

"Berkan!" dedi sinirle Kerem.Ama bu sinirinin şakadan olduğunu herkes biliyordu.

"Ne var abicim ya.Kerem de iyiki bir sevgili yaptı." dedi gülerek.

"Tamam Berkan ağlama ya.Ayaralarız sana da birini." dedim gülerek.

"Oy oy oy.En sevdiğim yengem." dedi.

"Seni Tuğçe'ye söyleceğim." dedim gülerek.

Anında dehşete kapılarak "Aman yenge Allah korusun.Vallahi kafamı kırar.Yunus'un hâlâ nasıl sağlam kaldığına şaşıyorum." dedi.

Abdülkerim "Oğlum hanımcı o hanımcı.Hanımcı olursan kolun bacağın sağlam kalır." dedi.Onun karısı ile daha tanışamadığım için üzgündüm.Ama bir ara ayarlayacaktım onu da.

"Neyse tamam.Yeter bu kadar.Son olarak savunma ve hücum çalışmalarını da yapalım.Ve antrenmanı sonlandıralım." dedim.Herkes beni kafasıyla onayladıktan sonra suları bir kenara bırakıp savunma çalışmasına geçtiler.Tabi geçerken Kerem bana göz kırpmayı da ihmal etmemişti.Yüzümdeki aptal gülümseme ile onları izleyerek notlar alıyor ve Antalyaspor maçı için ilk 11'i düşünüyordum.Son çalışmaları da bitirdikten sonra herkesle vedalaşıp eve geçtim.Hızlıca bir duş aldıktan sonra nereye gideceğimizi bilmediğim için üzerime rahat ve şık bir şeyler bakmaya başladım.En sonunda beyaz bir sweathirt ve siyah bir eteğe karar verip hızlıca üzerime geçirdim.Başıma da siyah renk bir şal taktıktan sonra hazırdım.Telefonum çalmasıyla arayan kişiyi tahmin ederek isme bakmadan kulağıma götürdüm.

"Alo." diyen hoş ses ile doğrı tahmin ettiğimi anladım.

Fazla bekletmemek için "Geldin mi?" diye sordum hemen.

Kerry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin