2.1

106 10 2
                                    

 Bugün de son bir kaç gündür olduğu gibi kalkmış,oyuncularla vakit geçirmiş ve antrenman yapmıştık.Antrenmandan sonra yemeğimi yemiş ve sonra da odama çıkarak biraz dinlenmiştim.Yarınki maç için ufak bir heyecan vardı.Fakat aynı zamanda üzgündümde.Çünkü Okan Hoca ile konuşmuştuk ve Kerem'i ilk 11 oynatmayacaktık.Nedenini sorsamda Okan Hoca söylememiş ona güvenmemi istemişti.Ben de yılların tecrübesine güvenerek onu onaylamıştım.Tüm bu düşüncelerle pijamalarımı giyip yatağa girmiş ve rahat bir uykuya dalmıştım.

...

 Sabah uyandıktan sonra rutin işlerimi halletmiş ardından takım ile bugünkü maç için taktik çalışmış ve maç saatine kadar bür şekilde vakit geçirmiştik.Bugün Muslera'nın 500.maçı olduğu için özel bir gündü ve takım içinde bir kutlama yapacaktık akşam.Tabi eğer maçı kazanırsak.Maç vakti geldiğinde ve düdük çaldığında oyuncular yerini almış ve top ile harekete geçmişlerdi.Ben ise tüm bu olanları yedek kulübesinde Kerem'in yanında izliyordum.Kerem ile maç hakkında konuşuyor yorumlar yapıyorduk.Çok fazla yan yana görünmemeye dikkat ederek-kameralara gözükmemek için- samimi bir şekilde sohbet ediyorduk.13. dakikada İcardi'nin golünden sonra maçta daha gol görülmemiş ve 1-0'lık skorla bu maçı da kazanmıştık.

Maçın ardından hem zaferin keyfiyle hem de Muslera'nın şerefine güzel bir yemek yemiş ve ardından da güzel bir pasta keserek kutlama yapmıştık.Gece boyu dibine kadar eğlenmiştik ve kutlamalar bittiğinde odama gitmeden önce son söylediğim şey ise "Daha nice 500'lere..." idi.

...

Odama geldiğim gibi duş almış ve sahura kalkmak için alarm kurmuştum.Sonra da üzerime pijamalarımı giyip yatmıştım.

...

Sabah kalktığımda yanımda getirdiğim eşyaları topladım ve çantamında alarak takımın yanına gittim.Herkes eşyalarıyla beraber hazır bir şekilde otobüste bekliyordu.Ben de yanlarına gittikten sonra otobüsle havalimanına gittik.Uçakta yine Kerem'in yanına oturmuştum.Kerem ile bu aralar sürekli yan yana olsak da bu beni rahatsız etmek yerine daha çok mutlu ediyordu.O da rahatsız gibi görünmediği için bir şey demiyordum.

İstanbul'a vardığımızda hemen evine geçip dinlenmiştim çünkü akşam tekrar antrenman vardı.Süper Kupa final maçı için hazırlıklara başlayacaktık.Ancak geçen günlerde Fenerbahçe-Trabzonspor karşılaşmasında yaşanan olaydan sonra Fenerbahçe dün kurulunu toplamış ve maça U-19 takımı ile çıkacağını belirtmişti eğer yabancı hakem atanmazsa.Ben TFF başkanını sevmesem de Fenerbahçe böyle yapar ise ligin bir heyecanı kalmayacak.Üstüne üstlük U-19 takımıda maç başladıktan biraz sonra sahayı terk edecekmiş.Resmi maç saati dolmadan da yani saat 23.00'da uçak ile İstanbul'a döneceklermiş.Keşke en azından U-19'un oynamasına izin verselerdide U-19 takımındaki genç yetenekler kendini tanıtabilseydi.Ben bu düşüncelerle boğuşurken antrenman saati yaklaşmıştı.Üzerimi değiştirip daha düzgün şeyler giydikten sonra tesislere gittim.Oyuncuların da gelmesiyle antrenman başlamıştı.

...

Kendimi yorgunlukla yatağa attığımda bugün hem uçak yolculuğu yaptığım hem de antrenman yaptığım için yorulmuştum.Kafamı yogunlukla yastığa koyduğum gibi derin bir uykuya daldım.

...

Bugün de kalkıp rutin işlerimi hallettikten sonra antrenman saatine kadar bir şeylerle uğraşmış ardındanda antrenmana gitmiştim. Antrenman bittikten sonra da eve gidip yemeğimi yemiş ardındanda uyunmuştum.

...

Cuma ve cumartesi günleride diğer günler gibi geçmişti.Nihayet pazar günü Süper Kupa finali gelmiş çatmıştı.Dün takım ile Şanlıurfa'ya gelmiş ve kupa maçını çokta umursamadan gezmiştik.Aslında Fenerbahçe'nin yaptığını TFF haketmişti.Biz de bu yüzden az çok destekliyorduk Fenerbahçe'yi.Hatta bugün U-19 takımı sahadan çekilirken alkışlamayı düşünüyorduk.Büyük ihtimalle Fenerbahçe sahadan çekildikten sonra bizim dahada kalmamız gerekecekti.Olan Hoca oyunculara antrenman tarzında kendi aralarında maç yapabileceklerini söyledi.

Maç saati gelip çattığında normal bir maçmış gibi sahaya çıkmıştık.Hatta kupa sahada bir platforma koyulunca Kerem Abi kupayı alıp götürür gibi yapmıştı.Maçın başladığına dair düdük çaldıktan 1 dakika sonra İcardi aşırı basit bir şekilde 1 gol atmıştı.Bizim oyuncular tekrar başkamK için yerlerine geçerken bir adam Fenerbahçeli oyunculara çağırdı ve onları soyunma odasına götürdü.O sırada bizim takımda sahadan çıkan oyuncuları alkışlıyordu.

Bu olaydan sonra çokta bir şey olmadı.Oyuncular sahayı boşalttıktan biraz sonra maç yarıda kaldığı için bizim takım kupa sevincini yaşamaya başlamıştı.Bir kaç dakika sonrada as takımımız ve yedek takımımız antrenman tarzında bir maç yapmıştı.Ardından da herkes otele geçmişti.Büyük ihtimal uzun süre gündemde kalacak bügünüde huzurlu bir uykuyla sonlandırmıştım Kerem'i düşünerek.

...

Yine yine ve yine kısa bir bölümü buraya salıp kaçıyorum.Sağlıcakla ve Galatasarayla kaşın görüşürükk

Kerry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin