All that we see or seem
is but a dream within a dream
Edgar Allan Poe•Amira - acum 3 luni •
James - online : 15:34
- Hei , Amira !
- Bună . James , vreau să fii atent și să reții bine ce-ți zic . Nu putem risca să greșim .
- Da normal , zi .
- Ne vedem la ora 22:30 în spate la Duomo . O să iau un taxi .
- Bene
- Ești sigur că vrei să faci asta James ? Știi în ce pericol te pui?
- Aș face orice pentru tine ...
• în prezent
Asta a fost ultima mea conversație cu el ...
Ultimele lui cuvinte ... oare ... oare James era îndrăgostit de mine? Nici nu mi-a trecut prin cap așa ceva până acum . Dar gândurile îmi inundă mintea . James a încercat de nenumărate ori să mă invite la o întâlnire subtil , doar că ... pâna acum... acum când nu mai e ... când e prea târziu .
Aseară l-am împușcat pe cel care l-a ucis , dar ... chiar dacă altcineva l-a omorât, eu i-am luat viața din momentul în care l-am lăsat să mă ajute . Nu merita asta..
Nu am multă parte de liniște că ușa se deschide încet în cameră intrând Frede :- Amira ? spune incet crezând ca dorm
- Da..
- Cum te simți ? spune în timp ce vine spre mine și se așează pe pat
- Sunt ok .
- M-ai speriat groaznic aseară .. când am auzit împușcătura eram ... eram ..
- Cu Eliss , zic inăbușind un zâmbet .
-Da , nu am realizat , dar apoi am auzit țipete . Când am coborât jos era o harababură totală . Și apoi te-am văzut , surioară, mi-a stat inima in loc . În brațele cuiva leșinată .. am crezut că tu ai fost împușcată , spune înghițind in sec .
- Îmi pare rău , zic vrând să îi povestesc cum l-am împușcat pe criminalul lui James , dar sunt întreruptă.
- Nu este vina ta . Cine a tras n-o să scape basma curată , stai liniștită. Poate că a putut șterge filmările de pe camerele de supraveghere, dar sigur l-a văzut cineva .
Rămân blocată când aud tot ce zice . Ce puii mei ? Eu am tras , nu am șters nici o filmare , nu m-am ascuns , absolut nimic , mă așteptam că urma să fiu arestată , dar asta cel mai puțin probabil . Familia mea a ucis mulți oameni scăpând basma curată . Dar nu înțeleg ce s-a întâmplat . Tot ce rețin e că vedeam doar roșu în fața ochilor ... apoi a apărut Maverick care mi-a luat pistolul și l-a bagat in sacou .
- E ok , ai intrat in șoc și ai leșinat , dar voiam să te întreb dacă îți amintești, poate ai văzut cine a tras .
DA , eu am tras Frede , dar nu stiu de ce cineva m-a apărat . Așa că , cel mai bine ar fi să mă prefac că nu știu .
- Nu .. nu am vazut nimic . Fratele lui Angelo a început scandalul , zic evitând subiectul amintirilor mele .
- Am auzit . Iar tu iar ai fost prinsă la mijloc , zice oftând .
- Îmi cer scuze , zic privindu-mi mâinile și apoi observ ca încă port rochia . Ce s-a întâmplat după ?
- După ce te-am găsit leșinată ?
CITEȘTI
Viciul meu ( needitata )
Roman d'amourL-am cunoscut pe diavol. Un bărbat elegant, șarmant și cu sânge rece, care-și petrece eternitatea inspirând frică în stânga și-n dreapta, întruchipând un zeu, bântuind pământul. Nu credeam că voi fi capabilă să mă îndrăgostesc... mai ales de el, u...