• Maverick
Nu ar fi trebuit sa o urmaresc , dar cine stie in ce probleme se mai baga . Ma frustreaza gandul ca e singura afara , in jurul unor barbati care ar face orice ca sa-si puna mainile jegoase pe ea .
Ma sustrag din discutia in care ma aflam cu doi barbati de varsta mijlocie , posibili cumparatori in cantitati mari de coca si jucatori de poker , fix pe placul meu .
Pasesc la o distanta mare de fundul unduit si pasul ei nervos . Capete care se intorc dupa ea , iar ea nu le da nici un gram de atentie , femei care se stramba privindu-si partenerul infidel . Le pot vedea gelozia crescandu-le , strangand din pumni si scrâșnind din dinti .
Un barbat a încercat cu prios sa ma atraga intr-o conversație , dar n-am facut decat sa il fac pasi cu mâna sa dispara din fața mea .
Observ ca roșcata care e mereu in centrul atentiei , nu ii place de fapt sa fie centrul atentiei , șocant ... Ma opresc inainte sa imi conștientizeze prezenta . Ii vad corpul miscandu-se precipitat , sprijinindu-ji coatele de genunchi , tinandu-si capul in palme . Picioarele ii tremura , dar nu-mi dau seama daca de frig sau ceva i s-a intamplat . Simt o fărâmă de furie cum mi se aduna cand isi ridica capul , ochii fiindu-i inlacrimati , iar machiajul intins putin . Spun o chestie aiurea cand o vad ca se holbeaza si tace . Nu vreau sa stau in fața ei ca un idiot . Fac singura chestie care ma descrie perfect , joc cartea indiferenței . Faptul ca o urmaresc pana aici , si vazand stadiul in care e , sunt sigur ca a patit ceva , dar nu o voi intreba . Stiu sigur ca ... daca femeia asta mi-ar cere sa ii omor pe toti din restaurant , acum as pleca si nu s-ar mai auzi nici macar o inima batand in sala . Nici macar cateva secunde nu as sta pe ganduri sa ma complac acestei femei si sa las la iveala diavolul din mine . Oare m-ar privi cu aceeasi ochi daca as lua viata tuturor din sala ?Ochii ei cristalini , putin vizibili din cauza intunericului imi rascolesc ceva ce nu credeam ca am .. o inima . Stiu, fizic este , dar niciodata nu am fost un barbat care sa isi exprime sentimente . Urasc toate aiurelile sentimentale , niciodata nu am fost romantic cu o femeie , dar roșcatei astea , i-as oferi toate florariile din oras daca asta ar vrea , toate hainele de designer , genti , pantofi , orice , doar sa stearga fața asta trista pe care o are acum si sa zambeasca dracului ... femeile de obicei nu plang cand sunt in preajma mea . Dar si daca ar face-o cineva , nu mi-ar pasa mai deloc .
Nu fumez des , dar cand o fac rezulta un rezultat din doua posibilitati . Ma enervez mai tare sau ma calmez dracu . Iesitul la o tigare imi da timp sa meditez in multe circumstante, chiar daca slujba mea imi impune sa fac alegeri cat mai rapide si cat mai bune . Nu imi e permis sa gresesc , de aia nu imi permit sa simt compasiune . Sentimentele te fac vulnerabil...
Îi intind tigarea din pura curiozitate . O vad cum priveste cand la mine cand la tigare . " Nu mușcă " ii zic provocand-o , dar spre surprinderea mea mi-a luat-o dintre degete si a dus-o cu mâna tremurand pana la buze . Cand a pus-o intre buzele ei rujate , si-a tras din ea ca o doamna , nu am putut sa nu ma îmfierbântez . Mi-am imaginat altceva intre buzele ei ... buzele mele , intinandu-i rujul , vrand sa o fac sa se simta cum ma simt si eu . Vrand ca urmatoarea data cand se uita in oglinda sa se simta depravata , cazuta in pacat .
Imediat ce a tras o zdravan din tigare a inceput sa tuseasca , stiind ca urma sa se intample asta ca si prima oara , dar tot rad . Ma distreaza atat de tare faptul ca e dispusa sa incerce chestii noi , chestii nu tocmai sanatoase ..
Cand m-a intrebat legat de prima mea crima m-am simtit ca si cum as fi tras la raspundere . De ce ar trebui eu sa ii zic asa ceva ei ? Dar de fapt nu cred ca m-am gandit indelung la asta niciodata . Imi amintesc perfect noaptea aceea , mi-o voi aminti toata viata ...• Acum 13 ani
• Maverick
Mama mereu era grijulie cu mine , chiar daca tata se ocupa cu afaceri nu prea curate , fiind doar un copil stiam deja ca nu suntem o familie normala , stiam ce fel de familie suntem ... una de temut . Am inceput sa fiu antrenat din momentul in care am invatat sa merg , profesorii erau constant la noi , tata asigurandu-se ca voi fi pregatit sa ii calc pe urme . Ma lua cu el la vanatori , iar cand am implinit 8 ani , m-a luat la o altfel de vanatoare , de oameni ... niste barbati care nu stiu cum i-au gresit , dar erau intr-un mare rahat . Padurea de langa casa noastra se intindea pe multi acrii , nu aveau nici o scapare , iar daca aveau , cainii din lesa ai tatei sigur urmau sa isi faca treaba cu brio .
Timp de o noapte intreaga am alergat langa tatal meu , the boss , asa obisnuiam sa-l numesc , chiar si eu , fiul lui trebuia sa il tratez cu respect , nu ca pe un parinte . Am alergat toata noaptea , i-am vazut ochii tatei sclipind , ravnind , setea de sange necontrolata . Daca nu era tatal meu si nu crescusem cu el , l-as fi numit un om nebun care nu are ce sa caute liber . Avea un shotgun de 9 cm , iar mie mi-a inmanat pistolul lui , mostenirea mea de familie , probabil doar voia sa il tin incat sa fie in siguranta , nu cred ca se gandea ca l-as folosi , obisnuia sa ma numeasca slab , bun de nimic uneori , nu cred ca am castigat vreodata mandria tatalui meu . Uneori aveam impresia ca eram doar acolo ca sa isi verse furia pe ceva , iar cicatricile mele o sa ma bantuie pana parasesc lumea asta .
Ploaia devenea din ce in ce mai deansa , cizmele de cauciuc incepand sa imi alunece . Dar nu am dat inapoi , nu trebuie sa arat slabiciuni , nici macar in fața tatei .
Apoi l-am vazut ... ascuns tremurand intr-un șanț la un metru de mine , unul dintre barbatii pe care tata ii cauta . Initial , m-am blocat , instinctul urla la mine ori sa ii bag eu un glont in cap ori sa il avertizez pe tata , dar nu am facut nimic din astea . Dar neavand timp si nestiind cum sa gestionez situatia doar am stat si m-am holbat la barbatul care ma privea cu teroare .
Impins cu o forță nemarginita m-am izbit de un copac ranindu-ma la braț si la spate .
CITEȘTI
Viciul meu ( needitata )
Storie d'amoreL-am cunoscut pe diavol. Un bărbat elegant, șarmant și cu sânge rece, care-și petrece eternitatea inspirând frică în stânga și-n dreapta, întruchipând un zeu, bântuind pământul. Nu credeam că voi fi capabilă să mă îndrăgostesc... mai ales de el, u...