11.BÖLÜM(oyun içinde oyun)

48 11 4
                                    

Bazen bazı insanlarla iki kere tanışırız, bir güçsüz ve bir de güçlü yanımızla.

Genç kadın, sözleşmeyi imzalattıktan sonra derin bir ohh çekip komşusu Faruk Bey'i evden göndermeyi planladı. Faruk Bey ise, imzaladığı sözleşme ile kendini kadına daha çok yakınlaşmış hissetti. Arada hiç bir duvar kalmadığını istediği zaman genç kadına ulaşabileceğini düşündü. Kadın saatin geç olduğunu ve artık uyuması gerektiğini söylese de adam ısrarla gitmek istemiyordu. Tabi bunun birazda, içtiği şarapla da ilgisi vardı, sarhoş olmuş ve ne yaptığını bilmiyordu. Bütün bir gece hiç durmadan içti adam. Kadın en sonunda dayanamadı ve adamı orada bırakıp odasına çıkmaya karar verdi. Faruk Bey artık haddini aşmaya başlamış ve Delal'in sabrını zorluyordu, kadının odasına çıkıp uyumasına izin vermediği gibi sorularıyla da kadını bunaltıyordu. ''Bakın çok içtiniz ve kendinizde değilsiniz, şimdi evinize gidin ve dinlenin, sözleşme detaylarını daha sonra tekrar konuşuruz'' dedi kadın. Adam yine anlamıyordu fakat Leyla babasını merak edince aramaya karar verdi. Kızının araması ile kendine gelen adam, rahatsız olmuş bir şekilde evine gitmeye karar verdi, oysa bu geceyi kadınla geçirmeyi çoktan planlamıştı, evdeki hesap çarşıya uymadı, iyi de oldu bence. ''Neyse, zaten ortak olduk, şimdi değilse başka zaman, elbet bir gün benimle olmayı kabul edecektir. Evinde olduğu için sanırım kendini huzursuz hissetti ya da ben mi aceleci davrandım? Yok ya bence tam zamanı, bir sonraki seferde ilk önce yemeğe çıkarıp bir şeyler içmeyi teklif ederim, hem ortaklığı da kutlarız diye bahane üretirim. Her şey çok güzel olacak'' diyerek evinin yolunu tuttu adam.

''Babacığım, saat kaç farkında mısın? Seni çok merak ettim, bugün dışarı çıkmayacağını söylemiştin ama saat şuan gecenin 02:00 'si ve bana haber vermeden çıkmışsın. Not bırakmadın, hiç yapmayacağın şeyler, son zamanlarda çok değiştin ama bir şey demek istemedim. Bir sorunun mu var acaba? '' Leyla babasını karşısında görünce dayanamadı ve ağzından sözcükler dökülü verdi. Birlikte salona geçip oturdular ve adam kızına ''Bugün yeni bir iş anlaşması imzaladık, firma bize yüklü miktarda yatırım yapacak karşılığında ise hammadde temin edeceğiz. Fırça üretimi yapan bir firma ve köklü bir geçmişe sahip, çalıştığı firmalar da çok iyi, bir çok firmadan teklif almışlar ama henüz karar verme aşamasındayken patronları bizimle görüşmek istemiş ve tercihini bizden yana yapmaya kullanmış. Bu bizim için büyük fırsat olacak, şirketimiz bu yatırımla hem büyüyecek hem de piyasada ismimiz köklü bir çok firma ile anılacak.'' Babasının söyledikleri hoşuna gitti kadının, aslında bahsettiği firma kendisinin de araştırıp ulaşamadığı, toplantı talep edip bir türlü onay alamadığı firmaydı. Ne olmuştu da bu kadar firma arasından onları seçmişlerdi, bir sebep aramayı düşündü kız, kafası karıştı bir an. ''Babacığım, bu çok güzel bir haber, biliyorsun bu firma ile çalışmayı çok istiyordum, hatta sana bundan bahsetmiştim de fakat kafamı karıştıran, ben bu firmaya ulaşamazken, genel müdürleri ile görüşme yapamazken ne oldu da patronları bizimle görüşmek isteyip, bir de üstüne sözleşme imzalattı. Bunu açıklamışlardır sana değil mi?'' Adam kızının sorusu karşısında donup kaldı, çünkü bu konuda bir şey sormamıştı, daha doğrusu fırsat bulamamıştı. Aklı başka yerdeydi, bir de kızı sözleşmeyi okumadan imzaladığını öğrense çok sinirlenirdi. ''Yeni ortağımız, yan komşumuz Delal Hanım, sanırım komşu olduğumuz için bizimle çalışmak istedi, onu karşımda görünce çok şaşırdım inanır mısın? Büyük ihtimalle bizi araştırıp öyle teklifte bulundular, şimdi çok yorgunum, gidip biraz dinlenmem lazım hem saatte bayağı geç oldu'' dedi adam kızına. Kızın kafasında hala soru işaretleri vardı ama babasını gecenin bu saatinde rahatsız etmek istemediği için konuşmayı daha sonraya erteledi. Adam ise kızına yalan söyleyerek durumu kurtardığını düşündü, gerçek söylediği gibi değildi ve kendi de bilmiyordu, sormamıştı. Sabah olduğunda, sözleşmenin detayları ile ilgili konuşmayı düşündü kızı. Şimdilik babasına bir öpücük verip odasına çekildi.

AV MISIN AVCI MIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin