Kİmse göründüğü gibi masum değildir, keyifli okumalar:)
Delal, akşam saatlerinde evinde otururken, eski patronunun sosyal medya hesaplarını incelemeye başladı. Yaptığı araştırmada, adamın Türkiye'ye döndüğünü ve aktarmalı uçuşla İstanbul'dan Ege bölgesine geçeceğini öğrendi. Bu bilgi, Delal'in kafasında bir planın şekillenmesine neden oldu. On iki yıllık bilgi birikimi ve tecrübesiyle, artık Türkiye'ye dönmenin ve bu adamın dikkatini bir şekilde çekmenin zamanı geldiğini fark etti.
Harekete geçmeye karar veren Delal, hemen bir bilet alarak Türkiye'ye dönme hazırlıklarına başladı. Bu dönüş, onun için sadece bir yer değişikliği değil, aynı zamanda geçmişteki hesaplaşmaları ve yarım kalan işleri tamamlama fırsatıydı. Delal, bu adamın dikkatini çekmek ve onunla yüzleşmek için bir plan hazırladı. Bu plan, Delal'in kariyerinde ve kişisel hayatında önemli bir dönüm noktası olacaktı. Türkiye'ye döndüğünde, Delal hemen harekete geçti. Eski patronunun bulunduğu bölgeye gitti ve onunla karşılaşmak için uygun bir zaman ve yer belirledi. Havalimanının iyi bir yer olduğu kararına vardı ve adamın uçuşundan bir kaç saat önce gelip burada beklemeye başladı. Bu karşılaşma, Delal için hem bir meydan okuma hem de geçmişiyle hesaplaşma anlamına geliyordu. Delal, bu planı uygulayarak, kendi gücünü ve kararlılığını göstermeye hazırdı. Bu, sadece bir intikam hikayesi değil, aynı zamanda Delal'in kendi hayatının kontrolünü ele alması ve kendi kaderini şekillendirmesi hikayesiydi.
Delal, havalimanının bir köşesine geçip, eski patronunun uçuşunun tamamlanıp İstanbul'a dönüşünü sabırla beklemeye başladı. Bu süreçte, onun hareketlerini dikkatle izledi ve en uygun anı kolladı. Adam uçuşunu tamamlayıp havalimanına döndüğünde, bir masaya oturarak dinlenmeye başladı. Delal, bu anı fırsat bilerek, sanki adamdan hiç haberi yokmuş gibi ve limana yeni gelmiş gibi davranarak, onun önünden geçti. Bu sırada, özellikle dikkat çekici ve etkileyici bir tavır sergiledi, böylece adamın dikkatini çekmeyi amaçladı. Delal, biraz ileride durarak, adamın tepkisini gözlemlemeye başladı. Amacı, onda bir merak uyandırmaktı. Bu strateji işe yaradı ve adam, Delal'in dikkat çekici geçişinden etkilenerek, onu merak etmeye başladı. Delal'in bu planı, eski patronunun dikkatini çekmekte başarılı oldu ve bu, onun için önemli bir adımdı. Önemli olan diğer şey ise adamın onu tanımamasıydı. Gerçi oniki yıl önceki küçük kızı tanıması mümkün değildi. Adamın hayatından kim bilir kimler gelip geçmiştir.
Bu anlar, Delal'in kendi kaderini şekillendirme yolunda attığı önemli adımlardan biriydi. O, geçmişte yaşadığı olayların üstesinden gelmek ve kendi gücünü göstermek için hazırdı. Adamın sadece ilgisini çekmek değil onu kendine bağlayıp en güvendiği anda yerle bir etmek istiyordu. Bu konuda çok hırs yapmış ve tüm hayatını bu amaçla geçirmişti kadın. Eski patronunun yerlebir olduğunu görmek istiyordu. Ona yalvarmasını ve af dilemesini istiyordu.
Eski patron, Delal ile sohbet etmek ve tanışmak için bir bahane aramaya başladı. Delal, adamın dikkatini çekmeyi başarmıştı ve adam onunla iletişim kurmanın bir yolunu bulmak istiyordu. Kadının bavullarına yardım etmek, aklına gelen ilk fikirlerden biriydi. Bu, hem kibar bir jest olacak hem de kadınla konuşma fırsatı yaratacaktı. Adam, Delal'e yaklaşarak, "Bavullarınıza yardım edebilirim, eğer isterseniz," dedi, nazik bir ifadeyle. Ancak Delal, bu teklifi reddetti. "Teşekkür ederim, ama gerek yok. Ben halledebilirim," dedi, kararlı bir şekilde. Delal, eski patronunun yakınlaşma çabalarına mesafeli bir tavır sergiliyordu ve gizem yaratmaya çalışıyordu. Adam, Delal'in bu reddi karşısında biraz hayal kırıklığına uğrasa da, aktarma yapacağı ve uçuş saati geldiği için daha fazla ısrar edemedi. Delal'in peşinden gidemeden, kendi uçuşuna yetişmek zorundaydı. Bu, onun için kaçırılmış bir fırsat oldu.
Delal, adamın sitede yanlarındaki eve taşınıp komşusu olduğunu babasının cenazesinde öğrenmişti. Kadın yurtdışına çıkmadan önce burada oturmuyorlardı fakat sonradan taşınmışlar. Bu yüzden eski eve dönmek yerine başka bir eve taşınmanın daha iyi olacağını umuyordu. Otelde yaşanan olaylar malum, beklendik bir durum değildi ve risk almak yerine bildiği yerde olmak daha güvenli olur diye düşündü. Eve dönmeye karar verdi. Hem plan da daha hızlı işler, amaca daha hızlı ulaşırdı.
Delal, evin tadilat işleri bittikten sonra sabah erken saatte odasının camından dışarıya baktı. Karşı camdan, Faruk Bey'in onu izlediğini fark etti. Ancak, bunu fark etmemiş gibi davrandı ve normal hareketlerine devam etti. Faruk Bey, Delal'in yüzünü görmek için sabırsızlanıyordu ve onu camdan izlemeye devam etti. Bir süre sonra, Delal bahçeye çıktı ve büyüleyici bir şekilde, kuğu gibi dans etmeye başladı. Zarif hareketleriyle etrafındaki her şeyi unutturacak kadar güzel bir dans sergiledi. Dans bittiğinde, tesadüfen Faruk Bey ile göz göze geldiler. O an, Faruk Bey, havalimanındaki gizemli kadının Delal olduğunu anladı ve onun bu dansından çok hoşlandı. Delal'in zarafeti ve güzelliği, Faruk Bey'in dikkatini çekmişti. Bu anlar, Faruk Bey ve Delal arasında yeni bir bağın başlangıcı oldu. Delal'in dansı, onun içindeki sanatı ve güzelliği dışa vurduğu bir anken, Faruk Bey için ise bu, Delal'e olan ilgisinin artmasına neden oldu. Bu karşılıklı ilgi ve çekim, ikilinin arasındaki ilişkinin gelişmesine zemin hazırladı. Tam da Delal'in istediği gibi oldu. Hedefine adım adım yaklaşıyordu. Planında Ekin ve Ebru yoktu, sonradan dahil oldular, amaçlarını da anlamış değildi fakat Faruk Bey konusuna işe yarayabilirlerdi. Bu yüzden şuan hayatında olmalarının zararı yoktu. Bu çiftin dengesiz bir tarafı vardı, kadın bunu hissetmişti, bir şeyler saklıyorlardı fakat şuan enerjisini bu ikiliye ayıramazdı. Evet adam otelde emlakçı dan kurtarmıştı onu ama öncesinde, kahvaltıda söylediği şeyler yaptığı davranışla çok zıttı.
Delal, evdeki her adımını atarken, komşusu Faruk Bey'in onu izlediğinin farkındaydı. Bu durumu avantaja çevirmek isteyen Delal, doğal enerjisi ve hayat dolu tavırlarıyla onu etkilemeye çalıştı. Bahçede çiçeklerle ilgilenirken, evin içinde müzik eşliğinde dans ederken ya da kitap okurken, her zaman neşeli ve pozitif bir enerji yayıyordu. Faruk Bey, eşini iki ay önce kaybetmişti ve bu yüzden yalnızlık hissi içindeydi. Delal'in bu canlı ve pozitif halleri, onun bu yalnızlığını bir nebze olsun hafifletiyordu. Delal'in varlığı, ona hayatın hala güzellikler sunabileceğini hatırlatıyordu. Faruk Bey, Delal ile tanışmanın bir fırsatını bulmak istiyordu. Ancak her seferinde bir engelle karşılaşıyor ya da doğru anı yakalayamıyordu. Bu durum, onun Delal'e olan ilgisini daha da artırıyordu.
Delal, tam on iki yıl boyunca bu anı beklemişti. Faruk Bey'in ona olan ilgisinin tamamen oturduğunu hissettiği bir anda, iş anlaşması yapmak için onun şirketine gitmeye karar verdi. Şirkete vardığında, tesadüfen karşılaşmış gibi davrandı. "Merhaba, ben Delal. Sizinle iş anlaşması yapmak için buradayım," dedi, gülümseyerek. Bu gülümseme, içinde barındırdığı intikam ateşini gizliyordu. Faruk Bey, Delal'i karşısında görünce şaşırdı ama aynı zamanda memnun da oldu. Delal'in şirkette olması, onun için hoş bir sürprizdi. Delal, iş anlaşması için hazırlıklıydı. Bu anlaşma, onun için sadece bir iş fırsatı değil, aynı zamanda geçmişte kaçtığı bu şirketi batırma ve intikam alma şansıydı. İçten içe bu planları yaparken, karşısındaki adama gülücükler saçıyor ve onun ilgisini kazanmaya çalışıyordu. Görüşme sırasında, Delal profesyonel ve çekici bir tavır sergiledi. Faruk Bey'in sorularına akıllıca yanıtlar verdi ve şirketin geleceği için parlak fikirler sundu. Faruk Bey, Delal'in bu etkileyici tutumundan ve iş anlayışından oldukça etkilendi. Delal'in amacı, onun güvenini kazanmak ve sözleşmeyi imzalatmaktı. Delal, şirketten ayrılırken, içinde bir zafer duygusu vardı. Yıllarca beklediği bu an, sonunda gelmişti. Artık planlarını uygulamaya başlayabilir ve geçmişte yaşadığı haksızlıkların intikamını alabilirdi. Şimdi yapması gereken tek şey şözleşmeyi adama imzalatmak olacaktı fakat şartları okumaması gerekiyordu. Bunun için de hiç uğraşmasına gerek kalmadı. Bir gece adam kadının evine gelip, sarhoş olup, sözleşmeyi imzalamıştı. Delal'in tek derdi, başkasının işinde tüm gün çalışıp, kendine, ailesine, eşine, hayallerine vakit ayıramayan, hayatlarındaki tek amacının çalışıp para kazanıp geçimini sağlamak olan bu insanların, iğrenç bir şekilde aşağılanıp hor görülmesini engellemek ve bunu yapan insana, insanlara cezasını vermekti. Adam oniki yıl önce yanlış ata oynamıştı ve şimdi bunun bedelini ödeyecekti.Sizce bu hikayenin en masumu kim? Leyla, Gökhan, Servet, Figen ya da Fatma....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AV MISIN AVCI MI
General FictionAşkın labirentlerinde kaybolmaya hazır mısınız? "Av mısın Avcı mı?" romanı, okuyucularını tutkulu ve karmaşık bir aşk hikayesinin kalbine davet ediyor. Bu etkileyici eser, iki erkek arasında kalmış genç bir kadının duygusal yolculuğunu ve içsel çatı...