Herkes potansiyel bir katil olabilir ya da psikopat. Hikayenin sonunda suçlu Fatma Hanım çıkarsa şaşırmayın ;)
Delal'in eve dönüşü, dostları ve sevdikleri için bir rahatlama anıydı. Faruk Bey ve kızı Leyla, geçmiş olsun ziyareti için evlerine geldiklerinde, yaşananların etkisiyle dolu bir atmosferle karşılaştılar. Leyla, Delal'e yaklaşarak, yaşadığı kötü olay için derin üzüntüsünü ve korkusunu dile getirdi. "Böyle bir şeyin başına gelmesi çok üzücü, nasıl olduğunu anlamıyorum," dedi Leyla, sesinde endişeyle. ''Son zamanlarda evde vakit geçirmeyi severim fakat dün akşam da erkek arkadaşımla dışarı çıkacağım tuttu, yoksa böyle bir durumda yan evimizde olanları duymamak mümkün değil. Aslında babam evdeydi fakat algısı başka bir yöndeydi sanırım, onun da duymamış olması beni şaşırttı. Normalde çok dikkati ve ayrıntıları gözden kaçırmayan biridir. Etrafını sürekli takip edip hamlelerini ona göre yapar. Nasıl olduda fark etmedi hayret ettim doğrusu'' diye sözlerine devam etti. Leyla bu cümleleri söylerken Faruk Bey dikkatle onu izliyordu. Duyduklarından biraz rahatsız olmuş gibiydi fakat herhangi bir yorumda bulunmadı. Leyla'nın genç kadına olan desteği ortamda hissediliyordu.
Figen, misafirlere kahve ikram ederken, Leyla, olayın gerçekleştiği site hakkında sorular sormaya başladı. "Bu kadar güvenliği sağlam bir siteye böyle bir psikopat nasıl girebilir?" diye sordu, güvenlikle ilgili endişelerini ve polisin durumu nasıl takip ettiğini merak ederek. Figen, Leyla'nın soruları karşısında bir an için heyecanlandı ve biraz karışık hareketler sergiledi. Bu, belki de yaşanan olayın stresi ve şaşkınlığının bir yansımasıydı. Emlakçı onun odasında ortaya çıkmıştı, o varken de gelebilirdi ve bu olanların hepsi onun başına da gelebilirdi. Korkusu bu yöndeydi. Bir yandan evin hanımı için üzülürken diğer yandan başına böyle bir şey gelmediği için kendini şanslı hissediyordu.
Konuşmalar devam ederken, Faruk Bey konuyu değiştirerek, orada bulunan Ebru'ya dikkatini çekti. "Ebru hanım, sizinle daha önce tanışmadık sanırım," dedi, merakla. Ekin, bu soruya araya girerek yanıt verdi, "Ebru çok yakın bir arkadaşımız," diyerek Ebru'nun kim olduğunu ve aralarındaki ilişkiyi açıkladı. Faruk Bey, Ebru'ya yönelttiği soruyu Ekin'in cevaplamasından rahatsız olmuş olacak ki tam bir şey diyecekti, salona Servet girdi ve atmosferi değiştiren bir haberle herkesin dikkatini çekti: "Polisler geldi Delal Hanım, size birkaç soru sormak istiyorlar." Bu duyuru, odadaki havayı bir anda değiştirdi. Polisin varlığı, yaşanan olayın ciddiyetini ve devam eden soruşturmanın bir parçası olmalarının gerekliliğini herkese hatırlattı. Polisin soruları, muhtemelen olayın nasıl gerçekleştiğini, güvenlik açıklarını ve şüphelinin nasıl içeri girebildiğini anlamaya yönelik olacaktı.
Servet'in bu haberini duyduktan sonra, odadaki herkes, soruşturmanın bir sonraki aşamasına hazırlık yapmaya başladı. Polislerin soruları, olayın aydınlatılmasına yardımcı olacak önemli bilgileri ortaya çıkarabilecek ve belki de gelecekte benzer olayların önlenmesine katkıda bulunacaktı. Bu, hem Delal için hem de evdeki herkes için, yaşananların üzerine bir nebze olsun ışık tutacak bir adımdı.
Polisler, Delal'e doğru yönelerek, olayı başından sonuna kadar anlatmasını rica ettiler. Delal, yaşananları anlatırken sesi zaman zaman titredi ancak olayın detaylarını net bir şekilde aktarmaya çalıştı. Anlattığına göre, olay günü kapılarda veya pencerelerde herhangi bir zorlanma belirtisi yoktu. Bu, evin içine kimin veya nasıl girildiğine dair önemli bir ipucuydu. Delal, "Emlakçı, sanki evin bir sakini gibi rahat bir şekilde içerideydi, telefonu almak için odaya girdiğimde arkamda duruyordu, öncesinde kapı ya da ayak sesi duymadım " dedi. Bu ifade, odadaki herkesi şaşkına çevirdi ve birbirlerine anlamsız bakışlar attılar. Polis, bu bilgiler ışığında, "Emlakçıyı tanıyan biri tarafından içeri alınmış olabilir," şeklinde bir yorum yaptı. Bu, olayın çözümüne dair yeni bir perspektif sunuyordu. Emlakçıyı tanıyanların sınırlı bir çevre olduğunu biliyorlardı: Ekin, Delal, Ebru ve Delal'in anlattığı mutfak görevlisi Fatma Hanım. Bu bilgi, odadakiler arasında bir gerilim yaratırken, aynı zamanda soruşturmanın yönünü de belirliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AV MISIN AVCI MI
General FictionAşkın labirentlerinde kaybolmaya hazır mısınız? "Av mısın Avcı mı?" romanı, okuyucularını tutkulu ve karmaşık bir aşk hikayesinin kalbine davet ediyor. Bu etkileyici eser, iki erkek arasında kalmış genç bir kadının duygusal yolculuğunu ve içsel çatı...