Sona yaklaşırken gerçekler açığa çıkmaya başladı. Keyifli okumalar :)
Akşam yemeği için Delal, Ekin ve Ebru, özel bir özen göstererek hazırlandılar. Bu özel akşam, son zamanlarda yaşanan zorlukların ardından bir nevi moral bulma ve yeni başlangıçların simgesi olacaktı. Her biri, en güzel kıyafetlerini seçerek, bu özel geceye olan saygılarını ve heyecanlarını dışa vurdu. Bu akşam yemek daveti hem iş ortaklığı hem de Delal ve Ekin arasındaki adı konulmamış ilişkinin açıklanması olacaktı. Delal, siyah, saten, zarif bir elbise tercih etti, Ekin şıklığını modern bir takım elbiseyle tamamladı, Ebru ise göz alıcı bir kıyafetle onlara eşlik etti. Üçü de bu geceyi, bir araya gelmenin ve dostluğun kutlanması olarak gördü.
Komşuları Faruk Bey'in evine vardıklarında, kapıda onları bekleyen manzara, bu özenin ve heyecanın karşılığını bulduğunu gösterdi. Faruk Bey ve kızı Leyla, kapıda büyük bir coşkuyla misafirlerini karşıladı. Faruk Bey'in yüzünde, misafirperverliğin ve yakın bir dostu ağırlamanın verdiği memnuniyet açıkça okunuyordu. Leyla da, konuklarını görmekten duyduğu mutluluğu gizleyemez bir şekilde, onlarla selamlaştı. Delal'i yaşadığı kötü olaydan sonra, daha özen göstererek karşıladı. Bu sıcak karşılama, misafirlerin yüzünde bir tebessüm yarattı. Herkes, bu akşamın, son dönemlerdeki tüm sıkıntıları bir kenara bırakıp, dostluk ve mutluluğu paylaşma fırsatı olduğunu hissediyordu. Faruk Bey ve Leyla, misafirlerini içeri davet etti ve akşamın başlamasına olanak tanıdı. Ama hiç kimse başına gelecekler haberdar değildi. Evin içi, akşam yemeği için özenle hazırlanmıştı. Sofra, şık bir şekilde düzenlenmiş, her detay, bu özel akşamın önemini vurguluyordu. Mum ışığının hafif parıltısı ve nazik bir müzik, akşamın atmosferine zarafet katıyordu.
Bu karşılama ve akşamın hazırlıkları, Faruk Bey, Leyla, Delal, Ekin ve Ebru arasındaki yeni başlangıçlar işaret ediyordu. Leyla yeni tanıdığı bu insanları hayatına hemen dahil etmişti. Yaşanan tüm zorluklara rağmen, bu akşam, onların birlikte güzel anılar biriktirebilecekleri ve geleceğe umutla bakabilecekleri bir başlangıç noktasıydı. Bu özel karşılama ve akşam yemeği, dostluk, umut ve yenilenme temasını taşıyan unutulmaz bir an olarak hafızalarda yerini alması planlanıyordu. Ama sonuç hiçte öyle olmadı.
Faruk Bey, misafirlerini salonun rahat köşesine yönlendirdikten sonra, yemeğe geçmeden önce içecek ikramında bulunmak üzere harekete geçti. Elinde şık bir tepsiyle evde çalışan görevli salona döndüğünde, her birine dikkatle seçilmiş şaraplar ve meşrubatlar sundu. Bu jest, akşamın sıcak ve samimi bir atmosferde başlamasını sağladı. İçeceklerini yudumlayan grup, iş ortaklığı hakkında sohbet etmeye başladı. Ortaklıktan haberi olmayan Ekin, bu duruma şaşırıp hangi ara böyle bir anlaşma imzaladıklarını merak etti. Durumdan rahatsız olmuştu belli, fakat Delal'i rahatsız edecek bir şey yapmak istemiyordu. Daha yeni barışmışken. Konuşma, geçmişteki başarıları, gelecekteki planları ve ortaklığın karşılaştırdığı zorlukları kapsadı. Daha yolun başındalardı ve süreç yorucu geçecekti. ''Aslında biz sizinle iş anlaşması yapmayı planlıyorduk ve çok istiyorduk, bizim müdürler sizin firmayı çok araştırdı ve toplantı talep etti, bir türlü fırsatı yakalayamadık. Anlaşma yapmak istediğimiz firmanın komşumuz olduğunu bilseydik bu kadar uğraşmazdık, teklif sizden gelince çok heyecanlandık ve hemen kabul ettik. Bizim için büyük bir adım oldu, hatta hammadde için gereli üretime başlamaları konusunda ekibine gerekli talimatlar verildi. Yüklü miktarda malzeme siparişi verdik ve ürettiğimiz hammaddeden gelen ödeme ile de malzemenin ücretini ödeyeceğiz. Bu şirketimiz kurulduğu günden beri yaptığı en büyük hamle diyebilirim. Büyük bir başarı oldu bizim için '' dedi Leyla. Bu sohbet, hem Faruk Bey hem de Ekin için önemliydi; çünkü işlerine olan bağlılıklarını ve birbirlerine olan güvenlerini pekiştiriyordu, aslında iki tarafta birbirine hiç güvenmiyordu fakat Delal'in yanında numara yapıyorlardı. İkisinin de amacı genç kadını etkilemekti. Delal ve Ebru da konuşmalara katılarak, desteklerini ve ilgilerini gösterdiler. Bu samimi sohbet, herkesin birbirine daha da yakınlaşmasını sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AV MISIN AVCI MI
General FictionAşkın labirentlerinde kaybolmaya hazır mısınız? "Av mısın Avcı mı?" romanı, okuyucularını tutkulu ve karmaşık bir aşk hikayesinin kalbine davet ediyor. Bu etkileyici eser, iki erkek arasında kalmış genç bir kadının duygusal yolculuğunu ve içsel çatı...