Hru jsme dohrály jen tak tak, kdy poté byla následovala hromadná společnost s rodinou Rožmberků. Nejsložitější bylo se nasoukat do všech šatů. Na posteli jsem měla ty své nové červeně burgundské šaty s černou šněrovačkou a krajkou. Působily opravdu sexy, ale můj plán byl císař. Mezitím se do mých sítí lapila jenom Sofie!
„Slyšela jsem, jak," zaťukala Sofie prvně, pak se objevila její hlava a nakonec bez pozvání vkročila do naší ložnice. Lekla jsem se! A nechtěla jí tu.
„Jak Zoe říkala, že jste všichni už pryč a komorné, ať odejdou. Dělá ti velké potíže?"
„Trochu," ty je děláš větší!
„Já se dokážu obléct sama!"
„Pomůžu ti, jinak přijdeš pozdě," ignorovala můj tón hlasu a natáhla mi sukni, abych se přes ty spodničky do nich dostala.
„Dokážu to sama," zavrčela jsem, jestli jí to nedochází, že se s ní bavit nechci. Sedla jsem si opatrně na postel, ještě že byla měkká a chtěla si upravit punčocháče. Chyběla mi poslední, ta nejkrásnější sukně, červená jako víno s krajkovým vzorem.
Přišla ke mně a najednou do mě silou strčila, až mě donutila do postele lehnout. Sedla si na mě úplně stejně jako před několika hodiny a ruce mi dala za hlavu.
„Celou tu dobu, co jsem tě lechtala, jsem myslela jen na jednu věc," tentokrát mě surově políbila a na nic nečekala.
„Jsi tak nádherná," držela mě za bradu, protože věděla, že já jí nechtěla „líbala bych tě hodiny!"
„Přijdeme pozdě, vladař se bude zlobit," namítla jsem, ale naprosto zbytečně.
„Pššt," sundala si gumičku z jedné ruky a natáhla se za mě. Zavázala mi ruce nad hlavou a omezila mi v úplném pohybu. Znejistila jsem, ovládla mě panika.
„Ššš, neboj, neublížím ti," hladila mě po tváři, abych byla potichu a lehla si vedle mně do postele „máš tak hebkou pleť, dlouhé vlásky," přejížděla ukazováčkem po mém dekoltu, naštěstí příliš toho neviděla. I tak jsem se bála, že mi snad ublíží. Byla tolik nevyzpytatelná! Nevěřila jsem jí.
Ležely jsme vedle sebe a ona si mě naštěstí jenom prohlížela. Pořád mi šahala do vlasů a užívala si své moci, kdy mě hladila po tváři, krku po krční kost. Níž nešla. Naštěstí! Měla tak hebké a něžné prsty. Ale nebezpečně dlouhé nehty. Nemohla jsem se bránit a hruď se mi nepravidelně zvedala. Bála jsem se bránit. Ale neustále držela oční kontakt, možná uměla číst myšlenky a věděla to.
„Sedni si," hrála si se mnou, ale ruce mi nechala stále svázané „tvoje vlasy jsou tak dokonalé, jak voní!" seděla mi za zády a lísala se ke mně „vždycky prý masíruješ vladaře, ale masíroval někdo pořádně i tebe?"
Je pravda, že pořádně vlastně nikdo ne, teda pokud mě zrovna nebolely záda. Ale jen tak se nikdo nenabídl. Uvolnila mi krk a ramena. Když jsem mlčela a nebránila se jí, byla milá. Dokonce mě sama učesala. Viděla jsem ji šťastnou, když jsem jí dovolila zaplést mi francouzský cop.
Pochopila jsem, že se jí líbilo mít moc nad druhým. V milování se ženou chtěla být ta dominantní. Možná i litovala toho, že jednou nebude mít dítě a starost, péči tak praktikovala takto.
„Kdykoliv budeš zase chtít, namasíruju tě," po upletení copu mi dávala polibky na krk a lalůček ucha „vím, že se ti to líbilo."
Měla bohužel pravdu.
Vážně ví, co si myslím?
„Večer ti zavážu oči a budu tě masírovat hodiny! Milování není jen o jednom, ale krásném prožitku," dýchala mi do ucha, když mě znovu jemně prohmatala krk. Masírování bylo tak příjemné. Už jsem to nevydržela v sobě zadržovat veškerý obsah plic. Při dalším dotyku jejích jemných prstů jsem vydala lehký vzdech.
ČTEŠ
Srdce pro císaře ✔
RomanceKdyž habsbursko-lotrinský arcivévoda, budoucí císař a závodník formulí oznámil, že se do roka a do dne ožení, každá dívka Rakouska-Uherska měla jediný sen! Stát se elitou dvorních dam 21. století a to znamená, získat potřebné znalosti historie a eti...