19

397 64 3
                                    

"Bebeğimm..."

Uykulu gözlerim ve yavaş adımlarım ile, arabanın önünde beni kolları açık bir şekilde bekleyen sevgilime sığındım.

"Günaydın." diye mırıldandım boğuk çıkan sesimle. Güzel kokusunu solumak günümü renklendirirken elinin tekini saçımda hissettim.

"Günaydınn. Çok mu uykun var?"

"Gece uyku tutmadı. Sabah da erken kalkmaya alışkın olmadığım için..."

"Anladım güzelim. Hadi gel arabaya geçelim. Ben uykunu açarım senin."

"Hiçbir şey uykumu açamaz şu anda." dedim kesin bir dille. Sonra siyah arabasına bindik. Kısık sesli bir müzik bize eşlik ederken bakışlarım Jungkook'u buldu.

Neden sırıtıyordu?

"Dün bir hastam randevuya gelirken çiçek getirmiş. Çok da güzellerdi. Ben de teşekkür etmek için kahve ısmarladım. Bayağı kafa kız."

Gözüm seğirmeye başlarken histerikçe sırıttım ben de.

"Yaa öyle mi? Kız güzel miydi peki?"

"Güzeldi. Yani benim standartlarıma uyuyordu." demesiyle derin bir nefes aldım. Evet, kıskanç biriydim ve böyle olmaktan utanmıyordum.

"İyi, git onunla kahvaltı yap o zaman. Çek arabayı sağa."

Öylesine söylediğim şeyi gerçekten yapması gözlerimin sonuna kadar açılmasına sebep oldu.

"Sen-ne yapmaya çalışıyorsun?"

"Görürsün şimdi." diyip kemerini açtı ve bana doğru eğilip dudaklarıma atıldı.

Öfkeli olduğum için arada ısırdım o kiraz dudaklarını. N'apayım? Sinir etmişti beni.

Şapırtılı bir sesle ayrıldığımızda dudaklarını yaladı. Ben de göğsüne bir yumruk geçirdim.

"Dayak aranma."

"Uykun açıldı mı?"

"Sus."

Bakışlarımı dışarıya dikip kollarımı göğsümde buluşturdum. Sadece öpse de uykum açılırdı. Bu kadar tantanaya ne gerek vardı?

"Seni çok seviyorum Park Jimin." dedikten sonra yanağıma öpücük kondurup tekrar kemerini taktı. Araba tekrar harekete geçerken yol boyunca konuşmadım.

...

Taehyung - Jimin

Telefon Konuşması

Alo, bebişim?

Taetae sana bir şey soracağım.

Sor bakalım, çok merak ettim.

Bu Do-yun nasıl birisi?

Neden soruyorsun?

Sarkıntılık yapacak bir tip mi?

Yani, yapmaz öyle şeyler. Neden sordun ki Min?

Dün bana yazmış Instagram'dan. Cevap vermeden sana sorayım dedim. Arkadaş olmak mı istiyor yoksa sarkmak mı istiyor emin olamadım.

İngiltereden geldikleri için burada benden başka arkadaşları yok. Belki dün sohbet ettiğimiz için seninle de arkadaş olmak istemiştir.

İçimde kötü bir his var.

Dirty Lips|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin