"Güzelim, uyan hadi."
Bu hoş tınıyla uyanmak mükemmel bir şeydi. Güne biricik sevgilimle başlamaya bayılıyordum.
"Kook?" diye mırıldandım boğuk sesimle. Hâlâ gözlerimi açmamıştım ve açmayı da düşünmüyordum.
"Saat erken ama güne bensiz uyanmanı istemedim. Yarım saate işe gitmem gerekiyor, sana kahvaltı da hazırladım. Ağrın olursa diye ilaç ve kremin de komodinin üzerinde. Kalkınca beni ararsın tamam mı?"
"Hımm..."diye mırıldandıktan sonra tekrar uykuya daldım. Dün çok yorulmuştuk bu yüzden tüm gün boyunca uyumak istiyordum.
Öğlen saat ikiye gelirken tekrar gözlerimi araladığımda, acıyan kalçam yüzünden inledim.
"Tanrım...Götüme çam ağacı girdi sanki. Neden bu kadar acıyor?"
Kendi kendime söylenirken elimi yatağın yan tarafına attım. Boş olması başta kaşlarımı çatmama sebep olsa da sabah duyduğum sesler geldi aklıma.
"Off...Bir daha hafta içi sevişmek istemiyorum." diye mırıldanırken yatakta doğrulup gözlerimi ovdum.
Biraz olsun açıldığımda telefonuma bakındım. Komodinin üzerinde olduğunu görünce uzanıp aldım.
Jungkook, Taehyung ve Do-yun mesaj atmıştı. İlk başta sevgilimin mesajlarına girdim.
...
Jungkook;
Güzelim hâlâ uyuyor musunn :(
Seni bir daha bu kadar yormayacağım ya
Off offf
Sensizlik çoook zor
:'(
...
Taehyung;
LAN NOLDU SEVİSTİNİZ Mİ
MESAJLARİMA NİYE GORULDU ATTİN GERİZEKALİ
ACSANA TELEFONLARİMİ
SEVİSMEDİYSENİZ SENİ OLDURURUM PARK JİMİN
...
Do-yun;
Günaydın Min
Şey diyecektim
Bugün dışarıya mı çıksak?
Hava çok güzel
...
Hepsini yüzümdeki hoş tebessüm ile okuduktan sonra Do-yun'a bugün gelemeyeceğimi nazikçe yazdım.
Şimdi biricik yakışıklı aşkım Jeon Jungkook'u aramalıydım.
Jungkook - Jimin
Telefon Konuşması
Ooo günaydın bebeğimm.
Günaydın Kook.
Uykunu aldın mı bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Lips|Jikook|✔
RomanceParası için onu kullanan insanlardan sıkılan Jimin, yeni tanıştığı yakışıklı çocuğa bir yalan söyler. Fakat bu yalana yeni yalanlar eklenir ve işin içerisinden çıkamayacak hale gelir. Peki Jungkook gerçekleri öğrendiğinde nasıl bir tepki verecek? •S...