21-M

594 61 10
                                    

Jungkook henüz üstümdeki parçayı görmüş olmasına rağmen, kendisini toparlaması uzun sürmüştü.

Asıl sürprizi görünce ne yapacaktı peki? Umarım kalpten gitmezdi.

"Mmmh-Kook!" diye inledim istemsizce. Çünkü Jungkook'un yaramaz dili göğüs ucumu talan ediyordu. Beni de öyle. Boşta kalan diğer topçuğu da eliyle hallediyordu.

Yeterince vakit geçtiğini düşünmüş olmalı ki geri çekilip dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Sonra tekrar aşağıya eğilip diliyle karnıma doğru ıslak bir yol çizdi.

Kasıklarımda çokça karıncalanmalar vardı ve büyük ihtimalle çoktan erekte olmuştum.

Hassas tenimde gezinen pütürtülü dili içimi hoş yaparken altımı çıkartmasını büyük bir zevkle bekliyordum.

Daha doğrusu tepkisini.

Önsevişmemizin yeterli olduğuna karar verince geri çekilip tekrar dudaklarıma atıldı.

Öpmeden duramıyordu resmen.

Sürekli yaptığı şeyi bırakıp dolgun et parçalarıma atılıyor, öptükten sonra tekrar işine devam ediyordu.

Yaramaz elim üzerimdeki bedenin karın kaslarında dolaşırken bilerek inledim. Devam etmek istiyordum.

Peki bana bu kadar özgüven nereden gelmişti?

Buraya gelene kadar kafamda dönüp duran kötü düşünceler yerini arsız olanlara bırakmıştı.

Ve ben bundan fazlaca memnundum.

"Hadi Kook, devam edelim-mmh!"

Onu kışkırtmam-bilerek inlediğimi anlamıştı- hoşuna gitmiş olacak ki geri çekilip yüzüne oldukça arsız bir gülümseme yerleştirdi ve bana baktı.

"Bu kadar arsız olduğunu bilmiyordum güzelim."

Yunan tanrısı gibi tepemde dikilirken, nemli saçları, şiş dudakları ve boğuk çıkan sesiyle beni bitirmişti Jungkook.

"Ben arsız mıyım? Hayır değilim."

"Hayır öylesin."

"Peki, biraz olabilirim."

"Devam edeceğim, seni kötü hissettiren bir şey oldu mu şimdiye kadar? Nasıldı?"

"Çok iyiydi, hatta mükemmeldi. Kendimi hazır hissediyorum artık. Sana sonsuz güveniyorum."

"Güzelim benim." deyip dudaklarıma son bir öpücük bıraktı ve yatakta aşağıya kaydı. Heyecandan elim ayağım titremeye başlarken tepkisini merakla bekliyordum.

Ellerini şortuma atıp aşağıya sıyırınca kısa süreliğine gözlerimi yumdum. Ama tepkisini görebilmek için tekrar açtım.

Beni ilk defa çıplak görecekti.

Ve ben bebe mavisi bir tanga giymiştim.

"Jimin sen...Sikeyim bu ne böyle?" dedi bir bana, bir altıma bakarken. Beğenmemiş olma düşüncesi bir anda aklıma dolarken korkuyla baktım gözlerine.

"Be-beğenmedim mi?"

Kızarmış gözlerime bakınca bir anda panikledi. Yanlış zamanda, yanlış bir tepki vermişti.

"Hayır hayır beğendim. O kadar çok beğendim ki tepki veremedim. Sadece beklemiyordum. Şaşırdım."

Sıkışan göğsüm normale dönerken gözlerimi yumdum. Nedensizce çok korkmuş ve gerilmiştim.

Dudaklarıma konan tüy kadar hafif öpücüklerle istemsizce tebessüm ettim. Beni çok güzel seviyordu...

"Senin yaptığın bir şeyi beğenmeme ihtimalim var mı sence, güzelim? Mavi, beyaz tenine o kadar uymuş ki her an kafayı yiyebilirim."

Dirty Lips|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin