"Jungkook, seni tekrar görmek ne kadar da güzel."
"Sizi de öyle, Jisoo Hanım." dedikten sonra Jisoo annemin elini öptü biricik sevgilim. Nasıl da güzel anlaşıyorlardı!
Elinde iki tane çiçek buketi olması ne kadar düşünceli biri olduğunu ortaya çıkarırken, daha sade görünen buketi anneme uzattı.
"Efendim bu sizin için."
"Teşekkür ederim çok naziksin. Ben bunları için vazo bulayım, siz de bir saate yemeğe inersiniz."
İkimiz de onu onaylayınca mutlu bir şekilde yanımızdan ayrıldı. Anne gibi hissettiği içindi sanırım...
"Yoksa bu benim mi?" diye sordum buketi almak için ellerimi uzatırken.
"Yoo, Sehun için getirdim."
"Kafanı kırarım senin. Hem sen anneme mi yürüyorsun?"
"Güzel kadın aslında."
"Jungkook. Sabrımı. Sınama."
Dişlerim arasından konuşunca kıkırdayıp kollarını belime doladı. Sonra da dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurdu.
"Sinirlenince çok tatlı oluyorsun."
"Gösteririm ben sana tatlıyı."
Dudakları bu sefer yanaklarımı bulurken daha fazla dayanamayıp gülümsedim. Ona kızgın kalmak çok zordu.
"Sehun'a hediye aldım. Yanına gidelim mi?"
"Çiçeğimi vermeden bir adım bile atamazsın canım." dedim kollarımı önümde buluşturup.
Bana doğru bir adım atıp kollarını havaya kaldırdı. Ne yaptığını anlamaya çalışırken: "Al beni." dedi.
"Tanrım...Sen bana sabır ver."
Saçma sapan olan sohbetimiz bitince -çiçeği aldım bu arada-Sehun'un odasına çıktık.
"Sehun, nasılsın?"
"İyiyim Jungkook hyung, sen nasılsın?" diye heyecanla sordu Sehun. Etrafımdaki herkesin Jungkook'u sevmesi çok hoşuma gidiyordu.
"Ben de iyiyim, teşekkürler sorduğun için. Sana bir hediyem var, umarım beğenirsin." diyip elindeki poşeti uzattı Sehun'a.
"Teşekkür ederim. Sanırım Jimin hyung sana sırrımızı söyledi."
Suçlu bir şekilde gülümsedim. Azıcık söylemiş olabilirdim. Ucundan...
"Hyung...En sevdiğim araba serisinin en nadir olanlarından bu. Çok teşekkür ederim."
"Önemli değil Sehun, sen mutlu olduğun sürece sorun yok."
"Sana sarılabilir miyim?"
Jungkook ve Sehun, beklemediğim bir sarılma gerçekleştirirken titrek bir nefes aldım. Tanrı bana kıyak geçiyordu bu aralar.
"Jimin hyung sen de gelsene."
"Ben de hanginizin çağıracağını merak ediyordum."
...
Oldukça hoş ve bol sohbetli geçen yemekten sonra bir süre de Sehun'la vakit geçirmiştik.
Şimdiyse odamdaki koltukta yan yana oturmuş film izliyorduk.
İçimde bir huzursuzluk vardı ve ben bunun sebebini de biliyordum. Birkaç gündür aklımı kurcalıyordu. Bu yüzden konuşma kararı aldım. Derin bir nefes verdikten sonra Jungkook'a çevirdim bakışlarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dirty Lips|Jikook|✔
RomanceParası için onu kullanan insanlardan sıkılan Jimin, yeni tanıştığı yakışıklı çocuğa bir yalan söyler. Fakat bu yalana yeni yalanlar eklenir ve işin içerisinden çıkamayacak hale gelir. Peki Jungkook gerçekleri öğrendiğinde nasıl bir tepki verecek? •S...