30-M

261 39 16
                                    

Küvetin dolmasıyla bakışlarım birkaç adım uzağımda duran Jungkook'u buldu.

"Soyun." dedi oldukça boğuk çıkan sesiyle. Ben de boş durmadım ve ona arkamı döndüm. Utandığım için degil, kışkırtmak içindi.

Üzerimdekini bir çırpıda attıktan sonra ellerim pantolonumu buldu. Belinden tutup indirirken kalçamı iyice çıkardım. Boxer'ım da onunla birlikte çıktığında tamamen çıplak kalmıştım karşısında.

Tekrar ona döndüğümde, korkusuzca sundum vücudumu. Arsız gözleri her yerimi turlarken yarım ağız sırttım.

"Böyle çok adeletsiz olmadı mı Jeon?" dedim meydan okurcasına. Onu ben soymak istiyordum bu yüzden birkaç adımda yanına vardım ve ellerini omuzlarına yerleştirdim.

"İzninizle sizi soymak istiyorum."

Tek bir kelime bile etmeyişi, etkim altına girdiğinin habercisiydi. Ben de bunu kullanıp ellerimi gömleğinin düğmelerine attım ve teket teker açmaya başladım.

Gömleği üzerinden çıkınca bu sefer ellerim pantolonu için harekete geçti. Ancak daha ulaşamadan bileklerim kemikli elleriyle tutuldu.

"Küvete geç."

Yine dediğini ikiletmedim ve küvete doğru ilerleyip içerisine oturdum. Bakışlarım ateşli bedeni bulurken altını çıkarışını izledim.

Ve adımları küveti bulunca titrek bir nefes aldım. Aşırı derecede heyecanlanmıştım.

"Kalk."

Ayağa kalkmamla birlikte o da küvetin içerisine girdi ve oturup sırtını yasladı. Ardından kucağını işaret etti.

Hızla dediğini yapıp kucağına oturduğumda bakışlarımız kesişti. Sanırım tepkimi merak ediyordu.

"Önce temizlenelim." dedi eline duş jelini alırken. Biraz avucuna sıkıp ellerini birbirine sürttü ve köpürmesini sağladı.

Elleri ilk olarak omuzlarım ve boynumda gezerken, burnuma dolan vanilya kokusuyla tebessüm ettim.

Gözlerim kapalı bir şekilde dokunuşlarını hissederken, meme uçlarımın aynı anda sıkılmasıyla refleks olarak inledim.

Birkaç kez pembe tepeceklirimi çekiştirip karnıma doğru yol aldı. Su içerisinde olan vücudumu köpüklüyormuş gibi yapmaya devam ediyordu. Daha fazla dayanayıp dudaklarına minik bir öpücük bıraktığımda kaşlarını çattı.

Tüm ipler onun elinde olsun istiyordu. Ve ben bunu sevmiştim.

Elleri dolgun kaçlarımı kavrayınca dudağımı dişledim. Birazdan sıra penisime gelecekti çünkü.

Ancak o beklemediğim bir şekilde elinin tekini kalça arama ilerletti. İstemsizce kasılan vücudum gevşesin diye derin nefesler aldım.

Gözlerimi kapatmış bir sonraki hamlesini beklerken deliğime giren parmakla seslice inledim.

Bunu cidden beklememiştim.

"Her yerini." diye tekrar etti.

İçimdeki parmağını sok çıkar yapması penisimi ağrıtırken ellerimi geniş omuzlara yerleştirdim.

İkinci parmak da deliğime eklenince vücudum havaya kalktı. Bunu istemediği için hâlâ kalçamda duran elini belime koyup bedenimi sabitledi.

İçimdeki iki parmağıyla makas hareketleri yaparken istemsizce kısık kısık inliyordum.

"Böyle olmayacak, domal." dedi bir anda. Kapalı olan gözlerim açılırken gözlerine baktım. Ciddi duruyordu. Belimdeki elini gevşetince istediğini yapıp domaldım. Kalçam, yüzüne fazlaca yakınken küvetin kenarlarına tutunuyordum.

Dirty Lips|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin