33-F

266 35 14
                                    

"Güzelim ağlama artık. Sadece birkaç saatliğine gitti." dedi Jungkook belimi okşarken.

"İlk defa onsuz kaldık. Çok...Çok kötü hissettiriyor."

Bugün Chinho'nun anaokulunun ilk günüydü. Oldukça heyecanlı olan minik bebeğimizi okula bırakmıştık. Ama eve gidemiyordum. Onu burada bırakıp gitmek çok zordu.

"Çıkasaya kadar bekleyelim mi?"

"Evet, lütfen." dedim ağladığım için titrek çıkan sesimle. Kalbimde bir ağrı vardı.

"Burada beklersek kızabilirler. Arabaya geçelim mi bebeğim?"

Başımı olumlu anlamda sallayınca, belimdeki eliyle beni arabamıza doğru yönlendirdi.

Arabaya bindiğimizde bir süre sessiz kaldık. Ne konuşacağımızı bilmiyorduk çünkü.

"Bugün yine çok güzelsin."

Duyduklarım yüzüme buruk bir tebessüm yerleştirmemi sağladı. Sağıma döndüm ve güzel gözlerine baktım uzun uzun.

"Seni çok seviyorum Jungkook."

Ellerimi elleriyle kavradıktan sonra birkaç öpücük bıraktı üzerine. Onun tarafından sevilmek çok güzel hissettiriyordu.

"Ben de seni meleğim."

Ağladığım için kızaran dudaklarıma duygulu bir öpücük bıraktıktan sonra beni izlemeye başladı.

"Sana sahip olduğum için çok şanslıyım. Hatta herkes senin gibi biri dünyada olduğu için çok şanslı."

"Beni şımartmaya bayılıyorsun." dedim gözlerimin içi parlarken. Birbirimize bu kadar aşık olmamız bazen çok garip geliyordu.

"Çünkü şımartılmayı hak ediyorsun."

"Hâlâ devam ediyorsun."

"Çünkü seni seviyorum."

Tatlı bir şekilde atışmaya devam ettik bir süre daha. Sonraysa vakit geçirmek için film izlemeye başladık.

...

"Öğretmenimiz çooook tatlı bir kadın. Hem kızı da bizim sınıfta! Ve o çok güzel."

Yemek masasındayken gününü, bilmem kaçıncı kez, heyecanla anlatıyordu Chinho.

"Daha ilk günden gönlünü birine mi kaptırdın bakayım sen?" diye sordum ağzımdaki lokmayı bitirdikten sonra.

"Hayır! Sadece çok güzel dedim. Hem çok güzel gülüyor."

"Taehyung duymasın." deyip kıkırdadı Jungkook. Çünkü Arin'le evlenmelerini çok istiyordu Taehyung.

"Bugün Taehyung Amca'na gidelim mi bebeğim?"

"Olur! Zaten Arin'i çooook özledim. Hem bugün onun için resim çizdim!"

Jungkook'un gülümseyen suratı gittikçe bozulurken, kendimi tutamayıp kıkırdadım.

"Arin her zaman bir adım önde hayatım. Bunu unutma." dedikten sonra tabağımda kalan son lokmayı da ağzıma attım.

"Arin çok mükemmel, bu yüzden bir şey diyemiyorum."

Yemeğimiz bittikten sonra kısa sürede hazırlanıp evden çıktık. Çok da uzak olmayan eve varınca kapı, kucağında Arin olan Taehyung tarafından açıldı.

"Ayy! Dünürlerim gelmiş!"

"Başlatma dünürüne."

İkili daha ilk andan atışmaya başlarken, Arin Chinho'yu görür görmez tebessüm etti.

Dirty Lips|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin