26-M

355 51 7
                                    

"Emin misin?"

"Eminim Jungkook. Her tensel temas yaşadığımızda bunu sorma artık. Kendimi rahat da hissediyorum, tamam mı? Endişelenme artık."

"Elimde değil, önceden yaşadıkların kolay şeyler değil. Benim yanımda da kötü hissetmeni istemiyorum."

"Senin yanında kötü hissetmem gibi bir ihtimal yok. Şimdi yatağa uzan ve kendini eşine bırak." dedim omuzlarından iktirirken.

"Peki..."

Altındaki pijamayı çıkardıktan sonra boxer'ıyla kaldı. Şiş olan penisini rahatlıkla görebiliyordum. Zaten büyüktü. Erekte olunca da daha çok büyüyordu.

Yüzüne bakmak için kafamı kaldırdığımda, koluyla gözlerini kapattığını gördüm. Sanırım yapacaklarımı daha iyi hissedebilmek içindi.

Boxer'ını çıkarmadan önce lavaboya gidip kayganlaştırıcıyı aldım. Bakışlarım saliselik prezervatif kutusunda gezinince yutkundum.

Yapar mıydık?

İstemsizce elim kutuyu buldu içinden bir tane aldıktan sonra cebime attım. Ardından tekrar odaya geçip yatağa oturdum.

"Hazır mısın aşkım?" diye sordum hafif heyecanlı çıkan sesimle. Sadece porno izlerken gördüklerimi taklit etmem gerekiyordu.

Ne kadar zor olabilir ki?

"İlk defa yaşayacağım için biraz heyecanlandım sanırım." dedi kolunu çekmeden.

"Güzel geçmesi için elimden geleni yapacağım Kook."

"Kötü geçmek gibi bir ihtimali yok."

"Buna en son karar verirsin." diyip elimi boxer'ının lastiğine attım. Ama çıkarmadan önce yapmam gereken şeyler vardı. Tepkisini merak ediyordum.

Parmak uçlarımı aşağıya indirdim ve kumaşın üzerinden şiş penisini gezintiye çıktım.

"Ah!" diye inledi bir anda. Daha hiçbir şey yapmamışken bir inleme kazanmış olmak gururumu fazla okşarken bu sefer penisini sıktım.

"Jimin-ah-sikeyim!"

"Önce şu işi halledelim, sonra düşünürüz bunu." dedikten sonra daha fazla oyalanmayıp boxer'ını çıkarttım. Şişmiş olan uzun penisi özgürlüğüne kavuştuğu için havaya kalkarken, birazdan yapacak olduğum şeylere hazırlıyordum kendimi.

Kafamı iyice eğdikten sonra penisinin ucuna doğru üfledim. Hassas olduğu için odaya bir inleme daha salan Jungkook, farkında olmadan özgüvenimi arttıyordu.

"Hazır mısın?"

"Lütfen yap artık."

Sesi resmen yalvarır gibi çıkmıştı ve bu çok...Azdırıcıydı.

Elime kayganlaştıcı döktükten sonra kalbimin ritimlerini düzene sokup bir anda penisini avuçladım.

Çok...Garipti.

Kaygan olması için elimi yukarı aşağı hareket ettirmeye başladım. Jungkook, aldığı haz yüzünden kısık kısık inliyordu ve bu fena halde hoşuma gidiyordu.

Biraz daha alıştıktan sonra git-gellerimin hızını arttırmaya başladım. Odaya jel yüzünden çilek kokusu yayılıyordu ve bu, daha ileri gitmem için bana ön ayak oluyordu.

Kendimden beklemediğim bir cesaretle elim aşağıya inince kafamı iyice eğdim ve ucunu yaladım.

"Hassiktir!"

Ağzıma hoş bir çilek tadı gelirken bu sefer ucunu ağzıma soktum. Şimdi sıra ileri geri yapmaktaydı.

Elimden geldiğinde aşağıya indim, kalan kısmı da ellerimle okşarken yavaş bir ritimde git-geller yapmaya başladım. İğrenmiyordum.

Dirty Lips|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin