29

302 54 11
                                    

Yaklaşık olarak bir yıl sonra:

"Bam! Gel oğlum! Jimin baban sana salam verecek!" diye bağırdım ellerimi yıkarken.

Çok geçmeden merdivenlerden ses geldi. Sonrasında da kapıda bir yaşında olmasına rağmen kocaman olan Bam belirdi.

"Gel oğlum." diyince kuyruğunu sallaya sallaya yanıma koştu. Elimdeki eti görmesiyle birlikte uslu bir şekilde oturdu.

Jungkook onu çok güzel eğitmişti. Sözümü dinleyen, akıllı bir köpekti Bam. Ve biz ona sahip olduğumuz için çok mutluyduk.

"Jungkook babana mükemmel yemekler hazırladım. Umarım beğenir-al bakalım." dedim elimdeki salamı yedirirken.

Geçen sürede yemek kurslarına gitmiş, bir sürü video izleyip kitaplar okumuştum. Sonuç olarak, artık yemek yapabiliyordum.

"Seninle çok iyi bir ikili olduk Bam. Beni seviyorsun, değil mi?" diye sordum başını okşarken. Aklımda ilk geldiği gün canlanırken, yüzüme hoş bir tebessüm yayıldı.

"Miniciktin ilk geldiğinde. Jungkook babanın kucağındaydın. Gergin ama heyecanlıydın da..."

"Sonra eşek kadar oldu."

Arkamdan aniden gelen ses korkmama neden olurken, karnıma dolanan kollarla rahatladım.

"Hoş geldin hayatım. Duymadım geldiğini." dedim ellerimi ellerinin üzerine yerleştirirken.

"Sürpriz yapmak istedim. Burası mis gibi yemek kokmuş."

"Çünkü sana mükemmel yemekler hazırladım. Parmaklarını bile yiyebilirsin, o derece."

"Daha iyi bir yemek biliyorum." dedikten sonra boynuma birkaç kelebek öpücük bıraktı. Ben de kıkırdayıp kaçmaya çalıştım. O da boynumu öpmeye devam etmeye çalışınca minik bir oyunun içerisinde bulduk kendimizi.

"Yah Jeon! Önce yemek."

"Ben de onun için uğraşıyorum!"

...

"Hyung saçım böyle güzel mi?"

"Çoook güzel. Zaten nasıl yapsan yakışıyor sana." dedim yanaklarına öpücük kondurmadan önce.

"Biraz daha uzarsa daha güzel olacak! Arkadan toplayacağım, tıpkı Jungkook hyung gibi!" dedi heyecanla.

"Sana çok yakışacağına eminim bebeğim. Hatta, Jungkook'dan daha çok yakışır."

"Hey hey hey."

Arkamızdan gelen sesle ikimiz de kafamızı oraya çevirdik. Jungkook üzerindeki hoş takım, toplu siyah saçları ve gümüş küpeleriyle bize bakıyordu. Bir de çatık kaşlarıyla.

"Siz arkamdan mı konuşuyorsunuz bakayım? Çok ayıp."

"Hayır hyung! Sadece ben de saçlarımı senin gibi yapmak istediğimi söyledim! Jimin hyung da kendi fikrini söyledi. Herkes farklı düşünebilir. Hem, bence sana daha çok yakışıyor."

Sehun'un beni koruma çabaları burukça tebessüm edip kafasını ısırma isteğimi arttırırken ayağa kalktım. Gitme vakti gelmişti.

Taehyung ve Seokjin'in nikahına...

"Ağlama Jeon, bazen en iyisi olamazsın. Ve yerini küçük bir yakışıklı alabilir." dedim onu sinir etmek için.

"Akşam da o küçük yakışıklının evinde kalırsın o zaman, Jeon."

"Çok da güzel olur." dememle derin bir nefes aldı. Yüzünde hâlâ o olaycı gülümsemesi de vardı.

Kısacası akşam boku yemiştim.

Dirty Lips|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin