Jeu Mensonges

14 3 0
                                    

Gra się nie zaczęła. Gra tu ciągle gra i trwa od lat~   zatońmy razem beztrosko w nim...
Jak Truman Show, tu nic nie rzeczywiste, haha!   a światło na równi z mrokiem...
Wszyscy wokół tacy mili i serdeczni, a jak? No tak!   a w ich głowach dzieje się zło
Zapraszam do Gry, karnawał co dzień, maskę załóż i pokaż nam się!   każdy pod nią skrywa się...

Jakieś porady? Proszę o to one, wsłuchaj się uważnie, powtarzać nie zamierzam~
Ufaj nie ufając, byś nie zawiódł się znów, że przyjaciel to wróg.   i wice wersa
Jak masz maskę to miej, nie ściągaj jej, o nie.    łatwiej wykorzystać cię...
Zmylanie, oszukiwanie dobre jest.
Życie bez rozlewu krwi jest nieciekawe!   heh...


"Oh, jak okropne! Świat w fałszu tonie" I na śmierć skazuje prawdy wszelkiej cień. To...
Potworne... Tak wstrząsające...
Nawet niezwykle wstrętne...
Lecz również świetne, czyż nie tak~? Haha! Takie dominujące i wstrząsające. Serce czuję wolnym się~
Zaufaj ta jedną chwilę, złap mnie za rękę, a razem ruszymy w z blefem rejs~

A co to? A co to? Co dzwoni o tej porze jak tam?
To czas? To czas aby w grze udział zacząć brać!
Gdzie są? Gdzie są? Te nakrycia chroniące nas.
A tu są! A tu są! Więc zabawy czas start~ Oj tak~
Maski załóżmy maleńka, zacznijmy maskaradę!
Zatańczmy alogicznie w cieniu wszystko oszukanych!
I śmiej się, i zapłacz i zakłam w tej szaradzie
Bo gra nie skończyła się ~

Amatorska Sztuka z ZabarwieniemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz