( Eslem Akay )
"Off incik off. Geberdin mi be kizim açsana şu telefonu"dedim kendi kendime. abim şu an uyuyodu ve uyandiği an amel defterimi toptan kapatirdi benim ise acil kaçmam gerekiyodu.
"Aradiğiniz kişiye şu anda ul-"
"Anladik be onu!"dedi eslem ve sinirle telefonu cebine koydu ve aşağı indi."anne ben çikiyorum sende teyzemlere gidiceksin onuda biliyorum ama abim sorarsa-?"
"Görmedim,duymadim,bilmiyorum" dedi annem yanağina bir öpücük kondurdum."3 maymunu oyna annemm"
"He ondan. Hadi kaç abin gelmeden"dedi gülerek ayakabilarimi giyidim ve çiktim evden. İncilerin evine gittim kapiyi çaldim. Kapiyi incinin annesi Asuman teyze açtı."Şey asuman teyze incik evde mi?"diye sordum. Asuman teyze."Evde değil o size gidicekti"
"Haa anladim"
"Niye sordun eslem, yoksa inciye birş-?"
"Olmadi ya markete gidiyodum bende hani dedim bize geçtiyse cips filan alıp eve gidicektim sonrada filim izlicez filandir yani öyle"dedim hızlı hızlı.
"İyi eslemcim. İstersen geç diycem ama"
"Başka zaman gelsem be asu teyzem?"
"İyi. Hadi kal sağlicakla"dedi asu teyze. Gülümseyerek ordan uzaklaştim telefonumu çikardim ve inciye mesaj attım.
Sen:incik neler olduğunu anlatacak misin?!
İncik🦧💖:ben sizin evdeyim abin seni ariyo şu an çikabileceğimi zannetmiyorum
Sen:o zaman tek yapacağin şey sadece benimle alakalı olan hiçbir şeyi ispiyonlamamam aşkm
İncik🦧💖:Taam kız o iş bende
İncik🦧💖:hadi muck💋💅Sen:Çok öptüm muaahh😘💓
Nereye gidebilirim
A) Yağmurun evine *tek sorun evi yok ve alisalarda kaliyo*
B) Alisa ablalara gidicektim *mirza abide orda ve 100de 100 abime benim orda olduğumu söylerdi*
C) Alaza yazacak ve abim uyuyana kadar onunla vakit geçiricektim.
Her seçenek abime çiktiği için mecbur tek seçeneğim olan C'yi seçeceğim.
Telefonumu çikardim ve alaza yazdım
Sen:alaz size geliyorum evin aşağisina in
Yazdim fakat görmedi
Neysee işi vardir
Vardir dimi?
Vardir,vardir
Kendini avutmayi kes aptal dedi iç sesim
Sus dedim kendime sus ki kırılmayayim
Evin önüne geldim ama gördüğüm manzara...
"Alaz?"dedim şaşkın bir şekılde çünkü bir adam tarafindan dövülüyordu
Ne yapacağim
Git yardim et çoçuğa gerizekalı
Sus be
"Noluyo!? Alaz?!!"dedim adam alazı bırakıp bana bakti."buda işin iç-"
"Alakasi yok o neler-"ağzindaki kanı tükürüp devam ettı."olduğunu dahi bilmiyor"dedi.
"Anladim, son 2 günün kaldı dikkatli ol!"dedi. Kaşlarim çatılmişti adam arkasini dönüp gitti ben ise alaza baktim."bir açıklama bekliyorum alaz?"dedim. Ağzı burnu kan içindeydi
"Ne işin var burda?"
"Sana geleceğim diye mesaj atmiştim fakat sen mesaji görmedin.."dedim aramizda bir sessizlik oluştu.
"Artik sorumu cevaplayacak misin yoksa ablana mi sora-?"
"Hayır sakın ablama falan birşey deme o bilmiyor bak lütfen anlatirim ama saklayacaksin, söz ver!"dedi.
"Söz veriyorum hadi anlat artik şu olayi"dedim sabırsızca, cidden sabırım kalmamişti.
"Bak şimdi iyi dinle.."dedi ve beni çekiştirerek evden uzaklaştırdı."Bulaşmamam gereken bir işti biliyodum fakat yapmiştim bir hata..minik bir kumar oynamak istemiştim. Minik, minik derkeen herşey sarpa sarmişti inanılmaz şekilde borcum olmuştu 2 gün içinde ödemezsem beni yada değer verdiğim birini öld-"
"Ne! Sen deli misin! Kumar işlerine niye giriyorsun ki?!!"dedim ona kızarak oysa."sessiz ol sana bunları anlattiğim için pişman etme beni eso" dedi derin bir nefes verdim ve sakınce devam edecekken aklima geldi
Bana gelen not.
Alazin kumari
Bi dakika
"Ben..bende senin oyununun içine girdim!"dedim yeni fark etmiştim."Ne?"dedi anlamayarak
"Evime not gelmişti"
"İçinde ne yazıyordu?"
"Bakmadim?"
"Yürü eve gidiyoruz!"dedi ve beni kolumdan tutarak çekiştirdi, zorluk çikarmadan peşinden gittim
Neredeyse eve kadar yürümüştük biraz koşmuştuk ama olsun.
Tam o kapıyı çalacaken durdurdum onu."dur! Yanımda anahtar var çalma kapıyı"dedim
"Peki, aç şu kapıyı"dedi. Açtim sessizce içeri girdik ve yükari kata çıktık.
"İnci!"dedik ikimizde ayni anda. İnci elinde tuttuğu notu okuyodu.
Tek sorun bana gönderilen notu okuyordu..
~ İncicim bu alkışlar sanaa ! ~~ Her neysemm bölüm nasildi ufocuklarimm 👽 ~
~ sizce notta tam olarak ne yaziyor olabilir ~
~ bu bölüm biraz kısaydi kabul ediyorum fakat diğer eslemin ağzından okuduğumuz bölüm daha iyi olacak ~
~ bide bir süre alisayi rahat bıraktım onun yerine diğer çiftlere yöneleceğiz ~
~ tabii bir süre sonra olayların arap saçina dönmesi beklenilen birşey olsun ~
~ Neysem buraya kadar okudun bir yıldızz ✨️👽 ~
~ bir sonraki bölümde görüşmek üzeree 💖👽💫 ~
☆☆☆